وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

خدمات تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

پکیج در فصول سرد سال اهمیت بیشتری پیدا می کند. یک پکیج مشکل دار نمی تواند به درستی کار خود را انجام دهد و گرمایش لازم را ایجاد کند. سرویس و تعمیر پکیج نیازمند داشتن مهارت، تخصص، تجربه و گذراندن آموزش های لازم در این زمینه است. برای تعمیر و عیب یابی پکیج ایساتیس نیاز است که ساختار شماتیک هر مدل از پکیج های این برند را بشناسیم؛ به علاوه مطلع بودن از انواع کد خطای این دستگاه می تواند در رفع ایراد آن بسیار موثر باشد.



بررسی مشکلات و تعمیر پکیج ایساتیس

1. پکیج روشن نمی شود:

برای تعمیر پکیج ایساتیس در این حالت ابتدا باید برق اصلی و برق پکیج را چک کرده در صورت عملکرد صحیح برق، دمای آب پکیج را با استفاده از ترموستات اندازه گیری کنیم. در صورت برطرف نشدن مشکل باید مشعل و سیم کشی پکیج را بررسی کنیم.


3. رادیاتورها در زمستان سرد هستند:

 امکان دارد کلید زمستانی – تابستانی روی حالت تابستانی قرار گرفته باشد یا ترموستات شوفاژ روی درجه پایین باشد. البته سوخته شدن پمپ پکیج  یا گرفتگی و کار نکردن مشعل هم می تواند علت این اختلال باشد. در هر صورت تعمیر پکیج ایساتیس در این صورت به بررسی های بیشتری نیاز دارد


2. پکیج کار می کند، ولی دما افزایش پیدا نمی کند:

در این مشکل احتمالا یا مشعل تنظیم نیست یا دیگ پکیج کثیف است


4. رادیاتورها در تابستان گرم هستند:

کلید زمستانی – تابستانی روی حالت زمستانی است


5. ترموستات به اشتباه زیاد می شود:

 کپسول ترموستات از غلاف خارج شده یا ترموستات پکیج اشکال دارد


6. دمای آب گرم پایین است:

احتمالا کویل مخزن ذخیره گرفته یا پمپ آب گرم مشکل دارد. در مواردی امکان اینکه ترموستات روی درجه پایین تنظیم شده باشد یا ترموستات خراب شده باشد هم وجود دارد. برای تعمیر پکیج ایساتیس در این حالت باید تک تک این اجزا بررسی شوند.


7. دِبی آب گرم کم است:

این مشکل به علت فشار کم آب ورودی است. باید لوله کشی داخلی ساختمان بررسی شود.


8. قسمتی از رادیاتور گرم و طرف دیگر سرد است:

رادیاتور به هواگیری نیاز دارد


9. ترموستات ریست می شود:

تعمیر پکیج ایساتیس در این مورد با تمیز کردن دیگ پکیج و پر کردن آب داخل سیستم و هواگیری آن میسر می شود


10. بوی بدی از دستگاه خارج می شود:

برای حل این مشکل باید دیگ و دودکش را تمیز کرد و تهویه هوا و مشعل را تنظیم نمود


11. آب گرم کافی نیست یا دمای لازم را ندارد:

برای تعمیر پکیج ایساتیس در این حالت باید سنسور دمای مدار گرمایش یا آب گرم مصرفی بررسی شود. فشار گاز، میزان آب، مبدل ثانویه، شیر سه راهه مدار شوفاژ، مسیر بای پس، پمپ و لوله کشی یا شیرهای مخلوط اجزای دیگری هستند که در این اختلال باید بررسی شوند.


12. درجه فشار آب در پکیج افت پیدا می کند:

نشتی در مدار گرمایش اتصالات رادیات ها، نشتی در شیرآلات زیر پکیج، نشتی در اتصالات لوله های مدار گرمایش، وجود هوا در مدار گرمایش، تجزیه آب مدار گرمایش ( در رادیاتورهای آلومنیومی)، خرابی شیر اطمینان یا همان شیر 3 بار، خرابی شیر پر کن، کمبود فشار منبع انبساط و یا سوراخ شدن منبع انبساط و سوراخ شدن مبدل اصلی و یا ثانویه از دلایل این اختلال هستند که لازم است برای تعمیر پکیج ایساتیس به صورت مجزا و تک تک بررسی شوند.


مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران در کنار شماست تا بتوانید تمام مشکلات خود را در زمینه های تکنولوژیکی برطرف کنید. این مرکز به خوبی نیاز امروز کاربران را شناخته است و بر اساس آن برنامه ریزی های دقیقی انجام داده و خدمات متنوعی را در حوزه فروش و تعمیرات دستگاه های الکترونیکی، مکانیکی و هوشمند ارائه می دهد.


مرکز سخت افزار ایران در حوزه تعمیر انواع پکیج ها دپارتمان ویژه ای را راه اندازی کرده است و خدمات و سرویس های مطبوع و مطلوبی را به همه کاربران تهرانی و شهرستانی ارائه می دهد. تمام خدمات و سرویس های مرکز سخت افزار ایران همراه با ضمانت نامه های معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.


منبع: مرکز سخت افزار


تعمیر پکیج ایساتیس
تعمیر پکیج ایساتیس، در واحد تعمیرات پکیج گارانتی صورت می گیرد. برای تعمیر پکیج ایساتیس خود می توانید با واحد تعمیرات گارانتی ارتباط برقرار بکنید. در صورتیکه اطلاعات شما در خصوص پکیج ایساتیس کم است و میخواهید به اطلاعات خود نیز اضافه بکنید نیز می توانید این مقاله را تا انتها بخوانید.

تلفن واحد تعمیرات پکیج ایساتیس گارانتی: 


برند پکیج ایساتیس
پکیج ایساتیس
پکیج ایساتیس از برندهای معتبر و معروف در بخش تولید پکیج های دیواری در ایران می باشد. این شرکت یزدی در سال 1385 تاسیس شده است و در ابتدا وارد کننده محصولات آریستون ایتالیا بوده است. که در پی پیشرفت این گروه صنعتی بتدریج تولید بومی شده پکیج را آغاز کرده است. در حال حاضر تولیدات این شرکت در سرتاسر ایران به فروش می رسد و جز شرکتهای رتبه یک در زمینه تولید پکیج است.

 

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس
گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس تعمیر پکیج ایساتیس شما را 1 ماه ضمانت می کند. در صورتیکه تعمیر دستگاه توسط مجموعه گارانتی صورت بگیرد، هرگونه خدمات و قطعه ای که طی این تعمیر ارائه شده است دارای ضمانت است. لذا در صورتیکه بعد از تعمیر پکیج ایساتیس به هر مشکلی برخوردید گارانتی بصورت رایگان نسبت به رفع این مشکل اقدام می کند. بدون اینکه هیچ گونه هزینه اضافه ای از شما دریافت بکند.

 

مشکلات متداول هنگام تعمیر پکیج ایساتیس
مشکلات متداولی که در تعمیر پکیج ایساتیس به آن برخواهیم خورد زیاد هستند اما از متداول ترین آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

آب گرم مصرفی حین استفاده سرد می شود
آب گرم گرمایش گرم نمی شود
پکیج خوب کار نمی کند
پکیج روشن نمی شود
 

تعمیر پکیج ایساتیس

در صورتیکه حین استفاده از پکیج ایساتیس خود به موارد بالا برخورده اید لازم است که با مجموعه گارانتی تماس بگیرید تا کارشناس تعمیرات برای شما ارسا بشود.

 

نکات تعمیر و نگهداری پکیج دیواری ایساتیس:
با شروع شدن فصل سرما و شروع استفاده بیشتر از آب گرم و سیستم گرمایش و استفاده از شوفاژ، بالطبع همه افراد به فکر سلامت پکیج و سیستم گرمایش منزل یا محل کار خود هستند. بنابراین با توجه به اینکه امروزه پکیج دیواری به عنوان یک سیستم تامین کننده اصلی گرمایش در خانه های آپارتمای به شمار می رود لذا بایستی نکات تعمیر و نگهداری این سیستمها را برای هرچه بالاتر بردن مدت زمان استفاده و طول عمر پکیج را دانست تا بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی بکنید.

داشتن سرویس منظم پکیج و تعمیر پکیج ایساتیس در زمان مقرر، احتمال از کار افتادگی آن را در فصل های سرد پاییز و زمستان به مراتب کاهش می دهد. گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس به مدد متخصصان و تعمیرکاران با تجربه و متبحر آماده است تا هر گونه سرویس در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج شما ارائه بدهد.

در فصول سرد، با توجه به اینکه فشار کاری پکیج چندین برابر می شود، در صورت وجود کوچکترین مشکل در قطعات آن، دیگر نمی توانید از پکیج انتظار عملکرد درست را داشت. سرویس و تعمیر پکیج نیازمند داشتن مهارت، تبحر خاص خود را دارد. برای تعمیر و عیب یابی پکیج ایساتیس بایستی نسبت به نقشه طراحی هر مدل از آن شناخت کافی وجود داشته باشد. همچنین آگاهی از کدهای خطای این پکیج نیز می تواند در رفع ایراد هرچه سریعتر آن کمک فراوانی بکند.

 

 

در این نوشته نکاتی را برای تعمیر و نگهداری پکیج تان بیان می کنیم تا به شما در بهره برداری هرچه بهتر از پکیجتان کمک بکند.

نکته اول اینکه به دمای پکیج دقت زیادی داشته باشد تا از دمای متداول و معمولی بالاتر نرود.

نکته دوم  اینکه به هیچ وجه در زیر آن از وسایلی که گاز سوز که ایجاد شعبه می کنند استفاده نکنید.

نکته سوم اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه حتما با تعمیرکار پکیج تماس گرفته و از وی راهنمایی بگیرید.

در صورتیکه از فیلتر رسوب گیر در ورودی آب استفاده می کنید حتما هر از گاهی آنرا باز کنید تمیز کنید یا آنرا تعویض کنید. فشار هوایی محیطی که پکیج در آن نصب می شود به هیچ عنوان نباید منفی شود مانند مکانهایی که از فنهای قوی استفاده می کنند علت آن هم این است که باعث برگشت دود از لوله دودکش دستگاه به داخل محیط می شود.

 

در خصوص نشتی آب در مسیر لوله های آب و شوفاژ متصل شده به  دستگاه دقت لازم را داشته باشید. همچنین همواره مراقب باشید تا دستگاه بدون آب کار نکند. چرا که این موضوع بسیار زیان بار و حتی خسارت بار است.

 

هیچ وقت نگذارید فشار آب بسته داخلی آن به زیر عدد 1 بار برسید و در صورتیکه این اتفاق افتاد حتما شیر پرکن را باز کنید تا فشار داخلی بالا برود و پس از اینکه به عدد 1 رسید شیر را ببندید.

نحوه رسوب زدای و تعمیر پکیج دیواری ایساتیس
 

اولین نکته ای که باید ذکر کرد این است که این موضوع(تعمیر پکیج ایساتیس) نیاز به تعمیر کار پکیج مخصوص خود دارد. و لذا در صورتیکه از آن سر در نمی آورید سعی نکنید خودتان تعمیرات کنید.

دوم اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است! بنابراین قبل از اینکه دستگاه رسوب ببندد لازم است با کار گذاشتن یک فیلتر رسوب گیر از رسوب گرفتن داخل دستگاه جلوگیری بکنید. در صورتیکه این کار را نکردید و داخل لوله هایش رسوب گرفت می توانید با اقداماتی که در ذیل بیان می شود بطور نسبی عمل رسوب گیری را انجام بدهد:

ابتدا شیر ورودی آب دستگاه را ببندید سپس شیر آب گرم را باز کنید و شیر شوفاژ را هم باز کنید تا فشار دستگاه به صفر برسد.

حالا روکش پکیج را باز کنید و مبدل به پکیج را هم باز و پایین بیاورید. برای رسوب زدایی یا اصطلاحا اسید شویی از ماده شیمیایی به نام دیسکلر استفاده می شود. سعی کنید به پوستان برخورد نکند چرا که باعث ایجاد سوختگی می شود همینطور آنرا به هیچ عنوان آنرا بو نکنید چرا که باعث تنگی نفس می شود.

نکته ! سعی کنید از اسیدهای مربوط به همین کار استفاده کنید چرا که در صورتیکه از اسیدهای قویتری استفاده کنید ممکن است آسیب بسیار جدی به مبدل پکیج خود وارد کنید.

 

در صورتیکه پکیج را به موقع رسوب زدایی نکنید هم ممکن است آسیبهای جدی ای به دستگاه خود بزنید. البته این نکته هم لازم است که گفته شود گرفتن رسوب داخل دستگاه فقط متعلق به پکیج ایران رادیاتور ایساتیس نمی باشد و برای همه برندهای پکیج اتفاق می افتد.

مشکلاتی که رسوب برای پکیج ایساتیس پیش می آورد
اولین مشکلی که رسوب داخل پکیج ایجاد می کنه این است که لوله های مبدل پکیج پر از رسوب می شود و آب براحتی داخل مبدل پکیج حرکت نمی کند. بنابراین انتقال حرارت خوبی برای گرم کردن رادیاتورها انجام نمیشه و خانه شما سرد می ماند.

دومین مشکلی که پیش می آید این است که بخاطر رسوب انتقال حرارت بصورت مناسب صورت نمی گیرد و در نهایت راندمان پکیج شما کاهش یافته و نیاز به پرداخت پول بیشتر برای مصرف گاز خواهید شد.
منبع: گارانتی


نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس
نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس
اینکه پکیج دیواری ایساتیس شما چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه و نمایندگی مجاز دیبا پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات پکیج دیواری شما با تعهد کامل می باشند.

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی پکیج ایساتیس در سریعترین زمان ممکن به محل شما

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس
تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش پکیج ایساتیس در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر پکیج ایساتیس آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ایساتیس آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز پکیج ایساتیس
این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را  تسهیل و تسریع  می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز isatis می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی پکیج ایساتیس و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

تعمیر پکیج ایساتیس در منزل و محل
تعمیرات پکیج شما در محل
دیگر نگران حمل و نقل پکیج ایساتیس خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات
اگر خرابی مجدد پکیج دیواری ایساتیس شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما
پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان
مدت زمان تعمیر پکیج ایساتیس شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس
پکیج های دیواری یکی از مهمترین وسایل منزل به شمار می‌روند که امروزه در مدل های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی هستند. پکیج های دیواری تولید شده توسط شرکت ایساتیس، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج های ایساتیس به وجود آید و نیازمند تماس با نمایندگی تعمیرات ایساتیس یا خدمات پس از فروش isatis است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گرم نشدن رادیاتورها
کوتاه بودن شعله مشعل پکیج
کم شدن فشار آب گرم مصرفی
نشت آب از پکیج
وجود صدای اضافه در پکیج
زنگ زدگی دودکش فلزی
انفجاری روشن شدن دستگاه
خاموش و روشن شدن مداوم پکیج
این مشکل در صورتی به وجود می آید که منبع انبساط پکیج سوراخ شده باشد و باید تعویض یا جوشکاری شود.

ارور ها و کدهای خطای متداول پکیج ایساتیس
در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های پکیج های دیواری ایساتیس که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات ایساتیس را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

ارور E0: خطای سنسور ورودی

ارور E1: کم بودن آب داخل دستگاه دلیل نمایش این کد خطا می باشد

ارور E2: نبودن گاز یا عدم تشخیص شعله دلیل نمایش این کد خطا می باشد

ارور E3: خطای معیوب بودن سنسور گرمایش

ارور E4: پیغام خطای مربوط به معیوب بودن سنسور آب گرم مصرفی

ارور E6: مشکل فن یا دیفرانسیل هوا می باشد

ارور E7: دمای بیش از حد دلیل نمایش این کد خطا می باشد.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از پکیج دیواری ایساتیس
به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر پکیج دیواری ایساتیس توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

پکیج را در بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرما زا نصب نکنید.

برای جلوگیری از آسیب های مربوط به نوسان ولتاژ برق، حتما از محافظ برق برای پکیج خود استفاده کنید تا برد دستگاه آسیب نبیند .

حداکثر دمای پکیج را چه در حالت آبگرم و چه در حالت رادیاتور بیشتر از ۶۰ درجه قرار ندهید.

فشار بار پکیج نباید هرگز کمتر از یک بشود.

با شنیدن کوچکترین صدای غیر عادی و یا چکه کردن آب از پکیج حتما با تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی تعمیرات ایساتیس تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنید.

بین پکیج و وسایل اطراف آن همچون کابینت حداقل ۱۰  سانتی متر و از جلو ۴۵ سانتیمتر فاصله بگذارید.

هزینه های سرویس و تعمیر پکیج دیواری ایساتیس
در صورتی که پکیج دیواری ایساتیس شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب دیبا پشتیبان بعنوان نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد. شما می توانید لیستی از هزینه های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات پکیج ایساتیس را در جدول زیر مشاهده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های ذیل مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات می باشد. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل پکیج، می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات مطلع شوید.

ردیف شرح هزینه قیمت(تومان)
۱ هزینه رفت و آمد ۲۵,۰۰۰
۲ تشخیص عیب در محل ۲۵,۰۰۰
۳ تعویض منبع انبساط و راه اندازی ۶۰,۰۰۰ تا ۹۵,۰۰۰
۴ تغییر فصل؛ تابستان به زمستان یا برعکس و هوا گیری ۳۰,۰۰۰
۵ تعویض پمپ کامل با فلنج فلزی ۵۰,۰۰۰
۶ تعویض پمپ کامل با کاتالیست ۴۵,۰۰۰
۷ تعویض ترانس جرقه با یون ۳۰,۰۰۰
۸ تعویض برد الکتریکی همراه با تنظیم ۶۰,۰۰۰
۹ تعویض ولوم های تنظیم دما و کنترل ۱۲۰,۰۰۰
۱۰ تعویض شیر اطمینان ۲۵,۰۰۰
۱۱ تعویض شیرپرکن اتوماتیک با تنظیم فشار ۲۵,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰
۱۲ تعویض ترمومتر یا مانومتر یا ترموستات هر عدد ۲۵,۰۰۰
۱۳ تعویض مبدل حرارتی ۹۰,۰۰۰
۱۴ تعویض مبدل ثانویه معمولی ۴۵,۰۰۰
۱۵ اجرت تعویض مبدل ثانویه صفحه ای ۳۵,۰۰۰
۱۶ تعویض برنر یا مشعل پکیج ۴۰,۰۰۰
۱۷ تعویض سنسور دود و لیمیت سوئیچ ۲۵,۰۰۰
۱۸ تعویض شیر کنترل گاز کامل با تنظیم ۵۵,۰۰۰
۱۹ تعویض شیر سه راه مکانیکی ۷۰,۰۰۰
۲۰ تعویض شیر موتوری و سرویس ۳۵,۰۰۰
۲۱ تعویض فیوز های کنترل هر عدد ۱۰,۰۰۰
۲۲ تعویض محدود کننده جریان آب ۴۵,۰۰۰
۲۳ تعویض هوا گیر ۲۵,۰۰۰
۲۴ تعویض سنسور آبگرم یا شوفاژ جداری ۲۵,۰۰۰
۲۵ تعویض فن پکیج احتراق بسته یا باز ۶۰,۰۰۰
۲۶ تعویض پرشر سوئیچ آب ۳۰,۰۰۰
۲۷ تعویض پرشر سوئیچ هوا ۳۰,۰۰۰
۲۸ تعویض لاستیک دیافراگم ۳۵,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰
۲۹ تنظیم برد الکترونیک دستگاه ۲۵,۰۰۰
۳۰ تنظیم فشار و شارژ منبع انبساط ۲۵,۰۰۰
۳۱ اسید شویی پکیج دیواری ۶۵,۰۰۰ تا ۹۵,۰۰۰
۳۲ آب بندی کامل دستگاه وقتی که نشتی دارد ۴۵,۰۰۰
۳۳ تعویض فلومتر یا فلو سوئیچ ۵۰,۰۰۰
۳۴ تعویض اتاق و سرویس محفظه احتراق ۴۰,۰۰۰
۳۵ نصب پکیج دیواری ۸۰,۰۰۰
۳۶ نصب پکیج زمینی با دیگ چدنی ۱۲۰,۰۰۰
۳۷ سرویس کامل( شامل سرویس تمام موارد) ۱۹۵,۰۰۰
برخی از ویژگی های پکیج های دیواری isatis
گروه صنعتی ایساتیس با هدف انتقال جدیدترین تکنولوژی روز ایتالیایی به کشورمان در سال ۱۳۸۵ پای به عرصه تاسیسات کشور نهاد. این گروه صنعتی توسط جناب آقای مهندس حسین آبادی در شهر یزد مسیر خود را آغاز نمود. از این رو نام ایساتیس که نام باستانی شهر یزد می باشد را برخود نهاد. در ابتدای کار با تمرکز بر ارائه ی محصولی با کیفیت متفاوت و خاص گروه صنعتی ایساتیس قرارداد همکاری برای واردات پکیج از کشور ایتالیا و شرکت خوشنام Ariston را منعقد کرد . در فاز اول این قرار داد همکاری گروه صنعتی ایساتیس پکیج دیواری آریستون را به صورت انحصاری و تکمیل شده از ایتالیا وارد کرده و در ایران به فروش برساند و وظیفه خدمات پس از فروش این محصول نیز به عهده شرکت ایساتیس بود. رفته رفته با استقبال بسیار خوب از این برند و تکمیل شدن امکانات گروه صنعتی ایساتیس تصمیم بر مونتاژ این محصول در کارخانه ایساتیس در یزد گرفته شد. از ویژگی های پکیج های دیواری ایساتیس می توان به دارا بودن سیستم مدولار الکتریکی برای کنترل حرارت آب گرم شوفاژ و آب گرم مصرفی بوسیله سنسورهای NTC، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار، سیستم آیونایز حفاظت از شعله، سیستم ایمنی تخلیه گاز، سیستم عیب یاب الکترونیک، دارای پمپ سیرکولاسیون گراندفوس با ۳ قدرت (دور) کاری، سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، مجهز به شیر کنترل گاز Sit 845 ایتالیا و دارای محفظه احتراق بسته می باشند.

سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس
توضیحات
دسته بندی:سرویس و تعمیر پکیج  منتشر شده در 13 آبان 1398 
به منظور تکمیل مطلب تعمیر پکیج این بار قصد داریم تا در خصوص سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس توضیحاتی را بیان کنیم.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

سرویس پکیج ایساتیس
تعمیر پکیج ایساتیس
پکیج ایساتیس از جمله برندهای داخلی است که توانسته با ارائه محصولات باکیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کند.

محصولاتی همچون پکیج دیواری ایساتیس مدل کاریز، نیواستار و سیگمات از جمله تولیدات شرکت ایساتیس هستند.

به دلیل حجم بالای استفاده کنندگان از این محصول ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا در خصوص تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس توضیحاتی را بیان کنیم.

سرویس پکیج ایساتیس

همانطور که می دانید لازمه دستیابی به بالاترین حد کارایی پکیج زمانی مسیر است که سرویس دوره ای دستگاه را به صورت منظم و دقیق توسط مجری سرویسکار آن انجام دهید.

در غیر این صورت مواجه شدن با خرابی قطعات دستگاه و کاهش راندمان وسیله زیاد دور از انتظار نیست. منظور از سرویس پکیج شستشو و پاکسازی قطعات بیرونی و داخلی دستگاه است.

قطعات داخلی دستگاه همان اجزای پکیج هستند که در بیشتر معرض مستقیم با آب قرار دارند، به همین دلیل احتمال خراب شدن آن ها در مقایسه با قطعات خارجی دستگاه همانند دودکش و فن پکیج بسیار بیشتر است.

هرچند اجزای خارجی پکیج نیز در معرض آلاینده های محیطی مختلف همانند گرد و غبار و چربی ها قرار دارند، در نتیجه تنها راه جلوگیری از آسیب های بیشتر به دستگاه اقدام به سرویس مرتب آن است.

سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس 1
حال در این قسمت به منظور آشنایی شما با نحوه سرویس پکیج ایساتیس، بخشی از اقدامات قابل انجام در هنگام سرویس این وسیله را برای شما بیان کرده ایم:

شستشوی مبدل ها، بلوک ها، کیت تعمیر، لوله های رفت و برگشت دستگاه
همانطور که در قسمت قبل نیز گفتیم قطعات داخلی پکیج به این دلیل که در تماس مستقیم با آب هستند، بیشتر دچار فرسودگی می شوند.

همانطور که در فیلم معرفی اجزای پکیج ایساتیس گفتیم ، از جمله قطعات آن می توان به مبدل ها، بوک ها، کیت تعمیر و لوله های رفت و برگشت دستگاه اشاره کرد، که به دلیل سختی بالای آب، املاح موجود در آن و تجمع رسوبات بیشتر در معرض خراب شدن قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که بی توجهی به این موضوع حتی سبب مختل شدن کار پکیج می شود. در نتیجه با انجام سرویس پکیج ایساتیس تمام قسمت های ذکر شده با کمک اسید شستشو داده می شوند تا از تاثیرات مضرر رسوبات در روند کار سیستم جلوگیری شود.

نصب رسوب گیر بر روی دستگاه های بدون رسوب گیر
تنها انجام شستشوی سیستم نمی تواند مانع از تشکیل رسوب در دستگاه شود، لذا توصیه سرویسکاران این است که چنانچه پکیج به رسوب گیر مجهز نیست، این وسیله رابر روی آن نصب کنند.

تعویض یا شستشوی فیلتر رسوب گیر پیکج
فیلتر رسوب گیر پکیج با گذر زمان از رسوبات پر می شود و دیگر کارایی گذشته خود را ندارد، مگر در مواردی که از رسوب گیرهای مغناطیسی در دستگاه استفاده شود.

در غیر این صورت باید هر چند وقت یکبار فیلتر رسوب گیر پیکج به خوبی تمیز شود و حتی در صورت لزوم تعویض گردد تا کارایی اولیه آن برگردانده شود.

تنظیم گاز دستگاه و بررسی شعله پکیج
عوامل مختلفی سبب خاموش و روشن شدن پکیج ایساتیس شوند که از آن جمله می توان به تنظیم نبودن فشار گاز ورودی به برنر و تنظیم نبودن ارتفاع شعله اشاره کرد. از این رو در هنگام سرویس پکیج ایساتیس گاز و شعله دستگاه نیز تنظیم می شوند.

بازبینی دودکش
نصب دودکش در حالت استاندارد، باز بودن و ارتفاع صحیح آن کارایی دودکش را تضمین می کنند، زیرا در غیر این صورت عملا پکیج روشن نمی شود. به همین دلیل سرویسکار پکیج ایساتیس داخل دودکش را تمیز کرده و نحوه نصب آن را بررسی می کند.

کنترل فن دستگاه
چنانچه فن دستگاه خراب باشد در هنگام روشن کردن پکیج ایساتیس، هوای تازه به منظور احتراق به محفظه احتراق وارد نشده و در نتیجه شعله خاموش می شود.

اما با انجام سرویس پکیج فن دستگاه از گرد و غبار پاک شده و سلامت موتور فن نیز بررسی خواهد شد.

بررسی پمپ پکیج
بررسی و تعمیر پمپ پکیج از جمله اقدامات لازم در سرویس این وسیله می باشد. زیرا در اکثر موارد بعد از مدتی پمپ باید هواگیری شود و یا پمپ آنقدر داغ می کند که سبب بالا رفتن درجه حرارت داخل سیستم می شود.

لازم به ذکر است که برخی موارد کار نکردن، سوختن و جام شدن پمپ سبب بروز خطای E7 در دستگاه می شود که نتیجه آن خاموش شدن پکیج است.

البته فیلم رفع ارور E7 پکیج ایساتیس در همین سایت موجود است و شما می توانید به منظور مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس 2

کنترل سنسورهای مختلف داخل دستگاه
در داخل پکیج از سنسورهای مختلفی همانند: سنسور دود، سنسورهای NTC گرمایش و آب مصرفی و سنسور حد استفاده شده است، که هرکدام از این قطعات توسط کابل و سیم کشی به دستگاه متصل شده اند.

قطعی یا خرابی هرکدام از این سنسورها می تواند روند کار پکیج و حتی بازدهی رادیاتورها را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل کنترل این سنسورها در روند سرویس دستگاه بسیار مهم است.

اقدامات دیگری همچون موارد ذیل در هنگام سرویس کلی پکیج ایساتیس انجام می شود، از جمله:

بازدید پرشر سوئیچ دود، پرشر سوئیچ هوا و پرشر سوئیچ آب
بررسی شیرهای مختلف داخل و خارج دستگاه همانند: شیر اطمینان، شیر هواگیری، شیر پرکن، شیر سه راهی و شیر بای پاس
بازبینی و تعویض تمامی اورینگ های دستگاه به دلیل احتمال بالای پوسیده شدن آن ها در گذر زمان
تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس شامل اقدامات مورد نیاز به منظور رفع عیب دستگاه بر اساس کدهای خطای پکیج ایساتیس می باشد، که نحوه بررسی و شناسایی این سری کد با کمک دفترچه راهنمای پکیج ایساتیس امکان پذیر است.

این اقدامات شامل تعویض و یا تعمیر قطعات خراب شده در وسیله می باشد و در واقع می توان گفت تعمیر پکیج ایساتیس مرحله بعد از سرویس دستگاه محسوب می شود.

به منظور آشنایی شما با روند تعمیر پکیج ایساتیس در ادامه به چند مورد از مشکلات رایج در این دستگاه اشاره می کنیم:

در زمان درخواست آب گرم بهداشتی علامت دوش بر روی صفحه نمایش ظاهر نمی شود؟
علل بروز این مشکل:

خرابی برد پکیج
قطعی میکروسوئچ
کثیفی فلوسوئیچ
نحوه رفع این مشکل:

برد اصلی دستگاه اصلاح شده و بر روی پکیج نصب شود.
سیم های کابل میکروسوئیچ را چک کنید تا قطعی نداشته باشد.
در صورت قطعی یا پارگی کابل میکروسوئیچ این قطعه را به طور کلی تعویض کنید.
فلوسوئیچ را تمیز کنید.
کابل میکروسوئیچ و فلوسوئیچ را تعویض کنید.
در زمان باز بودن محفظه احتراق شعله تشکیل می شود، ولی به محض قرار دادن محفظه احتراق در محل خود شعله پکیج خاموش می شود؟
علت بروز این مشکل:

کم بودن هوای تازه در داخل سیستم
وجود نقص در پرشر سوئیچ هوا
وجود نقص در پرشر سوئیچ آب
خرابی ترموستات حد دستگاه
روش رفع این مشکل:

از باز بودن مسیر هوای ورودی به محفظه احتراق اطمینان حاصل کنید.
حلقه ورودی هوای تازه را بردارید.
با اتصال کوتاه پرشر سوئیچ هوا، پرشر سوئیچ آب و ترموستات حد از سالم بودن هرکدام اطمینان حاصل کرد.
شعله تشکیل می شود، ولی بعد از 8 ثانیه دستگاه خاموش شده و با خطای E2 مواجه می شویم؟
علت بروز این مشکل:

بروز نقص در یون تشخیص شعله
خرابی سنسور NTC آب گرم مصرفی
خرابی برد دستگاه
روش رفع این مشکل:

ارتباط یون تشخیص شعله با برد دستگاه قطع شده است و باید اصلاح شود.
یون تشخیص شعله توانایی تشخیص شعله را ندارد، که در این صورت باید تمیز یا تعویض گردد.
سنسور NTC آب گرم مصرفی را کنترل کرده و در صورت معیوب بودن آن را تعویض کنید.
برد دستگاه خراب است و باید تعویض شود.
سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس 3
فن دستگاه روشن شده، اما دستگاه جرقه زن شروع به کار نمی کند؟
علل بروز این مشکل:

وجود مشکل در پرشر سوئیچ هوا
قطعی لوله رابط فن
خرابی فن دستگاه
خرابی جرقه زن
روش رفع این مشکل:

پرشر سوئیچ هوا و لوله رابط فن را چک کنید.
سرعت فن را کنترل کنید.
جرقه زن را تعویض کنید.
پکیج روشن است، اما با این وجود آب مصرفی سرد است؟
دلایل بروز این مشکل:

خرابی ترموستات
وجود نقص در شیر سه راه برقی یا موتوری
وجود هوا و یا رسوب در سیستم
پایین بودن فشار دستگاه
روش رفع این مشکل:

فشار سیستم را چک کرده و در صورت پایین بودن، آن را تا 2 بار افزایش دهید.
ترموستات دستگاه را توسط مجری تعمیرکار پکیج بررسی کرده و در صورت معیوب شدن آن را تعویض کنید.
شیر موتوری پکیج نیاز به بازبینی و در صورت لزوم تعمیر دارد.
با کمک باز کردن شیر هواگیری رادیاتورها و پکیج کل سیستم را هواگیری کرده و در صورتی که مدتی طولانی است از دستگاه استفاده می کنید، حتما برای شستشوی مبدل های آن اقدام کنید.
 

با وجود تنظیم کردن دستگاه در حالت زمستانه، اما رایاتورها گرمای مطلوبی ندارند؟
دلایل بروز این مشکل:

وجود هوا در سیستم گرمایش
وجود رسوب در رادیاتورها
افت فشار در پکیج
کم بودن میزان دمای شعله پکیج
کمبود فشار آب در ساختمان
روش رفع این مشکل:

رادیاتورها را هواگیری کنید تا رسوبات هم همراه هوا از سیستم خارج شوند.
فشار دستگاه را بررسی و تنظیم کنید.
میران دمای شعله را افزایش دهید.
میزان فشار آب ساختمان را چک کرده و در صورت لزوم از پمپ آب خانگی به منظور رفع کمبود فشار آب استفاده کنید.
چگونه تشخیص دهیم که سرد بودن رادیاتورها به دلیل وجود هوا در سیستم است یا به دلیل تجمع رسوبات در لوله های رادیاتور؟

جواب این سوال به این موضوع بستگی دارد که سردی رادیاتورها از کدام از قسمت آن ها بیشتر احساس می شود؟

چنانچه تنها قسمت بالاتر رادیاتورها سرد هستند، به این معنی است که هوا در سیستم وجود دارد که با اقدام به هواگیری رادیاتورها مشکل حل خواهد شد.

البته گاهی مواقع باز هم بعد اقدام به هواگیری، رادیاتورها سرد هستند، که یافتن علت بروز این مشکل نیاز به بررسی های بیشتر توسط مجری تعمیرکار پکیج دارد.

از طرفی در صورتی که قسمت وسطی و یا بالای رادیاتورها سرد هستند، نشانه تجمع رسوبات در سیستم گرمایش است.

لازم به ذکر است در برخی حجم رسوبات داخل رادیاتورها به قدری موارد زیاد است که راهی جز باز کردن رادیاتورها و شستشوی لوله های آن وجود ندارد.

سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس 4
تعمیر و سرویس پکیج در هر نوع و برندی که باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اولاً باید به محض مشاهده هر گونه مشکل در روند کار دستگاه به فکر چاره آن بود و ثانیاً نباید از افراد غیرمتخصص برای انجام این کار استفاده می کند.

ما در گروه تاسیسات 24 ساعته با کمک جمعی از متخصصین خود آماده ارائه خدمات خود در زمینه تعمیر انواع پکیج به شما شهروندان عزیز هستیم.

بنابراین در صورت نیاز به سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس خود همین الان در هر نقطه از تهران که هستید، برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.


تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس
آگوست 21, 2019 ارسال توسط  
 تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس
19
ژانویه
تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس
برای تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس مجموعه ی بدادم برس توصیه ی بسیار اکید می نماید که تا حد امکان، مصرف کنندگان شخصاً اقدام ننمایند.چرا که اساساً فرایند تعمیر کلیه‎‌‌ی پکیج های این برند، بخصوص تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس نیاز به مهارت ، تجربه ، تخصص و دانش فنی از نحوه عملکرد تمام اجزاء پکیج دارد. چرا که پکیج هم مانند هر دستگاه دیگری دارای بخش های مختلف مکانیکی و الکترونیکی می باشد و تعمیرکار پکیج نیاز به داشتن دانش در هر دو بخش مکانیکال و الکتریکال دارد. پس بهتر به نظر می رسد که با آشنایی کدهای خطا بتوانید تنها سرویس کار را از وضعیت عملکرد پکیج بدرستی آگاه نمایید.

تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس
 

در این بخش به تشریح انواع خطاها و روش رفع احتمالی این خطاها در این مدل می‌پردازیم و بدین ترتیب شما می‌توانید نسبت به تعمیر  پکیج ایساتیس اقدام نمایید.

چنانچه پس از انجام مراحل زیر خطای مورد نظر برطرف نشد باید نسبت به دعوت از تکنسین فنی اقدام نمایید. همچنین برای آشنایی با اینکه پکیج چگونه کار می کند و از چه اجزایی تشکیل شده است و یا تعمیر و خرابی های احتمالی مقاله های آموزش تعمیرات پکیج و آموزش تعمیر پکیج را مطالعه نمایید.

تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس FF
علامت * به مفهوم چراغ چشمک زن و ** به مفهوم چراغ روشن ثابت است.

مفهوم کد خطا در تعمیر پکیج ایساتیس سوپرلوکس ۹۰ ۸۰ ۷۰ ۶۰ ۵۰ ۴۰
افزایش بیش از حد دمای مدار گرمایش ** **
عدم گردش آب کافی – اخطار * * *
عدم گردش آب کافی ** ** **
عدم اتصال یا اتصال کوتاه مدار سنسور دمای رفت آب مدار گرمایش مرکزی * * *
عدم اتصال یا اتصال کوتاه مدار سنسور دمای برگشت آب مدار گرمایش مرکزی * * *
خطا در ارتباط برد اصلی با پانل کنترل * *
زدن کلید Reset برای بیش از ۵ مرتبه * * * * * *
خطای برد اصلی ** **
خطای برد اصلی ** **
خطا در اولین تلاش برای تشکیل شعله * * * *
خطا در دومین تلاش برای تشکیل شعله * * * *
عدم تشخیص شعله **
شعله تشخیص داده شده در حالی که شیر گاز بسته است. * * * *
قطع شعله به دلیل خیزش شعله * * * *
نقص در خروج گازهای خروجی (خطای پرشرسوئیچ هوا) **
 

اگر که اطلاعات کافی از تعمیر دستگاه پکیج با انواع مختلف ندارید مقاله تعمیر پکیج را بخوانید.

بدادم برس

مجموعه‌ی بدادم برس بر خود وظیفه می‌داند، ضمن اطلاع رسانی دقیق و جامع در حوزه تاسیسات خانگی و محل کار نسبت به نصب، تعمیر و نگهداری تاسیسات خانگی و محل کارهموطنان گرامی، ارائه‌ی خدمات ۲۴ساعته را با سرعت و کیفیت مناسب بهمراه گارانتی در دستور کار خود قراردهد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد