وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

تعمیر کار پکیج دیواری

تعمیرکار پکیج
پیدا کردن یک تعمیرکار پکیج ماهر از دغدغه های اکثر افراد است ، تعمیرکار پکیج کسی است که تمامی قطعات پکیج و کدهای خطای  پکیج آن را بشناسد و تسلط به تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی و نصب آن را داشته باشد. تعمیرکار پکیج باید بتواند از عهده عیب یابی پکیج ، لوله کشی آب سرد و گرم، باز و بسته کردن، تعمیر سوراخ رادیاتور  ،  تست عملکرد قطعات پکیج شوفاژ گازی ، تشخیص قوانین سطری عملکرد دستگاه ، نصب و راه اندازی، عیب یابی و تعمیر و رسوب زدایی از دستگاه و کنترل کیفیت دودکش و اجرای مقررات مربوطه برآید. 

توانایی های تعمیرکار پکیج
•    تشخیص عوامل موثر محیط کار
•    اندازه گیری، علامت گذاری و خط کشی قطعات کار
•    برشکاری قطعات کار تاسیساتی
•    سوهانکاری قطعات کار
•    سوراخکاری قطعات کار و دیوار
•    بریدن انواع لوله های فولادی آب سرد و گرم
•    حدیده و قلاویز کاری قطعات
•    جوشکاری گاز
•    جوشکاری برق
•    خواندن نقشه های پکیج و شبکه حرارت مرکزی
•    لوله کشی آب سرد و گرم و لوله های حرارت مرکزی
•    باز و بسته کردن، تست عملکرد قطعات پکیج شوفاژ گازی
•    تشخیص قوانین نظری عملکرد دستگاه
•    نصب و راه اندازی پکیج حرارت مرکزی
•    عیب یابی و تعمیر پکیج شوفاژ گازی
•    تشخیص سختی آب و رسوب گیری از پکیج حرارت مرکزی
•    تشخیص عملکرد دودکش ساختمان
•    انطباق عملیات نصب، سرویس و تعمیر پکیج حرارت مرکزی با استانداردها
•    اجرای مقررات و آیین نامه های شغلی
•    اجرای استاندارد های تضمین کیفیت
•    پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی و حفاظتی و بهداشت کار
•    موازی کردن پکیج های حرارت مرکزی
•    برقراری ارتباط با فرآیندهای ذیربط
•    تهیه گزارش عملیات

1- به کدام تعمیرکار پکیج اعتماد کنیم؟
تعمیر کار پکیج، سرویکار و نصاب پکیج در کرج و تهران

تعمیرکاران پکیج معمولاً به صورت سیار یا در تعمیرگاه  مشغول به کار هستند. بعضی از خدمات مربوط به پکیج می‌بایست حتماً در محل نصب پکیج انجام شود. ضمن اینکه جابجایی پکیج‌ها برای تعمیر معمولاً هزینه بر است. هر چند اگر خرابی دستگاه پکیج اساسی باشد به علت نیاز به تجهیزات خاص پکیج باید به نزد تعمیرکار پکیج ارسال شود. در هر صورت سعی کنید برای تعمیر پکیج، دستگاه خود را به تعمیرکاران مجاز تحویل دهید. تعمیرکاران مجاز پکیج‌های دیواری از طرف نمایندگی معرفی شده و دوره آموزش مهارت‌های سرویس و تعمیر پکیج را زیر نظر متخصصین گذرانده‌اند. در صورت تعمیر توسط تعمیرکار پکیج ، شرکت تولید کننده کلیه خدمات و گارانتی‌های مربوط را ارائه خواهد داد. هنگام مراجعه به تعمیرکار پکیج حتماً کارت گارانتی دستگاه را به همراه داشته باشید.
 

2- تعرفه تعمیرات پکیج چگونه است؟
تعرفه تعمیرات پکیج توسط تعمیرکار پکیج هر ساله توسط صنف تعمیرکاران پکیج تعین شده و به کلیه تعمیرکاران اعلام می‌شود. این تعرفه‌ها معمولاً هر سال مورد بازنگری قرار می‌گیرند. کلیه تعمیرکاران پکیج موظف هستند بر اساس تعرفه تعمیرات پکیج که توسط صنف اعلام می‌شود عمل کنند. شما می‌توانید در صورت پرداخت اجرت تعمیرات پکیج بر خلاف تعرفه صنف به تعمیرکار پکیج ، به سازمان تعزیرات مراجعه کنید و شکایت خود را ثبت کنید. مطمئن باشید به در خواست شما رسیدگی خواهد شد.
 

3- هزینه تعمیر پکیج دیواری چقدر است؟
تعرفه تعمیرات پکیج توسط اتحادیه تعمیرکاران پکیج تنظیم و اجرا می‌شود و به تعمیرکار پکیج ابلاغ می شود. البته اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد هزینه قطعه به هزینه تعمیرات اضافه می‌شود. معمولاً هزینه قطعات برندهای مختلف پکیج با هم متفاوت است. به عنوان مثال هزینه تعویض قطعه و تعمیرات پکیج مرکوری با هزینه تعمیرات پکیج تاچی متفاوت است. در مقایسه با هزینه‌های تعمیر موتورخانه، اجرت تعمیرات پکیج بسیار کم‌تر و مقرون به صرفه است. به همین علت استفاده از پکیج دیواری روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.
 

4- سرویس پکیج چندوقت یکبار باید انجام شود؟
سرویس پکیج

 اینکه سرویس پکیج شما چند وقت یکبار انجام شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچه کیفیت آب لوله کشی پایین‌تر باشد یعنی ناخالصی‌های آب بیشتر باشد سرویس پکیج زودتر باید انجام گیرد و زودتر به تعمیرکار پکیج نیازمند خواهید شد. به علت رسوب ناخالصی‌ها در لوله‌های داخلی دستگاه، لازم است که در صورت نیاز نسبت به سرویس پکیج دیواری اقدام شود. 
 . توجه داشته باشید که انجام سرویس منظم قبل از شروع فصل سرما، در کارکرد درست قطعات پکیج مؤثر است و باعث کاهش احتمال خرابی قطعات و نیاز به تعویض قطعات است.پس خدماتی که برای سرویس پکیج ارائه می شود روی تعرفه تعمیرات پکیج تاثیر گذار است .

چرا سرویس دوره‌ای و منظم پکیج لازم است ؟
•    وقتی‌که پکیج برای مدتی استفاده نشود ( به‌طورمعمول در فصل گرما ) ممکن است با روشن کردن آن در شروع فصل سرما مشکلی در کارکرد پکیج پیش بیاید. پس بهتر است قبل از شروع فصل سرما به سرویس پکیج بپردازید . 
•    با سرویس پکیج به صورت دوره ای ایمنی پکیج را افزایش دهید . سیستم گرمایشی پکیج بااینکه مزایا و ایمنی زیادی دارد، عدم سرویس منظم و دوره‌ای ممکن است باعث ایجاد مشکلات ناگهانی شود؛ مانند نشت آب از یک شیر خراب و یا ممکن است به دلیل معیوب بودن قطعه‌ای و عدم تعویض و سرویس به‌موقع باعث صدمه به دیگر قطعات پکیج و بیشتر شدن خسارت و تحمیل هزینه بیشتری به شما شود. منتظر نباشید تا مشکلی پیش بیاید تا با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. بلکه باید از بروز مشکل جلوگیری کنید.
•     همچنین وقتی سرویس پکیج به‌طور منظم سرویس شود و به‌طور بهینه کار کند، در کاهش هزینه‌های انرژی نیز مؤثر است؛ مانند هزینه گاز و برق.

5- هزینه سرویس پکیج بوتان چقدر است؟
هزینه سرویس کامل پکیج بوتان شامل شست و شوی کامل لوله‌های داخلی، بازرسی پمپ آب، جرقه زن، ترموستات و ترموکوبل باید توسط تعمیرکار پکیج تعیین گردد. طبق نظر تعمیرکار پکیج گاهی اوقات نیاز به بازرسی شوفاژها و هواگیری آن نیز می باشد. هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار پکیج و در صورت نیاز تعویض قطعه نیز به هزینه‌های سرویس اضافه می‌شود. جهت کاهش هزینه‌ها پیشنهاد می‌شود در صورتی که کیفیت آب محل زندگی شما نسبتاً مناسب است و پکیج شما بدون مشکل کار می‌کند سرویس پکیج خود را توسط سرویس کار پکیج چند سال یکبار انجام دهید. خدمات تعمیر پکیج دیواری


6- نصب پکیج چگونه صورت می‌گیرد؟
نصب پکیج حتماً باید توسط نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های تولید کننده پکیج‌های دیواری صورت گیرد. در صورت نصب کردن دستگاه توسط افراد متفرقه دستگاه از حالت گارانتی خارج شده و شرکت سازنده هیچگونه مسئولیتی در قبال پکیج دیواری و تعمیر پکیج نمی‌پذیرد. پس بهتر است قبل از اقدام به نصب پکیج‌ها نسبت به مجاز بودن نصاب دستگاه اطمینان حاصل کنید. برای این کار می توانید از نصاب پکیج درخواست کنید کارت خود را به شما ارائه دهد.
 

7- کدام برند پکیج مناسب‌تر است؟
در حال حاضر پکیج‌هایی با برندهای مختلف در بازار موجود است. پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور بیشتر از بقیه برندها مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌اند و سهم عمده‌ای از این بازار را تصاحب کرده‌اند. به همین نسبت نمایندگی‌های مجاز این دو برند در کل کشور حضور فعال دارند. پس در صورت خراب شدن پکیج‌های بوتان و ایران رادیاتور، در خصوص پیداکردن تعمیرکار پکیج مشکلی نخواهید داشت. اما پیدا کردن تعمیرکار برای تعمیرات پکیج تاچی یا پکیج ایساتیس کار چندان راحتی نخواهد بود. خصوصاً اگر نیاز به تعویض قطعه باشد. با این وجود مشکل خاصی در خصوص نحوه عملکرد این پکیج‌ها گزارش نشده است. اگر قصد خرید پکیج را دارید و بین این برندها تفاوت قیمت خاصی مشاهده نمی‌کنید بهتر است ریسک نکنید و پیش بینی خدمات پس از فروش و تعمیرات و سرویس پکیج خود را داشته باشید.
 

رایج ترین مشکلات پکیج دیواری از زبان یک تعمیرکار پکیج  
نشتی آب از رادیاتور  
•    نشت آب از رادیاتور می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ که گاهی اوقات با تعویض واشر یا استفاده از نوار تفلن در محل اتصالات حل می‌شود؛ و یا در صورت خرابی شیر قطع و وصل، نیاز به تعویض شیر  پیدا خواهد کرد.
________________________________________

وجود صدای زیاد در پکیج  
•     صدای رادیاتور ممکن است به علت وجود هوا در رادیاتور باشد و اگر رادیاتور شما هم  دارای فن باشد، ممکن است  مشکل از فن رادیاتور باشد. گاهی ممکن است صدا ناشی از افتادن چیزی بین پره‌های فن باشد که باید چک شود  .
________________________________________

گرم نشدن آب پکیج 
•    یکی از رایج ترین مشکلات پکیج ، گرم نشدن آب پکیج است که دلایل زیادی دارد بدین منظور  تعمیرکار پکیج باید به بررسی و تعمیر دریچه‌های رادیاتور که ممکن است به خاطر رسوبات لوله‌ها گرفته باشد بپردازد
•    دومین عامل گرم نشدن آب پکیج  و شوفاژ ها وجود هوا در رادیاتور هاست  . هوای داخل رادیاتور مانع وارد شدن کامل آب گرم به داخل رادیاتور می‌شود. یکی از علائم معمول وجود هوا در رادیاتور، وقتی است که پایین رادیاتور گرم اما بالای رادیاتور سرد است.
________________________________________

خاموش شدن پکیج 
•    اگر به هر علتی آب در دستگاه نباشد و جریان نداشته باشد ، . دستگاه به سرعت خاموش می‌شود .
•    ممکن است داخل تأسیسات هوا وجود داشته باشد و این باعث می شود  که  آب برای چند لحظه در پکیج دیواریوجود نداشته باشد که با نبود جریان آب در سیستم پکیج دیواری دستور خاموش شدن را می‌دهد.
•    اگر در مسیر لوله کشی رادیاتور های شوفاژ  ،  گرفتگی وجود داشته باشد  ،  باعث می شود آب در لحظه قطع  ‌شود و به دستگاه ‌نرسد  . برای رفع این مشکل ابتدا صافی‌های زیر پکیج دیواری را بازکرده فیلتر های آن را تمیز کنید

عوامل موثر بر قیمت سرویس و تعمیر پکیج
یکی از شایع ترین مشکلات تاسیساتی خانه ها و آپارتمان ها، از کارافتادن آبگرمکن ها و پکیج ها است. گاهی صرفا خاموش شدن شعله دلیل توقف کار است که اغلب می شود به راحتی و با دنبال کردن دستورالعمل کارخانه تولیدکننده، که بصورت برچسب بر روی بدنه آبگرمکن یا پکیج نصب شده است، دوباره آن را روشن کرد (توجه: در صورت خاموش بودن شعله و استشمام بوی گاز، فورا شیر اصلی گاز را ببیند و از یک متخصص کمک بگیرید). اگر خاموش شدن شمعک پیلوت زیاد اتفاق می افتد، حتما از یک نیروی متخصص بخواهید ترموکوبل آبگرمکن و پکیج را چک کند (ترموکوبل وسیله ای که به منظور ایمنی بیشتر در وسایل گازسوز مورد استفاده قرارمی گیرد. وظیفه این قطعه ضروری، قطع کامل گاز بلافاصله پس از خاموش شدن شمعک پیلوت است). بسیار دیده شده که ترموکوبل به مرور زمان و به دلیل گرفتگی و کثیف شدن، کارکرد خود را از دست می دهد و در مواقع اضطرار گاز را قطع نمی کند. بنابراین حتما نسبت به استشمام بوی گاز حساس و آگاه باشید. 
بعضی از موارد پیش آمده مثل نشتی مخزن آبگرمکن و پکیج که قابل تعمیر نیست و یا اصلا هزینه تعمیر به صرفه نیست. در این صورت تعویض مخزن تنها راه چاره است.

برق یا گاز
برخی مدل های آبگرمکن ها و یا پکیج های مخزن دار از گاز برای گرم کردن آب داخل مخزن استفاده می کنند و مدل های دیگری هم با استفاده از المنت های الکتریکی. عملکرد مدل های گازسوز به اندازه مدل های مشابه الکتریکی بهینه نیست اما قیمت پایین تر گاز نسبت به برق باعث استقبال بیشتر بسیاری از افراد به مدل گازسوز می باشد. صرف نظر از این موضوع هزینه تعمیرات ترموستات یا المنت های گرم کننده تفاوت چندانی با هم ندارند و بیشتر هزینه اولیه خرید و نصب هر کدام از این مدل هاست که متفاوت است.

نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکاران ایران رادیاتور
زمانی که به هر دلیل، اختلالی در نحوه کارکرد پکیج دیواری شما بوجود آمده باشد، می‌توانید با مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ما تماس گرفته تا در اولین فرصت مشکل شما رو حل کنیم. زمانی که سرویس کار پکیج ایران رادیاتور به محل شما اعزام شد اقدم به بررسی و چکاب کلی سیستم شما می کند. بعد از انجام یک بررسی کلی ضمن ارائه توضیحات درباره مشکل دستگاه شما، حدود هزینه تعمیراتی را به شما اعلام خواهد کرد تا بتوانید با بررسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن پکیج خود بگیرید. با توجه به این مورد که تعمیرکاران پکیج دیواری ایران رادیاتور به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور می‌کنند، مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این دستگاه آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به ایراد اصلی دستگاه پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و تمام تلاش خود را می کنند که بدون تحمیل هزینه اضافی به تعمیر بخش های مشکل دار  مانند تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور  و … بپردازند و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصلی و شرکتی پکیج ایران رادیاتور استفاده کنند.

آیا شما هم به خدمات پس از فروش نمایندگی پکیج ایران رادیاتور نیاز دارید؟
نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور وظیفه دارد به‌تمامی مشتریانی که پکیج دیواری خود را از نمایندگی های رسمی ایران رادیاتور در سراسر کشور خریداری کرده اند، به مدت مشخصی که در برگه گارانتی آن‌ها قیدشده است خدمات رایگان یا اصطلاحاً خدمات پس از فروش ارائه دهند؛ پس اگر دستگاه شما دارای گارانتی شرکت ایران رادیاتور بوده و هنوز مدت زمان گارانتی آن به پایان نرسیده است و در استفاده از آن با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور یا تماس با شماره تلفن داخل دفترچه از این خدمات گارانتی پکیج دیواری خود بهرمند شوید.
اما در صورتی که مدت زمان گارانتی شما به پایان رسیده است، می توانید با مرکز تعمیرات پکیج دیواری ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به‌صورت کاملاً تخصصی به مشکل شما رسیدگی کنیم و بهترین و نزدیک ترین سرویس کار را برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به محل شما اعزام نماییم.
 

جهت اطلاع از تعرفه نصب و سرویس سیستم های سرمایشی و گرمایشی بر روی عنوان زیر کلیک نمایید.
نصب و سرویس سیستم های سرمایشی و گرمایشی در کرج و تهران
سرویس موتورخانه,عیب یابی موتور خانه,سرویس کار موتورخانه,موتورخانه, چیلر در موتورخانه, دیگ ها در موتورخانه,سرویس و عیب یابی موتور خانه در کرج و تهران
موتورخانه و نحوه سرویس کردن موتورخانه در کرج و تهران
تعمیر و نگه داری موتورخانه شامل کوچکترین کار موتورخانه مانند چک کردن فشار و دمای اجزای موتورخانه تا کارهای بزرگتر مانند تعویض و یا تعمیر قطعات موتورخانه می شود.
مشعل ,مشعل گازسوز,مشعل‌های دوگانه‌سوز,مشعل جت فشاری,مشعل‌های Air/Steam-Atomized,مشعل‌های Rotary Cup,مشعل‌های Low pressure atomizing,تعمیر و عیب یابی مشعل موتورخانه,مشعل های خانگی وصنعتی,مشعل با فشار کم,مشعل با سوخت مایع سنگین,مشعل گازی,مشعل سه گانه سوز,مشعل های دو سوخته گاز و مایع,تعمیر و راه اندازی مشعل شوفاژ در کرج و تهران
انواع مشعل و مراحل عیب یابی مشعل شوفاژ
مشعل دستگاهی است که با ترکیب مقدار معینی هوا و سوخت (به این عمل احتراق گفته می‌شود) در یک فضای ایمن، انرژی سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند که در اثر این احتراق مقداری گاز نیز تولید شده که از راه دود کش خارج می‌شود.
 روش نصب رادیاتور,مزایای رادیاتور,خرید رادیاتور,ویژگی رادیاتور,نصب حوله خشک کن,انواع رادیاتور شوفاژ,نحوه اتصال رادیاتور,تعویض شیر رادیاتور,نصب شوفاژ,پره رادیاتور,قیمت نصب شوفاژ,محل نصب رادیاتور شوفاژ,نصب رادیاتور شوفاژ در کرج و تهران
انواع رادیاتور شوفاژ،مزایا و چگونگی نصب رادیاتور شوفاژ در کرج و تهران
رادیاتورهای شوفاژ یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان های عمومی و منازل می باشند.نصب رادیاتور شوفاژ معمولا پس از پایان عملیات ساختمانی و همراه با نصب شیرالات صورت میپذیرد.
پکیج,مزایای پکیج,رسوب گیر پکیج,انواع پکیج,پکیج زمینی,پکیج دیواری,نصب پکیج ,تعمیر پکیج,تعمیر پکیج در تهران,تعمیر پکیج در کرج,تعمیر پکیج در کرج و تهران
تعمیر پکیج | مزایای پکیج نسبت به سایر وسایل گرمایشی و تعمیر پکیج در کرج و تهران |
پکیج دیواری ، یکی از کم مصرف ترین و به صرفه ترین سیستم گرمایشی دنیاست اما پس از گذشت چند سال ممکن است که فرسوده شوند و نیاز به تعمیر پکیج داشته باشند. هنگامی که مشکلی برای پکیج و آبگرمکن دیواری به وجود می آید باید سریعا برای تعمیر پکیج دیواری خود اقدام کنید و برنامه ای برای سرویس پکیج دیواری در نظر بگیرید. زیرا اگر یک پکیج دچار خرابی و یا از کار افتادگی شود ، زندگی ساکنان را مختل می کند .

Searches related to تعمیرکار پکیج
تعمیر پکیج بوتان در کرج

استخدام تعمیرکار پکیج

راهنمای تعمیر پکیج بوتان calda venezia

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

تعمیر پکیج شبانه روزی

تعرفه تعمیرات پکیج

سرویس پکیج ایران رادیاتور

سایت سرویسکاران بوتان

تعمیرکار پکیج در شهر قدس _سرویس فوری
نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور بوتان ایساتس فرولی لورچ آریستون تاچی در شهر قدس، تعمیرکار های حرفه ای در تعمیرگاه مرکزی پکیج شهرقدس

مرکز تعمیرات پکیج در شهر قدس
نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور بوتان ایساتس فرولی لورچ آریستون تاچی در شهر قدس
تلفن:
 

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در پرند _ نمایندگی تعمیر پکیج در شهر قدس

 

مزایای خدمات دی جی تعمیرات
داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط تعمیر پکیج است
وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
استفاده از قطعات اصلی
ضمانت تعمیرات
نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور بوتان ایساتس فرولی لورچ آریستون تاچی در شهر قدس
توجه فرمایید در صورتی که پکیج شما دارای برگه گارانتی می باشد و تاریخ آن نگذشته می توانید از برگه ضمانت کمک گرفته و با مرکز خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید ولی اگر به هر دلیلی کارت ضمانت فاقد اعتبار، گم شدن، مخدوش شدن یا هر دلیل دیگر است میتوانید با یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیرات در کرج تماس حاصل فرمایید یا با تعمیرگاه پکیج تماس بگیرید و برای رفع مشکل دستگاه تان از ما کمک بگیرید.

 

پکیج چیست؟  مزایایی دارد و چگونه کار می کند؟
به وسیله پکیج دیواری می توان از مزاحمت موتورخانه و شوفاژ راحت شد. از پکیج می توان برای گرم کردن آب مصرفی خانواده و حتی آبگرم مورد نیاز شوفاژ استفاده نمود.

در گذشته هزینه های بسیاری جهت گرمایش تولیدی توسط موتورخانه ها هزینه می شد. علاوه بر هزینه، سوخت و نگهداری آنها کار سخت و زمان بری بود. مثلا تعمیر پکیج بسیار ساده تر از یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده است. همچنین در مصرف هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. پکیج ها فضای کمی اشغال می کنند، مخصوصا پکیج های دیواری. بازدهی بالایی دارند . هر واحد از پکیج جداگانه ای استفاده می کند که این باعث استقلال واحد های مسکونی می شود. مزیت های بیشمار پکیج های دیواری سبب محبوب شدن آنها در ارگان های اجرایی هم شده است. به گونه ای که این روز ها کمتر استفاده از موتورخانه ها مشاهده می شود.

پکیج دیواری معمولا داخل آشپزخانه و یا آبدارخانه بر روی دیوار نصب می شود . که جهت ایجاد ایمنی بهتر است از دودکش دو جداره استفاده شود. بدین گونه هوای مورد نیاز دستگاه از محیط بیرونی تامین می گردد و خطری ساکنین را تحدید نخواهد کرد.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرج

 

از جمله مصارف پکیج گرم کردن خانه  یا ساختمان های تجاری با استفاده از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل می باشد. همچنین آب گرم مصرفی واحد ها را نیز مهیا می کند .اگر بخواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توانید از ترکیب پکیج و کویل آب گرم استفاده نمایید. بدین گونه گرمای بهتری با هزینه کمتری خواهید داشت.

عملکرد پکیج در حالت تابستانی  چگونه است؟
در این حالت هنگامی پکیج شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به صورت اوتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود، سنسور فشار،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی ثانویه پوسته- لوله فورا آب گرم را تولید می کند.نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور بوتان ایساتس فرولی لورچ آریستون تاچی در اسلامشهر

عملکرد پکیج در حالت زمستانی چگونه است؟
وضیفه پکیج آبگرم در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدارآبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

 

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرج

تعمیر پکیج در شهر قدس
تلفن سرویسکار و تعمیرکار پکیج در شهر قدس
سرویسکار و تعمیرکار پکیج بوتان در شهر قدس کرج _ سرویسکار پکیج سینجر در شهر قدس _ سرویسکار پکیج ایساتیس در شهر قدس _ سرویسکار پکیج آریستون در شهر قدس _ سرویسکار پکیج ایران رادیاتور در شهر قدس _ سرویسکار پکیج ایران شرق در شهر قدس _ تعمیرگاه و سرویسکار پکیج بوش در شهر قدس _ سرویسکار پکیج لورچ در شهر قدس _ سرویسکار پکیج تاچی در شهر قدس _ سرویسکار پکیج دئوترم در شهر قدس کرج

تعمیرگاه مرکزی پکیج شوفاژ دیواری در شهر قدس
نمایندگی تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری در شهر قدس

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش پکیج شوفاژ در شهر قدس


تعمیرکار پکیج چه وظیفه ای دارد ؟
پس از اینکه پکیج در یک دوره مورد استفاده قرار گرفت می بایست توسط سرویس کار و تعمیرکار پکیج مورد بررسی قرار بگیرد تا معایب آن برطرف گردد. لذا جهت راندمان بهتر و استفاده برای زمان طولانی تر، انجام بازدیدهای دوره ای ضرورت دارد، حتی اگر از دستگاه استفاده زیادی نشده باشد.

 تعمیرکار پکیج دلایل خرابی پکیج را می داند
پکیج ها به دلایل مختلف خراب می شوند و بک تعمیرکار پکیج خوب باید این دلایل را کامل بشناسد. از جمله دلایل خرابی پکیج به موارد زیر می توان اشاره کرد :

خرابی هایی که باعث خاموش شدن پکیج می شود.
خرابی که باید دستگاه ریست شده و مجددا خاموش و روشن شود.
خرابی هایی که در صورت بروز هنوز دستگاه به کار خود ادامه می دهد.
پکیج در چه زمانی باید ریست شود: در بعضی مدل های پکیج زمانی که چراغ چشمک زن ریست پکیج، روشن و خاموش می شود، به این معنی است که یکی از سیستم های سنسور دود، سنسور حد، یونیزاسیون و… عمل کرده است. در این زمان باید کلید ریست پکیج را برای چند ثانیه نگه داشته تا پکیج ریست شود.

توجه ویژه

پکیج از سه منبع گاز، آب و برق استفاده می کند، به همین دلیل در طول زمان تعمیر پکیج، رعایت موارد ایمنی زیر الزامی است. عدم رعایت این نکات ایمنی به شدت خطرآفرین است:

دستگاه را خاموش کرده و آن را از برق جدا کنید.
سیم برق را نچرخانید یا قیچی نکنید.
در صورت استشمام مشکوک بوی گاز، دستگاه های الکتریکی را روشن نکنید، شیر گاز را ببندید و پنجره ها را باز کنید.
مواد اشتعال زا را در طرفین یا زیر و بالای پکیج قرار ندهید.
پریز و کابل متصل به برق را در مکان مرطوب قرار ندهید.
در هنگام تعمیر پکیج کودکان را از محل دور کنید.
آشنایی تعمیرکار پکیج با انواع پکیج

دلایل سوختن پمپ در پکیج
سوختن پمپ از مشکلات اساسی ایجاد شده برای پکیج است که به دلایلی چون، ریختن آب روی پمپ، کارکردن بدون آب و در دمای بالا، وجود رسوب، جام شدن پمپ و نوسانات برقی .عموما تعمیر پمپ جواب گو نیست و بهتر است با تهیه پمپ جدید آن را تعویض کنید.

دلایل روشن نشدن مشعل
نوسان فشار آب ، نوسان جریان برق ، نقص در ورودی گاز، فشار هوا ، کمبود فشار گاز

راه حل: تامین فشار آب، استفاده از محافظ برق، تعویض شیر ورودی گاز، تعویض سوئیچ فشار هوا و تماس با اداره گاز

دلایل غیر فعال شدن پمپ
قطع شدن برق ورودی، اتصال ناقص سیم کشی، سوختن پمپ، گرفتگی پمپ، اتصال سیم کشی داخلی

راه حل: چک کردن پریز ، فیوز و تعویض و سرویس پمپ

عوامل سرد بودن آب رادیاتورها
کاهش فشار گاز، رسوب گرفتن مبدل، خراب شدن سنسور گرمایش، اشکال در ورودی گاز، اشکال در طراحی اولیه سایز لوله گاز ورودی از جمله عوامل سرد بودن آب رادیاتور است.

راه حل: تماس با اداره گاز، رسوب زدایی و اسید شویی مبدل، تعویض کنترل کننده گرما، تعویض شیر ورودی گاز، تعویض لوله کشی ورودی گاز (از راه قانونی)

دلایل کاهش دمای آب مصرفی
رسوب گرفتن مبدل، کاهش فشار گاز، ایراد در سنسور آب گرم مصرفی

راه حل: رسوب زدایی و اسید شویی مبدل، تماس با اداره گاز، کنترل کننده آب گرم را چک و یا تعویض نمایید.

دلایل روشن شدن مشعل به حالت انفجاری
فشار گاز نامناسب، عیب در الکترود جرقه زن، فاصله نامناسب الکترود جرقه زن

راه حل: ورودی شیر گاز را تنظیم کنید، الکترود را تعویض نمایید، در محدود ۳ الی ۵ میلیمتر تنظیم شود.

دلایل خاموش و روشن شدن مداوم رادیاتورها
میزان گردش آب مدار گرمایش پایین می باشد، ظرفیت و تعداد رادیاتورها مناسب نمی باشد.

راه حل: شیر مدار را بیشتر باز نمایید، تعداد رادیاتور را افزایش دهید.

دلایل سر و صدای بیش از اندازه پکیج
وجود هوا در سیستم، عملکرد بد رتور

راه حل: انجام هواگیری، تعویض قطعه رتور

دلیل قطع شدن مداوم دودکش
بسته بودن مسیر دودکش پکیج

راه حل: باز کردن راه دودکش و تعویض آن در صورت نیاز

دلیل عدم نمایش صحیح دمای آب
احتمال خرابی NTC

راه حل: بررسی این قطعه و تعویض آن

دلیل یخ زدن آب پکیج و جام شدن پمپ
کارکرد نامناسب سیستم ضد یخ زدگی و ضد گیرپاژ

راه حل: بررسی این دو سیستم و انجام تعمیرات لازم

دلایل پایین بودن فشار آب
کم بودن فشار آب شهری یا نشتی رادیاتورها، لوله کشی پکیج و اتصالات پکیج

راه حل: استفاده از پمپ آب خانگی برای افزایش فشار آب، گرفتن نشتی های موجود در سیستم

انواع پکیج

دلایل زرد بودن شعله مشعل
عدم مکش مناسب دودکش، نبود هوای کافی در محیط، کثیفی مشعل ها، عدم تناسب قطر مشعل با نوع گاز مصرفی، دوده داشتن دیگ و دودکش

راه حل: بررسی مسیر دودکش، تعبیه دریچه برای ورود هوا، کنترل قطر مشعل، تمیز کردن مشعل ها، دیگ و دودکش

دلایل پایین آمدن مکرر فشار آب
نشتی آب در پکیج، لوله کشی و مسیر رادیاتورها

راه حل: کنترل تمامی موارد و نشتی گرفتن آنها

دلایل گرم نشدن رادیاتورها با وجود روشن بودن شعله
 بسته بودن مسیر رفت و برگشت رادیاتورها، وجود هوا در درون سیستم، عدم گردش پمپ، فشار پایین آب، اتصال اشتباه رفت و برگشت رادیاتورها به پکیج

راه حل: باز کردن والو رفت و برگشت رادیاتورها، هواگیری، بررسی پمپ و پروانه آن، بالا بردن فشار آب، اتصال درست رفت و برگشت

دلیل ادامه داشتن کارکرد بد پکیج با وجود انجام تمامی تعمیرات
خرابی برد دستگاه

راه حل: تعویض برد یا تعمیر آن (اگر شرکت مربوطه این اجازه را به تعمیرکار پکیج داده باشد).

پس از تعمیر دستگاه با رعایت اصول ایمنی تنظیمات را نیز مجددا بررسی کنید، تنظیم صحیح دستگاه به معنای کارکرد مطلوب آن است.

این نکته را فراموش نکنید که لوله کشی مناسب، از عدم نشتی آب جلوگیری می کند.

توجه کنید که رفع عیب بعضی از موارد به سادگی قابل انجام می باشد اما اگر در این زمینه تخصص و تجربه کافی را ندارید جهت رفع عیوب موارد دیگر حتما از تعمیرکار پکیج کمک بگیرید.

مجموعه‌ی بدادم برس وظیفه می‌داند، ضمن اطلاع‌ رسانی دقیق و جامع در حوزه تاسیسات خانگی و محل کار نسبت به نصب، تعمیر و نگهداری تاسیسات خانگی و محل کار هموطنان گرامی، ارائه‌ی خدمات ارزان و ۲۴ ساعته را با سرعت‌ و کیفیت مناسب به همراه گارانتی خدمات در دستور کار خود قرار دهد


آیا شما هم به دنبال تعمیرکار پکیج می گردید ؟ در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج میتوانید با خیال راحت روی ما حساب کنید. مهم نیست که شما در غرب تهران، شرق تهران، شمال و یا جنوب تهران هستید. فقط کافی است از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

ما آماده هستیم تا نزدیک ترین تعمیرکار پکیج را به منزل یا محل کار شما اعزام کنیم.

اغلب افراد برای تعمیر پکیج تهران عناوین زیر را جستجو می کنند.

تعمیر پکیج تهران
تعمیر پکیج شبانه روزی
تعرفه تعمیرات پکیج
سرویس پکیج
فیلم اموزشی تعمیرات پکیج
تعمیرات ۲۴ ساعته پکیج
تعمیر پکیج ۲۴ ساعته
نرخ اتحادیه تعمیر پکیج
تعمیر پکیج تهران
تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج تهران
خدماتی که یک تعمیرکار پکیج ارائه می دهد :
تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج بوتان
تعمیرات پکیج تاچی
تعیرات پکیج ال جی
تعمیرات پکیج ایساتیس
تعمیرات پکیج مرکوری
تعمیر شوفاژ برقی
تعمیر رادیاتور شوفاژ
هواگیری رادیاتور شوفاژ
تنظیم فشار پکیج و تنظیم دما توسط مجرب ترین تعمیرکار پکیج
عیب یابی پکیج دیواری توسط بهترین تعمیرکار پکیج
سرویس دوره ای پکیج
تعمیرکار پکیج

دلایل متمایز بودن ما برای تعمیر پکیج شما در سراسر تهران
دارای سابقه زیاد در زمینه نصب ، سرویس و تعمیر پکیج
دارای بهترین و با دقت ترین تعمیرکار پکیج
استفاده از بهترین وسایل ، امکانات و تجهیزات به روز
ارائه فاکتور از طرف تعمیرکار پکیج به مشتری عزیز
تنظیم کردن ساعت کاری خود با شما مشتری گرامی
اهمیت به تمیز بودن کار تعمیرکار پکیج بعد از اتمام کار
اهمیت به وقت شناس بودن تعمیرکار پکیج
ارائه منصفانه ترین و رقابتی ترین هزینه تعمیرات پکیج دیواری
مطلب مرتبط : نمایندگی بوش شریعتی

تعرفه تعمیرات پکیج و اجرت تعمیرکار پکیج چقدر است؟
تعرفه تعمیرات پکیج و تعمیر پکیج تهران و تعمیرات موتورخانه و کلا تعرفه تعمیرات هر سیستم گرمایشی ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که البته برای برآورد قیمت دقیق لازم است پکیج شما توسط تعمیرکار پکیج بازدید شود. برای برآورد میزان هزینه تعمیر پکیج تهران موارد مختلفی را باید در نظر گرفته شود. ازجمله موارد زیر:

تعمیرکار پکیج بوتان

پکیج شما از چه برندی است ؛ و چه شرکت‌های مختلفی این پکیج ­ها را ارائه می‌دهند؛ و از کدام نمایندگی پکیج خریداری شده است شایان ذکر است که نمایندگی پکیج بوتان، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور رایج ترین برند های موجود در بازار است . و چون معمولاً قطعات تولیدی شرکت‌های مختلف با توجه به کیفیت قطعات، قیمت یکسانی ندارند پس این عامل میتواند تاثیر زیادی بر روی تعرفه تعمیرات پکیج شود .

آیا سرویس پکیج شما به تعویض قطعه نیاز دارد یا خیر.

توجه داشته باشید که انجام سرویس منظم قبل از شروع فصل سرما، در کارکرد درست قطعات پکیج مؤثر است و باعث کاهش احتمال خرابی قطعات و نیاز به تعویض قطعات است.

پس خدماتی که برای سرویس پکیج ارائه می شود روی تعرفه تعمیرکار پکیج تاثیر گذار است .

تعمیرکار پکیج چه تعمیراتی باید انجام دهد .

در واقع در طول استفاده از پکیج دیواری ممکن است به دلایل زیادی مشکلاتی برای پکیج رخ دهد . که رایج ترین این مشکلات شامل : نشتی آب از رادیاتور ، گرم نشدن آب پکیج ، خاموش شدن پکیج و روشن نشدن پکیج و وجود صدا در پکیج و شوفاژ است که هر کدام از این خرابی ها نیاز به تعمیرات دارد .

سرویس پکیج ایران رادیاتور

اگر برای تعمیر پکیج تهران ، نصب پکیج ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر آبگرمکن دیواری ، سرویس پکیج و … به دنبال شرکت معتبر و نمایندگی مجاز تعمیرات هستید با ما از طریق شماره تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید.

رایج ترین مشکلات پکیج دیواری از زبات یک تعمیرکار پکیج :
نشتی آب از رادیاتور :
نشت آب از رادیاتور می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ که گاهی اوقات با تعویض واشر یا استفاده از نوار تفلن در محل اتصالات حل می‌شود؛ و یا در صورت خرابی شیر قطع و وصل، نیاز به تعویض شیر پیدا خواهد کرد.

مطلب مرتبط با تعمیرکار پکیج در تهران : خدمات پس از فروش لوازم خانگی

وجود صدای زیاد در پکیج :
صدای رادیاتور ممکن است به علت وجود هوا در رادیاتور باشد و اگر رادیاتور هم شما دارای فن باشد، ممکم است مشکل از فن رادیاتور باشد. گاهی ممکن است صدا ناشی از افتادن چیزی بین پره‌های فن باشد که باید چک شود .

برای رفع عیب پکیج روی تعمیرکار پکیج ما حساب کنید.



گرم نشدن آب پکیج :
یکی از رایج ترین مشکلات پکیج ، گرم نشدن آب پکیج است که دلایل زیادی دارد بدین منظور تعمیرکار پکیج باید به بررسی و تعمیر دریچه‌های رادیاتور که ممکن است به خاطر رسوبات لوله‌ها گرفته باشد بپردازد

دومین عامل گرم نشدن آب پکیج و شوفاژ ها وجود هوا در رادیاتور هاست .

هوای داخل رادیاتور مانع وارد شدن کامل آب گرم به داخل رادیاتور می‌شود. یکی از علائم معمول وجود هوا در رادیاتور، وقتی است که پایین رادیاتور گرم اما بالای رادیاتور سرد است.

خاموش شدن پکیج :


اگر به هر علتی آب در دستگاه نباش و جریان نداشته باشد ، دستگاه به سرعت خاموش می‌شود .

ممکن است داخل تأسیسات هوا وجود دارد و این باعث می شود که آب برای چند لحظه در پکیج دیواری وجود نخواهد داشت که با نبود جریان آب در سیستم پکیج دیواری دستور خاموش شدن را می‌دهد.

اگر در مسیر لوله کشی رادیاتور های شوفاژ ، گرفتگی وجود داشته باشد ، باعث می شود آب در لحظه قطع ‌شود و به دستگاه ‌نرسد .

برای رفع این مشکل ابتدا صافی‌های زیر پکیج دیواری را بازکرده فیلتر های آن را تمیز کنید.

برای رفع عیب پکیج روی تعمیرکار پکیج شرکت ما حساب کنید.

میزان اجرت تعمیرات پکیج چقدر است ؟
میزان اجرت تعمیرات پکیج قبل از شروع کار مشخص نیست . برای تعیین تعرفه تعمیرات پکیج باید تعمیرکار پکیج ، به بررسی مشکلات بپردازد .و بعد تعمیرکار پکیج باید طبق بررسی های خود لیست قیمت خدمات پکیج را به مشتری ارائه دهد و با جزئیات بیان کند .

چرا سرویس دوره‌ای و منظم پکیج لازم است ؟
وقتی‌که پکیج برای مدتی استفاده نشود ( به‌طورمعمول در فصل گرما ) ممکن است با روشن کردن آن در شروع فصل سرما مشکلی در کارکرد پکیج پیش بیاید.

پس بهتر است قبل از شروع فصل سرما به سرویس پکیج بپردازید . برای این منظور می‌توانید از خدمات کارشناسان تعمیرکار پکیج ما استفاده کنید.

تعمیرکار پکیج بوتان

با سرویس پکیج به صورت دوره ای ایمنی پکیج را افزایش دهید . سیستم گرمایشی پکیج بااینکه مزایا و ایمنی زیادی دارد، عدم سرویس منظم و دوره‌ای ممکن است باعث ایجاد مشکلات ناگهانی شود؛ مانند نشت آب از یک شیر خراب و یا ممکن است به دلیل معیوب بودن قطعه‌ای و عدم تعویض و سرویس به‌موقع باعث صدمه به دیگر قطعات پکیج و بیشتر شدن خسارت و تحمیل هزینه بیشتری به شما شود.

مطلب مرتبط : نمایندگی دلونگی

منتظر نباشید تا مشکلی پیش بیاید تا با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. بلکه باید از بروز مشکل جلوگیری کنید.

همچنین وقتی سرویس پکیج به‌طور منظم سرویس شود و به‌طور بهینه کار کند، در کاهش هزینه‌های انرژی نیز مؤثر است؛ مانند هزینه گاز و برق.

ما کارکرد سرویس پکیج شما را تضمین می‌کنیم.
در صورت نیاز به خدمات تعمیرکار پکیج برای سرویس پکیج و تعمیرات با بهترین کیفیت خدمات و مجرب‌ترین تعمیرکاران پکیج در خدمت شما هستیم.

هدف ما فراهم کردن رضایت کامل شما از خدمات ماست.

با تصمیم دوراندیشانه و سرویس به‌موقع، از نیاز به سرویس اضطراری و البته با هزینه بیشتر پیشگیری کنید.

ما خدمات نصب پکیج ، تعمیر پکیج دیواری و تعمیر موتورخانه را برای انواع مختلف مارک‌های پکیج مانند پکیج ایران رادیاتور ، پکیج بوتان و غیره را ارائه می‌دهیم.



اگر شما برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر پکیج بوتان ، سرویس پکیج ال جی و هر برند دیگر و همچنین سرویس و تعمیر پکیج تهران به دنبال تعمیرکار پکیج با تجربه می گردید حتما با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد