وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

خدمات تعمیر پکیج گلدیران در تهران


تعمیر پکیج گلدیران اغلب در محل انجام می شود ، پکیج دستگاهی است که می تواند آبگرم مصرفی ( دوش ، آشپزخانه ، روشویی ) و همچنین آب داغ گرمایش ( رادیاتور ، گرمایش از کف و فن کوئل ) را تعمین می کنند و تعمیر پکیج گلدیران از اهمیت زیادی برخوردار است . در واقع پکیج گلدیران قابلیت موتور خانه را در یک بسته کوچک ( پکیج ) فراهم نموده که دارای مزایای زیادی است . پکیج دیواری که معمولا نوع فن دار آن از نظر استانداردهای معتیر دنیا تایید می گردد . علاوه بر تامین گرمایش داخل خانه یا محل تجاری از طریق رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف ، آبگرم بهداشتی را نیز بصورت فوری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . برای تعمیر پکیج گلدیران بهتر است از نمایندگی آن برند تماس بگیرید .


تعمیر پکیج گلدیران 

تعمیر پکیج گلدیران


برای مطالعه بیشتر در مورد تعمیر پکیج بوتان روی لینک سبز کلیک کنید .


مزایای پکیج نسبت به  موتورخانه 

مواردی که گفته می شود از مزایای پکیج ها است و به خاطر همین مزایا است که تعمیر پکیج گلدیران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .


تولید آبگرم فوری و مدام

اشتغال فضای کمتر ( قابلر نصب در آشپزخانه و تراس )

تولید صدای کمتر ( استفاده از پمپ ، فن و مشعل کم صدا )

راندمان بالا و کاهش مصرف گاز و برق ( در مجتع های کمتر صدا )

راندمان بالا و کاهش مصرف گاز و برق ( در مجتمع های کمتر از  ۱۰ واحد )

مجهز به سیستم عیب یابی الکترونیکی

امکان تبدیل سوخت راحت ( گاز طبیعی و گاز مایع )

قابلیت برنامه ریزی روزانه و هفتگی آسان

مجهز به سیستم حفاظت  در برابر یخ زدگی

مجهز به سیستم ضد جام ( گیرپاژ ) پمپ و شیر سه طرفه

مستقل بودن سیستم گرمایشی برای هر واحد

سهولت در نصب ، راه اندازی ، سرویس و نگهداری

کوتاه شدن مسیر لوله های انتقال آبگرم رادیاتور و آبگرم مصرفی

 انواع پکیج گلدیران از لحاظ نصب 

پکیج در دو نوع دیواری و زمینی تولید می شود پکیج دیواری فضای کمتری را اشغال کرده و معمولا دارای تنظیمات بیشتر و هزینه اولیه و سرویس کمتری هستند . دقت شود که لوله کشی گاز و مدار آب سرد و گرم برای پکیج شوفاژ های زمینی باید از قبل طراحی شده باشد . ضمن اینکه شوفاژ های زمینی عمدتا بدون فن بوده و حداقل قطر دودکش آنها ۱۵ سانتی متر است . از مزایای پکیج زمینی نسبت به نوع دیواری می توان به میزان آبدهی بالاتر آبگرم مصرفی و ظرفیت حرارتی بالاتر آن ها اشاره نمود و همیشه بهتر است برای نصب و تعمیر پکیج گلدیران از نمایندگی های مجاز گلدیران تماس حاصل نمایید .


تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پکیج گلدیران


تعمیر پکیج گلدیران دیواری 

دودکش ساختمان ساختمان  : جهت انتخاب پکیج فن دار یا بدون فن .


متراژ و نوع کاربری ساختمان : جهت انتخاب ظرفیت حرارتی دستگاه .


مقدار آبگرم مصرفی : برای انتخاب پکیج با دبی آبگرم مصرفی مناسب .


درزبندی ساختمان : جهت انتخاب دستگاه با محفظه احتراق باز یا بسته .


میزان سختی آب : برای انتخاب دستگاه تک یا دو مبدله و استفاده از سختی گیر مناسب .


نکته ۱ : به ازای هر کیلو وات توان دستگاه حداقل یک متر مکعب فضا نیاز است .


نکته ۲ : جهت در نظر گرفتن میزان گرمای لازم جهت گرم کردن ، یک کمتر مربع از ساختمان باید شرایط دیگری نیز در نظر گرفته شود ، که از جمله می توان به شرایط آب و هوایی اشاره کرد . و بهتر است بدانید که برای تعمیر پکیج گلدیران باید به نمایندگی همان برد تماس حاصل شود .


انواع تعمیرات پکیج گلدیران 

قطعات قابل تعمیر پکیج گلدیران عبارتند از : ۱) مبدل حرارتی ، ۲) پمپ سیرکولاتور ، ۳) ایرونت ( اتوونت یا شیر هوا گیری اتوماتیک ) ، ۴) بای پاس ( مدار سیکل کوتاه ) ، ۵)  شیر اطمینان فلوسوییچ ، ۶) محدود کننده جریان آب مصرفی ، ۷) فلومتر ، ۸) شیر سه راهه ترمیستور ، ۹) کلید ایمنی حداقل فشار آب ( پرشرسوییچ آب یا هیدروستات ) ، ۱۰) سنسور فشار آب ( ترانسدیوسر ) ، ۱۱) منبع انبساط ، ۱۲) برد کنترل ، ۱۳) شیر گاز و …


 


تعمیر پکیج گلدیران 

تعمیر پکیج گلدیران


مرحل تغییر نوع سوخت در پکیج گلدیران

تعویض ژیگلورهای مشعل ( در سوخت گاز مایع به علت فشار بیشتر و ارزش حرارتی بالاتر از ژیگلوربا قطر سوراخ کوچکتر استفاده می شود .) ، معرفی نوع سوحت به برد ( از طریق نصب پل جامپر در برد یا ورود در منو و یا تغییر وضعیت دیپ سوییچ مربوطه ) ، تنظیم شیر گاز کاتالوگ مربوطه و متناسب با نوع گاز و … و اگر با خرابی در یکی از این عوامل ها روبرو شده اید باید هر چه زودتر برای تعمیر پکیج گلدیران خود اقدام نمایید .


برای مطالعه بیشتر روی مقاله کلیک کنید :   تعمیر آبگرمکن بوتان

روش های کنترل قدرت فن در پکیج های گلدیران 

۱ ) استفاده از فلنج های مخصوص : در بسته ببندی پکیج هایی که قدرت فن با این روش محدود می شود . فلنج هایی با قطر دهانه های مختلف پیش بینی شده که نصاب موظف است سایز مناسب را از اطلاعات کاتالوگ دستگاه استخراج و در دهانه فن نصب نماید . این فلنج ها مقاومتی مصنوعی در مسیر تخلیه ایجاد کرده تا از جدا شدن شعله از سطح همچنین هدر رفتن گرما جلوگیری نماید . ( هرچه طول دود کش کوتاه تر باشداز فلنج با قطر داخلی کمتری استفاده می شود .)


 ۲ ) استفاده از دمپر های پیش بینی شده در مسیر دود کش : عدد قرار گیری محور دمپر طبق کاتالوگ دستگاه و متناسب با طول لوله های مکش و تخلیه در نظر گرفته می شود . 


۳ ) استفاده از پکیج هایی دارای فن مدولار ( خود تنظیم ) : در برخی از پکیج ها سرعت فن متغیر است و این تغییر متناسب با افت فشار ناشی از افزایش سرعت دود داخل دودکش و توسط سنسور فشار دودکش به برد کنترل اعلام می گردد .


تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پکیج گلدیران


مراحل تعمیر پکیج گلدیران  

مرحله اول :قبل از هر اقدامی ابتدا باید صورت مساله را به طور واضح و روشن برای خود تعریف کرده تا با درک صحیحی از مشکل بتوانیم در کوتاه ترین زمان و با کمترین خطا به حل آن بپردازیم . ( مثلا می گوییم : در یک پکیج تک مبدل و در وضعیت زمستانه ، آب مصرفی دمای کافی را ندارد . )


مرحله دوم : با مجسم کردن نقشه های شماتیک همان نوع پکیج و تعقیب مدارهای آن در داخل و خارج از دستگاه ، محل های احتمالی بروز عیب با توجه به اولویت و تعداد خرابی آن ها بررسی می کنیم و همیشه بهتر از از نمایندگی همان برند تماس حاصل نمایید به طور مثال اگر پکیج شما گلدیران ، بوتان و یا … باشد باید برای تعمیر تعمیر پکیج گلدیران ، بوتان و یا …به نمایندگی همان برند تماس بگیرید .


دلایل نوسان دمای آب مصرفی 

دلایل نوسان دمای آب مصرفی در تعمیر پکیج گلدیران عبارتند از :


زیاد بودن ارتفاع اشعه ( به دلیل تنظیم نبودن فشار گاز ساختمان یا تنظیم نبودن شیر گاز دستگاه ) .

تجمع رسوبات آب روی NTC مصرفی .

کم بودن فشار آب در شبکه ساختمان .

استفاده همزمان از دو یا چند شیر آب مصرفی .

استفاده از پمپ فشار نا مناسب که باعث نوسان فشار آب در شبکه لوله کشی ساختمان می شود .

وجود اشکال در شیر سه راهه .

وجود اشکال در فلومتر .

درزبند نبودن محفظه احتراق که باعث دیر فعال شدن پرشر سوئیچ دود می شود .

وجود اشکال در رگلاتور یا کنتور گاز ساختمان .

فلنچ نامناسب دودکش هرمتیک .

 


تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پکیج گلدیران


 


اتصال زیر دستگاه پکیج 

دستگاه از زیر توسط ۵ عدد شیلنگ به تاسیسات لوله کشی ساختمان متصل شده است که شامل یک شینگ گاز و دو شیلنگ ورود و خروج آب مصرفی ( با قطر یک دوم اینچ ) و دو عدد رفت و برگشت به رادیاتور ها ( با قطر سه چهارم اینچ ) می باشد ، که لازم است همگی دارای شیر مجزا باشند که عبارتند از : ۱)  شیر آب گرم مصرفی ، ۲) شیر آب رفت و به رادیاتور ها ، ۳) شیر آب برگشت به از رادیاتور ها ، ۴) شیلنگ گاز ، است . در صورتی که شیلنگ های آب دارای سه شیر باشند ، نصاب دستگاه برای آب گرم مصرفی شیر در نظر نگرفته است و این موضوع در تعمیر پکیج گلدیران بسیار اهمیت دارد .


 


نمونه هایی از مقررات ایمنی و پیشگیری از سوانح 

قبل از ورود به هر کارگاه باید از احتمال خطرات بی شماری که در آن کارگاه وجود دارد به طور کامل و روشن آگاهی داشت .

نظم و انضباط در محیط کار لازمه اطمینان و جلوگیری از خطر است .

کنترل ابزارها قبل از شروع به کار از اتفاق سوانح جلوگیری می کند . به طور کلی می توان گفت که به کار بردن ابزارهایی قابل اطمینان هستند که سالم و بی عیب باشند . داشتن وسیله مطمئن گاهی اهمیت حیاتی پیدا می کند .

محل کار را با محل بازی اشتباه نگیرید . بازی کردن ، پرسه زدن ، دعوا کردن و شوخی کردن و شوخی کردن در محل کار می تواند خطرات غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد . خدمات تعمیرات پکیج در تهران بزرگ

محل های عبور و مرور را آزاد نگه دارید تا بدین وسیله از برخوردها جلو گیری گردد .

کف کارگاه باید عاری از هر گونه مواد لغزنده مانند روغن ، آب صابون و … باشد .

از قرار دادن مواد اولیه و هر چیز اضافی که باعث سقوط افراد و یا اشیا گردد جلو گیری نمایید .

سیم های برقی که استثنائا در داخل لوله نیستند باید کاملا سالم بوده و زندگی نداشته باشد .

دستگاه ها و وسایل آتش نشانی بایستی تحت شرایط و مقرارت مربوطه نگهداری و در محل های مناسب که در دسترسی فوری و راحت به آن ها مقدور باشد نصب شود ( بهترین محل نصب در نزدیکی درب های ورود و خروج است ).

برای مطالعه بیشتر روی مقاله کلیک کنید :   تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج گلدیران 

تعمیر پکیج گلدیران


 


مقررات ایمنی و پیشگیری از سوانح 

در کارگاه های مختلف برای پیشگیری از سوانح ، مقررات ایمنی وجود دارد که در اثر تجربه در طی سال های متمادی تنظیم گردیده و بایستی به دقت به مورد اجرا گذاشته شود اشخاصی که خود را بی نیاز از رعایت این گونه دستور العمل ها می دانند بایستی توجه داشته باشند که روزی خود دچار آن خواهند شد مقررات ایمنی و پیشگیری از سوانح کار مربوط به هر کارگاه بایستی در اختیار قرار گرفته و کلیه افراد برای تعمیر پکیج گلدیران موظف به مطالعه و به کار بردن آن ها  باشند .


فلوسوییچ به چه معنا است ؟ 

فلوسوییچ قطعه ای است که باز شدن آب مصرفی را به بر کنترل اعلام می کند . این قطعه شامل یک یک آهن ربا متصل شده و با باز شدن آب مصرفی ، این شناور و بدین وسیله برد کنترل از باز شدن آب مصرفی مطلع می گردد . روش تست فلوسوییچ به دو صورت انجام می شود که عبرتند از : روش اول : ( در هنگام نصب روی دستگاه ) ، روش دوم : ( خارج از دستگاه ) و این و موارد در تعمیر پکیج گلدیران از اهمیت زیادی برخوردار است .


روش اول : ( در هنگام نصب روی دستگاه ) سیم های فلوسوییچ را جدا کرده ، مولتی متر را در وضعیت بیزر به آن وصل می کنیم . با باز کردن یکی از شیر های آب گرم مصرفی باید مدار بسته وصل و با بستن شیر آب مدار باز قطع شود .  روش دوم : ( خارج از دستگاه )  فلوسوییچ را به صورت عمودی نگه می داریم ( در جهت حرکت آب ) و مولتی متر را ( در وضعیت تست اتصال کوتاه _بیزر ) به آن وصل می کنیم . با سر و ته کردن  فلوسوییچ ، مولتی متر باید ارتباط بین کنتاکت ها را و صل نشان دهد . شناور باید در مسیر خود روان حرکت کند .


تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پکیج گلدیران


راه اندازی پکیج گلدیران در تابستان 

راه اندازی پکیج گلدیران در تابستان عبارتند از : کلید انتخاب وضعیت را در حالت تابستانه قرار دهید ، شیر آب سرد ورودی به دستگاه را در وضیعت باز قرار دهید ، بهتر است شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش را ببندید . و ما یک مدل راه اندازی داریم به نام راه اندازی زمستانه که با یکدیگر متفاوت است ، و شما همیشه بهتر است برای راه اندازی و تعمیر پکیج گلدیران با نمایندگی های مجاز همان برند تماس حاصل فرمایید .


پکیج دو مبدل و نحوه عملکرد برد 

نحوه عملکرد مدار گرمایش در این نوع هم دقیقا شبیه نوع شبیه نوعتک مبل است و تفاوت در عملکرد مدار مصرفی است . در پکیج های دو مبدل آب گرمایشی در مبدل اصلی و آب مصرفی در مبدل ثانویه و به وسیله حرارت آب مدار گرمایش گرم می شود . در حالی مدار گرمایش در حال عملکرد است ، باز شدن آب مصرفی از طریق  فلوسوییچ یا فلومتر به برد کنترل اعلام می گردد . با دریافت این پیغام برد کنترل برنامه های زیر را اجرا می نماید :


فرمان به شیر سه راهی برقی مبنی بر این که خروجی آب مبدل اصلی به سمت رادیاتور ها را بسته و این مسیر را به سمت مبدل ثانویه باز کند ( برای مدار مصرفی پمپ خاموش نمی شود )

کنترل دمای خروجی از دستگاه توسط NTC آب گرم مصرفی ، انجام شده و برد کنترل به گزارش این NTC توجه دارد .

برد کنترل ، دمای تنظیم شده از سوی کاربر را بر مبنای پارامترهای تنظیمی آب گرم مصرفی انجام می دهد .

 منبع: آسانا سرویس




 تعمیرات پکیج گلدیران

قطعات پکیج گلدیران


رفع ارور e1 در پکیج گلدیران


دفترچه راهنمای پکیج گلدیران پایونیر


پکیج گلدیران پرستیژ عیب یابی


علت گرم نکردن آب توسط پکیج گلدیران


علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج گلدیران


رفع خطای e2 در پکیج گلدیران


علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران


عیب یابی پکیج گلدیران

سرویس و تعمیر پکیج  دوشنبه 4 شهریور 1398

عیب یابی پکیج گلدیران

تعمیرات پکیج گلدیران (به همراه کد خطاهای پکیج گلدیران)

همان‌طور که می‌دانید عیب یابی پکیج گلدیران و تعمیر پکیج گلدیران نیازمند مهارت و تجربه بالای تعمیرکار است. واکنش افراد هنگام برخورد با خطاهای پکیج گلدیران به چند شکل است. بسیاری عجولانه به دفترچه راهنمای پکیج گلدیران مراجعه می‌کنند و خود اقدام به تعمیر می‌کنند. عده‌ای تعمیرات پکیج خود را به دست افراد ناوارد می‌سپارند. این افراد تنها با تعویض قطعات مشکل پکیج شما را حل می‌کنند. ممکن است مشکل با تعمیر قطعه یا هواگیری پکیج گلدیران درست شود. نیروهای فعال در بخش تعمیر پکیج گلدیران، تا زمانی که قطعه معیوب قابل استفاده باشد، اقدام به تعویض نمی‌کنند. 


 


کاراتو بسپار به خدمت از ما

تضمین کیفیت و قیمت

انتخاب مناسب ترین متخصص

مشاهده نظرات و امتیازهای مشتریان قبلی در اپلیکیشن خدمت از ما

طبق بازخوردهای مشتریان ما، در دسترس بودن و تسلط کامل نیروهای فعال در "خدمت از ما"، رضایت دریافت خدمات عیب یابی پکیج گلدیران را برای آن‌ها به همراه داشته است. در نتیجه در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود. با ثبت رایگان سفارش عیب یابی پکیج گلدیران، از سوی نزدیک‌ترین تعمیرکار برای عیب یابی و رفع ارور e4 در پکیج گلدیران پیشنهاد قیمت دریافت می‌کنید.


 


عیب یابی پکیج گلدیران

پکیج دیواری گلدیران از مدل‌های نام آشنا برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت آمار استفاده کنندگان آن به‌قدری چشمگیر است که نیاز به یک مرکز تعمیر پکیج گلدیران بیشتر از سایر برندها احساس می‌شود. این پکیج دیواری با تکنولوژی انگلستان ساخته شده است که مدل‌های موجود در ایران پکیج گلدیران پرستیژ و پایونیر هستند.


 


مهم‌ترین ویژگی‌ متخصصان تعمیر پکیج گلدیران در "خدمت از ما"

استفاده از قطعات اصلی پکیج گلدیران برای تعمیر پکیج گلدیران

تسلط بر خطاهای پکیج و عیب یابی پکیج گلدیران توسط تعمیرکاران فعال

به‌موقع رسیدن نیروهای تعمیرکار پکیج و پیگیری به موقع سفارشات شما مشتریان

برآورد و محاسبه دقیق قیمت عیب یابی پکیج گلدیران قبل از مراجعه و ارائه هزینه بر اساس نرخ اتحادیه

تمامی خدمات تعمیر پکیج در محل شما انجام می‌شود. پس نیازی نیست دستگاه و پکیج خود را نمایندگی پکیج گلدیران ببرید.


 


تعمیر پکیج دیواری گلدیران

مانند هر دستگاه و پکیج دیگری، پکیج دیواری گلدیران نیز با گذشت زمان با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. رفع این مشکلات و عیب یابی پکیج گلدیران باید به فردی که به این خطاها تسلط دارد سپرده شود. گاهی مشکلات پکیج شما، از نوع رایج است که در مدل‌های مختلف بروز می‌کند. اما گاهی مشکلات به تعمیر تخصصی‌تر نیاز دارد تا مشکلات بیشتری یا از آن بدتر باعث از کار افتادن پکیج نشود. برای تعمیرات پکیج دیواری گلدیران در مدل‌های را می‌توانید به مناسب‌ترین تعمیرکار بسپارید.


 


تعمیرات پکیج گلدیران


 


بررسی مشکلات و عیب یابی پکیج دیواری گلدیران

در این قسمت با هم به بررسی علت چند مشکل اصلی در پکیج گلدیران، مانند علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران می‌پردازیم.


علت این‌که پکیج روشن است اما آب و رادیاتورها را گرم نمی کند، چیست؟

کوتاه بودن شعله مشعل پکیج گدیران که خود بر اثر کاملا باز نبودن شیر گاز ورودی

کم بودن ظرفیت حرارتی پکیج دیواری گلدیران با توجه به متراژ خانه

هواگرفتن پکیج و شوفاژها

باز نبودن شیر آب خروجی پکیج

رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رادیاتورها

خرابی پمپ آب داخلی

 


علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران چیست؟

شیره سه راهی پکیج گلدیران خراب است.

در سوپاپ بای پس پکیج مشکل وجود دارد.

برد کنترل دستگاه معیوب است.

شعله پکیج دیواری مشکل دارد.

 


کد خطاهای پکیج گلدیران

پکیج های دیواری گلدیران دارای یک صفحه رابط کاربری دیجیتال بزرگ هستند که در صورت بروز خطا یا اروری در عملکرد پکیج، کار تعمیر پکیج گلدیران را برای تعمیر کار راحت تر می کند. در زیر لیستی برای عیب یابی پکیج گلدیران آمده است.


 


کد خطای پکیج گلدیران علت

کد خطای E1 الکترود تشخیص دهنده جرقه ی دستگاه شکسته است

کد خطای E2 دمای مبدل بیش از حد بالا رفته است

کد خطای E3 لوله آب گرم خروجی مشکل دارد

کد خطای E4 فشار با دستگاه بسیار پایین است

کد خطای E6 و E7 حس گر دمای پکیج گلدیران شکسته است

کد خطای E9 سیستم گرمایش دچار یخ زدگی شده است

 


عیب یابی پکیج دیواری گلدیران

رفع ارور e1 در پکیج گلدیران: مربوط به خرابی سنسور تشکیل شدن با تشکیل نشدن شعله است. 

علت این مشکل معمولاً به خاطر قطع بودن گاز، مسدود شدن دودکش و یا خرابی سنسور دستگاه است. برای تست سالم بودن سنسور، آن را با یک شعله گرم کنید. اگر سنسور سالم باشد ایراد مربوط به خرابی برد است. پس خودتان را به‌زحمت نیندازید. با مشاهده ارور e1 سریعاً برای تعمیر پکیج گلدیران اقدام کنید.


رفع ارور e2 در پکیج گلدیران: مربوط به بالا رفتن دمای مبدل بیشتر از حد معمول است

گاهی رسوبات موجود در دستگاه و سنسورها مانع عملکرد دقیق آن‌ها می‌شوند. اگر چنین باشد، در واقع به‌درستی حرارت مبدل را اندازه‌گیری نمی‌کنند و اعلام می‌کند که حرارت آن بالا رفته است. در این صورت حتماً باید برای عیب یابی پکیج گلدیران و رسوب زدایی آبگرمکن دیواری اقدام کنید.


رفع ارور e3 در پکیج گلدیران: مربوط به وجود مشکل در لوله آب گرم خروجی پکیج گلدیران است.

این ارور زمانی به وجود می‌آید که پکیج دیواری و شوفاژ، رسوب گرفته است. پس هر چه زودتر دست‌به‌کار رسوب گیری پکیج گلدیران شوید.


کد خطای e6-e7: مربوط به خرابی سنسور دمای دستگاه است.

این سنسور که نقش اصلی در روشن شدن پکیج گلدیران دارد، اگر خراب شود هنگام باز کردن شیر آب گرم، پکیج شما روشن نمی‌شود. برای بررسی سالم بودنش، تعمیرکار با استفاده از اهم متر متوجه خرابی آن می‌شود.


کد خطای e9: مشکل مربوط به یخ زدن سیستم گرمایش پکیج است.

برای رفع این مشکل از آنجا که پکیج‌های گلدیران مجهز به سیستم ضد یخ‌زدگی هستند، کافی است طبق توصیه ابتدای مطلب گاز و برق پکیج را هنگام استفاده نکردن به مدت طولانی قطع نکنید. در دمای زیر صفر پکیج‌هایی که در فضای بیرون هستند نباید خاموش باشند. یخ‌زدگی می‌تواند باعث از بین رفتن آب‌بندی اورینگ ها و ترکیدن لوله‌ها و حتی پمپ مبدل شود.


ارور e4 در پکیج گلدیران مربوط به چیست؟

معمولاً یکی از رایج‌ترین کد ارورهایی که در صفحه نمایش پکیج گلدیران روشن می‌شود، همین خطای e4 در پکیج گلدیران است. علت نمایش آن هم پایین بودن فشار آب در دستگاه است. هنگامی‌که این کد خطا را در دستگاه مشاهده کردید، ابتدا مطمئن شوید که شیر آب ورودی کاملاً باز است و سپس بررسی کنید که پمپ آب به‌درستی کار می‌کند. اگر مشکل رفع نشد، تعمیر پکیج گلدیران و عیب یابی پکیج گلدیران را به دست متخصصان "خدمت از ما" بسپارید.


 


هواگیری پکیج گلدیران

اگر مشاهده کردید که هنگام روشن کردن شوفاژها، رادیاتورها یکنواخت گرم نمی‌شود مثلاً قسمت پایینی رادیاتور سرد است، اما قسمت بالای آن داغ است یا برعکس؛ زمان هواگیری پکیج گلدیران رسیده است. هواگیری شوفاژ می‌تواند توسط یک یا دو نفر انجام شود. افراد عادی ممکن است توانایی انجام هواگیری را نداشته باشند. به همین علت بهتر است که آن را به‌دست متخصصان بسپارید.


 


در صورت بروز یخ زدگی پکیج گلدیران چه کار باید کرد؟

در صورت بروز یخ زدگی پکیج گلدیران باید یخ ها را با سشوار آب کرد. بعد از آب شدن کامل یخ در لوله ها و اتصالات خیلی آرام شیر پرکن پکیج دیواری گلدیران را باز کنید تا دستگاه پر شود. در این حالت احتمالا آب از پشت مبدل صفحه ای نشت میکند. در این حالت باید اورینگ های مبدل و پمپ تعویض شوند. پس از آب بندی، فشار را روی یک و نیم تنظیم نمایید.


منبع: https://khedmatazma.com/mag/troubleshooting-goldiran-boiler


علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران

دسته بندی:مقالات  منتشر شده در 24 آذر 1397 

هدف از انتشار این مطلب بررسی علت های گرم نشدن آب پکیج گلدیران است.


گلدیران نماینده شرکت و محصولات ال جی در کشور ما ایران است. پکیج گلدیران در ایران دارای دو نوع اصلی پکیج پایونیر و پکیج پرستیژ است. هر کدام از این پکیج ها نیز دارای ظرفیت های مختلفی هستند.


علاوه بر ظرفیت های مختلف، تفاوت عمده دو نوع پکیج پایونیر و پرستیژ گلدیران در نوع پنل آن است که در مدل پایونیر نیمه دیجیتال است و مدل پرستیژ تمام دیجیتال است.


با وجود این تفاوت ‌ها مشکلات به وجود آمده برای پکیج های گلدیران معمولا علت های مشابه دارند و طریقه رفع مشکل آن ها نیز مشابه است.


به عبارت بهتر برای رفع علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران برای هر دو نوع پکیج، اقدامات لازم و عملکرد فنی مشابه است.


علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 1

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 2

در صورت نیاز به اطلاعات پیرامون تعمیرات پکیج دیواری گلدیران می ‌توانید این مطلب را در سایت دنبال کنید و از آن بهره ببرید.


پکیج ‌های گلدیران دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند و دارای تنظیمات بسیاری است و تمامی مشکلات و خطاهای موجود بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و کاربر با آشنایی آن ‌ها می تواند عیب های مختلف دستگاه پکیج خود را بیابد و در رفع آن تلاش کند.


به عنوان مثال کد خطای E1 به معنای تشکیل نشدن شعله یا خرابی سنسور یا حسگر آن است که یکی از علل گرم نشدن آب پکیج است. یا کد E4 نشان دهنده پایین بودن فشار آب است و ممکن است مشکل از پمپ باشد و مانع از عملکرد مناسب پکیج برای گرم شدن آب شود.


همچنین کدهای E6 و E7 مربوط به سنسور دما یا NTC آب گرم مصرفی و گرمایش رادیاتور است که در صورت بروز خطا، نشان دهنده ‌ی بروز مشکل در گرم کردن آب خواهد بود و حتی ممکن است گاهی بیشتر از حد نیاز و بیشتر از حد تنظیم، آب را گرم کند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارورهای این دستگاه خواندن مطلب کد خطاهای پکیج گلدیران و رفع عیب آن ها را از دست ندهید.


 


علت گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران


گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران می تواند دلایل بسیاری را شامل شود که در اینجا به برخی از آن ها می پردازیم.


ابتدا خوب است بدانیم که بیشتر پکیج های گلدیران در بازار دارای دو مبل حرارتی بوده و دارای فن است. در ادامه به علت های احتمالی گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران پرداخته شده است.


خرابی شیر سه راهی (3 راهه) در پکیج دیواری گلدیران

یکی از علت های گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران مشکل در شیر سه راهه است.


علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 3

شیر سه راهی باید کاملا مورد بازرسی قرار گیرد و از نشتی نداشتن آن اطمینان حاصل شود و در صورت خرابی و غیر قابل تعمیر بودن، تعویض شود تا به عملکرد پکیج آسیب وارد نشود.


مشکل فلومتر در پکیج های گلدیران

در پکیج های گلدیران یکی از مهمترین عوامل عدم گرمایش آب مشکل در فلومتر است که باعث می شود پکیج عملکرد صحیح خود را نداشته باشد. با استفاده از یک ولت متر به راحتی می توان از درستی فلومتر اطمینان حاصل کرد.


مشکل یا خرابی در سوپاپ بای پس پکیج گلدیران

این سوپاپ مسیر آب به مبدل ثانویه را در پکیج های دو مبدله را باز می‌ کند و دارای یک پوشش فنری است که با افزایش فشار و باز شدن و بالا آمدن فنر، مسیر آب گرم باز را باز می کند.


فنر موجود در سوپاپ بای پس حساس است و ممکن است به مرور زمان یا تحت اثر فشار زیاد تخریب شود و از کار بیفتد. بنابراین باید همواره باید به عنوان یکی از دلایل عدم گرمایش آب پکیج بررسی شود.


علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 4

کاهش ارتفاع شعله یا عدم وجود شعله کامل

این عامل نیز از علت های جدی در عدم گرمایش پکیج دیواری گلدیران است که دلایل متنوعی دارد. ممکن است میزان فشار گاز در حد کافی نباشد یا شیر تنظیم گاز با نقص فنی همراه باشد.


در این حالت باید از باز بودن کامل دستگیره گاز اطمینان حاصل کنیم همچنین در صورت وجود هوا در داخل لوله این مشکل به وجود می آید و حتی ممکن است منجر به خاموش شدن شعله شود.


مسیر دودکش پکیج و اتصالات آن نیز از دیگر عواملی است که می تواند باعث ارتفاع کم شعله یا خاموش شدن شعله شود.


(اطلاعات بیشتر در علت خاموش شدن پکیج ال جی گلدیران)


 


گرفتگی و رسوب لوله ها، اتصالات و مبدل های حرارتی

رسوب لوله ها و مبدل ها نیز یکی از دلایل عمده عدم گرمایش پکیج دیواری گلدیران است. همواره باید به طول سالیانه دستگاه پکیج سرویس و بازدید شود.


همچنین نصب رسوب گیر در مسیر آب ورودی می تواند در کاهش میزان رسوب درون پکیج بسیار موثر و مفید باشد. رسوب گیر مغناطیسی نیز در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد.


 


مشکلات موجود در برد کنترل

برد کنترل دستگاه پکیج ممکن است دچار نقص فنی باشد و یا اتصالات برقی آن با مشکل مواجه شده باشد که در صورت بروز مشکل باید برد کنترل باز شده و اجزای آن چک شود تا مشکلی وجود نداشته باشد.


مشکلاتی مانند مشکل در جرقه زنی یا مشکلات حسگرها و مشکلات برقی پمپ همه در اثر بروز مشکل در برد کنترل ممکن است به وجود آید.


علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران 5

علت داغ نشدن آب پکیج گلدیران


آب پکیج گاهی در حد مطلوب داغ نمی شود و در این حالت باید برخی از موارد بررسی شوند.


پایین بودن فشار گاز باعث می شود که پکیج تغذیه لازم برای رسیدن به حداکثر دمای تنظیم شده را نداشته باشد.


گاهی آب در پکیج در حد نیاز ما داغ نمی شود در این حالت به بررسی علت های احتمالی می پردازیم.


- اگر فشار گاز پایین باشد ممکن است توانایی ایجاد گرمای بیش از اندازه را نداشته باشد و نتواند آب پکیج را داغ کند.


- رسوب در قسمت های مختلف لوله ها و به ویژه مبدل حرارتی باعث این مشکل می شود که باید به طور سالیانه سیستم پکیج سرویس شود. رسوب می تواند به دلیل جمع شدن کربن در داخل مبدل نیز باشد. همچنین تنظیم دمای بیشینه باید به درستی صورت بگیرد. همچنین فشار آب ورودی به سیستم باید در کافی باشد تا آب مورد نیاز پکیج تامین باشد.


     همچنین اگر به دنبال اطلاعات پیرامون تعمیر پکیج یا سرویس پکیج هستید می‌ توانید این دو مطلب را در سایت دنبال کنید تا اطلاعات مفیدی کسب کنید.


در صورت بروز مشکل برای پکیج دیواری گلدیران و عدم گرمایش آب توسط آن همین حالا با متخصصان ما تماس بگیرید تا همکاران مستقر ما در تمام مناطق شهر تهران مشکل را در اسرع وقت و بدون هزینه ایاب و ذهاب برطرف نمایند.

منبع: پایپینگ 24



با پیشرفت وسایل گرمایشی و استفاده از پکیج‌ها به جای آب گرمکن‌ها و حذف بخاری، جهت گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی منازل، استقبال استفاده از پکیج‌ها بیشتر شده است.  به همین دلیل نیاز مصرف کنندگان این محصول به خدمات آن نیز بیشتر می‌شود. زیرا هر وسیله‌ای با هر کیفیتی نیاز به نگهداری و تعمیر دارد، و آنچه مهم است گرفتن بهترین خدمات پکیج از متخصصین آن می‌باشد. پس در هر صورت اگر پکیج شما با مشکلات و ایراداتی رو به رو شد، ما در این مقاله مانند دفترچه‌ی راهنما، هر چه نیاز است درباره‌ی تعمیر پکیج گلدیران بدانید را برایتان بیان کرده‌ایم.

آیا پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد؟

از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید.

پر تکرارترین علت خرابی پکیج چیست؟

ما به واسطه‌ی تعمیرکاران خبره‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای پکیج پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای پکیج شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد.

ارورهای متداول در پکیج گلدیران

خطاهای پکیج

خطای E1 : مشکل عدم تشکیل شعله‌ی پکیج

خطای HE : مشکل آنتی فریز

خطای E7: مشکل سنسور تشخیص دمای آب مدار گرمایشی پکیج

 برای مشاهده علل بروز این خطاها در پکیج گلدیران،  کافیست در قسمت خطاهای متداول دستگاه علل آن را چک کنید.

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج گلدیران چیست؟

گرم نشدن آب مصرفی یکی از مشکلات اساسی است که ما را در انجام بسیاری از کارها لنگ می‌گذارد. در ادامه چند نمونه از علت‌های گرم نشدن آب مصرفی در پکیج را بیان خواهیم کرد:

دودکش نامناسب

کم بودن ارتفاع شعله

فشار نامناسب آب سرد ورودی به پکیج

اشکال در لوله کشی آب مصرفی ساختمان

نامناسب بودن قطر شلنگ گاز ورودی به پکیج

تنظیمات نامناسب درجه حرارت آب گرم مصرفی

فشار نامناسب گاز ورودی به پکیج که ممکن است فشار کم یا زیاد باشد

عدم تنظیم فشار سیکل گرمایشی پکیج، فشار می‌بایست روی 1.5 بار تنظیم گردد.

کیپ شدن فیلتر صافی شیر اهرمی یا شیر پیسوار. اگر یکی از شیرهای آب منزل این مشکل را داشته باشد و نوع شیر اهرمی باشد، این امکان وجود دارد که ایراد از شیر آب منزل باشد.

نصب جا به جای شلنگ آب سرد و گرم مصرفی با یکدیگر. البته این مورد در بدو نصب می‌تواند رخ دهد و در صورتی که مدتی از نصب دستگاه گذشته باشد نمی‌تواند از این ایراد باشد.

زمانیکه که مشکل ناشی از هرکدام از این موارد باشد نیاز است که برای رفع ایراد آن و اینکه دستگاه با مشکلات جدی‌تر رو به رو نشود حتما به تکنسین‌های متخصص گلدیران اطلاع دهید تا در محل مراجعه کنند و مشکل پکیج گلدیران شما را رفع کنند.

آیا پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد؟

از متخصصین گلدیران کمک بگیرید.

علت سرد و گرم شدن آب مصرفی در پکیج گلدیران چیست؟         

عواملی ممکن است باعث سرد و گرم شدن آب مصرفی در پکیج باشد که ما به تعدادی از آن‌ها در ادامه اشاره می‌کنیم. 

کم بودن فشار گاز منزل و یا بالا بودن فشار گاز

تنظیم نامناسب درجه حرارت آب بهداشتی و آب سیستم گرمایشی

استفاده از پمپ فشار در ساختمان منزل که دراین حالت بدلیل نوسان پمپاژ آب توسط پمپ، آب مصرفی مدام سرد و گرم می‌شود

کیپ شدن فیلتر صافی شیر اهرمی یا شیر پیسوار. اگر یکی از شیرهای آب منزل این مشکل را داشته باشد و نوع شیر اهرمی باشد، این امکان وجود دارد که ایراد از شیر آب منزل باشد

نوسان فشار اب منزل، به عبارتی هر عاملی می‌تواند سبب کاهش فشار آب ورودی به پکیج جهت روشن شدن شعله گردد و اگر فشار آب ورودی پایین باشد ممکن است شعله مناسبی تشکیل نگردد

 برای اینکه از رفع ایراد و عدم بروز مشکل جدی خیالتان راحت شود، به تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص گلدیران برای چک و تعمیر پکیج گلدیران خود اطلاع دهید.

علت کم بودن فشار آب گرم پکیج گلدیران نسبت به آب سرد مصرفی چیست ؟

برای اینکه متوجه بشویم چرا فشار آب گرم نسبت به آب سرد پایین آمده، مواردی را که در ادامه بیان می‌کنیم را بررسی کنید. عواملی که ممکن است موجب ایجاد این مشکل گردد به شرح زیر می‌باشد :      

اگر این مورد فقط در یکی از شیرهای آب منزل بود احتمالا ایراد از شیر آب می‌باشد

در صورتیکه فیلتر سختی گیر آب در مسیر آب شهر ورودی قرار گرفته باشد، ممکن است بدلیل کیپی آن، فشار آب ورودی به پکیج شکسته شود. در صورتی که فیلتر در مسیر آب شهر قرار نگرفته باشد احتمال دارد مبدل رسوب گرفته باشد. البته این مورد در صورتیکه مدتی از نصب دستگاه گذشته باشد ممکن است رخ دهد و در دستگاهی که تازه نصب شده است نمی‌تواند ایراد از مبدل باشد.

اگر برای رفع این مشکل در پکیج خود تمایل به مراجعه تکنسین دارید تا دستگاه شما را کاملا چک و رفع ایراد کنند، بهترین کار ثبت درخواست تعمیرات پکیج گلدیران جهت مراجعه تکنسین‌های حرفه‌ای می‌باشد. 

 

 تعمیر پکیج گلدیران

آیا تغییر رنگ و بو گرفتن آب مصرفی مربوط به پکیج  گلدیران است؟

گاهی از ما سوال می‌شود که اگر آب منزل رنگ و بوی آن تغییر کند مربوط به پکیج است؟ ما در ادامه به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.

در صورتی که آب سرد منزل نیز بوی نامطبوع می دهد، ایراد از پکیج  نیست. در صورتی که فقط آب گرم خروجی از پکیج بوی نامطبوع می‌دهد دستگاه از سوی تکنسین  متخصص ما باید چک شود.                                             

علت گرم نشدن رادیاتورهای پکیج گلدیران  چیست ؟

گاهی اوقات پیش می‌آید که رادیاتور شوفاژ گرم نمی‌شوند  و یا قسمتی سرد و قسمتی گرم هستند. بهتر است بدانیم که منشا بروز این ایراد از کجاست؟ در ادامه این مطلب از دلایل و علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ مطلع خواهید شد  .

پس از روشن کردن پکیج و بازکردن رادیاتور شوفاژ و راه اندازی آن‌ها،  اگر رادیاتورهای شوفاژ گرم نشوند چند علت می‌تواند داشته باشد.

جنس ضعیف شوفاژها

کمبود آب در مدار گرمایش

نامناسب بودن دودکش پکیج

ایراد در سنسور مدار گرمایش یا نقص در تشخیص میزان گرمایش

کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به مساحت و درخواست گرمایشی ساختمان

باز نبودن کامل شیر‌های رفت و برگشت رادیاتور یا شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج

ایراد در نحوه لوله کشی مدار گرمایش مانند طول زیاد و سایز نامناسب لوله و پیچ در پیچ بودن لوله کشی

کوتاه بودن ارتفاع شعله که می‌تواند به علت کمبود فشار گاز ساختمان یا تنظیم نبودن شیر ماژوله گاز باشد

وجود هوا در مدار رادیاتورها: در سمت مخالف شیر رادیاتور شیری وجود دارد. آن را با پیچ گوشتی دو سو یا آچار مخصوص هواگیری باز کنید، تا آنجایی که فقط آب بدون هوا از رادیاتور خارج شود

ایرادهای به وجود آمده در دستگاه پکیج بهتر است حتما با مشاوره کامل یا بررسی حضوری تکنسین متخصص آن چک شود. اگر منشا ایراد در هر یک از موارد ذکر شده بالا باشد، بهتر است وقت را تلف نکنید و ثبت درخواست تعمیرات پکیج گلدیران را ثبت کنید.

آیا پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد؟

از تکنسین‌های گلدیران راهنمایی بگیرید .

علت سوختن پمپ پکیج گلدیران چیست ؟

اینکه چرا پمپ‌های پکیج‌ها خراب می‌شوند بستگی به مدل پمپ،  پکیج،  نحوه نصب پکیج و طرز استفاده از پکیج دارد. در زیر علت این مشکلات ذکر شده است:

بدون آب کارکردن پمپ

نصب پکیج بدون صافی‌های سیستم برگشت شوفاژ

در صورتی که مشکل ناشی از موارد بالا باشد نیاز است که برای رفع ایراد و چک کردن دقیق و کامل دستگاه تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص برای تعمیر پکیج شما مراجعه کنند.

عملکرد پمپ در پکیج های گلدیران چیست ؟                                                        

عملکرد پمپ در پکیج تک مبدله : 

مادامی که پکیج در حالت تابستانه باشد، پمپ همواره خاموش می‌باشد و درحالت زمستانه نیز زمان استفاده از آب گرم مصرفی پمپ خاموش می‌باشد و زمان استفاده از سیستم گرمایشی پمپ روشن می‌شود.

در پکیج دو مبدله :

پمپ همواره در مدار بوده و روشن می‌باشد. در حالت تابستانی با باز کردن شیر آب پمپ شروع به کار می‌کند.

توجه داشته باشید که برای مجموعه مواردی که ذکر شد اگر دستگاه و محصول شما توسط تعمیرکاران غیر مجاز و غیر متخصص تعمیر شود نه تنها مشکل دستگاه برطرف نمی‌شود بلکه امکان مواجه شدن با مشکلات بیشتر را برای پکیج شما به همراه خواهد داشت.

نه به تعمیرکار غیرمجاز

چرا به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران غیرمجاز برویم؟

قطعات غیر استاندارد

از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده میکنند.

بی اطلاعی از مهارت تعمیرکار

از مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی ندارید.

نبود مرجع رسیدگی

در صورت بروز مشکل مرجع معتبری جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت ندارید.

هزینه های غیر استانداردی

به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه های غیر استانداردی را از شما طلب خواهند کرد.

اطلاعات مورد نیاز برای استفاده و رفع عیب دستگاه

علت نشتی آب در پکیج گلدیران چیست؟

پکیج‌ها چه از نوع تک مبدله و چه از نوع دو مبدله چه از نظر حجم و چه از نظر اندازه به دلایل زیر ممکن است دچار آبریزی شود. نحوه برطرف کردن نشتی پکیج‌ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.


سوراخ شدن مبدل

خرابی اتصالات داخلی پکیج

شکستگی دستگاه سختی گیر

پمپ پکیج دچار نشتی شده است

شیرپرکن دستگاه دچار نشتی شده است

سوراخ شدن یا ترک خوردن یکی از مبدل‌ها

ترکیدن لوله یا هر کدام از اتصالات درون دستگاه

اتصالات زیر پکیج به درستی آب بندی نشده است

از مهم‌ترین عوامل نشتی آب در پکیج عدم آب بندی صحیح اتصالات زیر پکیج می‌باشد

خراب بودن شیلنگ‌های آبی که به دستگاه متصل هستند و یا شیلنگ‌هایی که به شیرآلات و اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرد

نصب نامناسب. در هنگام نصب پکیج باید علاوه بر شیلنگ‌های پیسواری که به خود پکیج نصب می‌شوند، اتصالات دیگر از قبیل سختی گیر، زانو، چپقی و… را هم در قسمت زیر دستگاه به درستی متصل کنند و همه اتصالات را عایق بندی کنند، تا بعد از نصب دچار نشتی آب نشود.

در صورتی کهنشتی آب در پکیج بر اثر نشتی از قسمت اتصالات دستگاه باشد، باید کلیه اتصالات را بررسی کرده و با بستن شیر ورودی و خروجی، می‌توانید محل نشتی را تعمیر کنید. در مواقعی که نشتی زیاد است لازم است تا شیر ورودی ساختمان نیز بسته شود و قطعه معیوب تعمیر گردد.

لازم بذکر است در مواردی که ایراد از اتصالات باشد می‌توانید ایراد را برطرف نمایید و در مواردی که ایراد نشتی از قسمت های داخلی پکیج باشد می بایست حتما در محل، تکنسین متخصص برای تعمیر پکیج گلدیران مراجعه کنند

تعمیر پکیج گلدیرانی

چگونه فشار آب پکیج گلدیران را بالا ببریم؟

برای بالا بردن فشار آب پکیج مواردی را در ادامه بیان می‌کنیم را انجام دهید. لازم به ذکر است که پکیج باید فشاری در حد 1 تا 1.5 بار در مدار آب شوفاژ داشته باشد تا دستگاه بتواند عملکرد درستی داشته باشد.

اگر درجه یا گیج روی پکیج از 0.6 بار کمتر شود پرشر سوییج آب مدار را باز می‌کند که در این صورت پکیج خطای کمبود آب در مدار را می‌دهد.

برای بالا بردن فشار آب پکیج چه کاری باید انجام شود؟

ابتدا شیر پر کن که در زیر پکیج قرار دارد را باز می‌کنیم.

اجازه می‌دهیم گیج شروع به حرکت کند و تا رسیدن عقربه گیج به روی عدد 1.5 بار صبر می‌کنیم.

زمانی که فشار به 1.5 بار رسید شیر پرکن را می‌بندیم.

پکیج را ری استارت می‌کنیم و پکیج شروع به کار می‌کند. در این مرحله پکیج به فشار آب بالاتر می‌رسد.

دقت داشته باشید که اگر شیر پرکن را دیر تر ببندید یا باز بگذارید به محض اینکه فشار به 3 بار برسد شیر اطمینان یا شیر سه بار عمل کرده و آب از زیر پکیج خالی می‌شود.

شیر پر کن در زیر پکیج قرار دارد و معمولا به رنگ سیاه یا آبی می‌باشد که در جهت عقربه‌های ساعت بسته می‌شود و خلاف آن باز می‌شود. 

در نهایت اگر موفق به انجام این اقدامات نشدید یا مشکل دستگاه شما برطرف نشد، می‌توانید از متخصص گلدیران کمک بگیرید.

علت صدای زیاد در پکیج چیست ؟

گاهی امکان دارد صدا‌های غیر عادی و زیادی از پکیج خود بشنوید که این موضوع می‌تواند ناشی از عوامل زیر باشد.


فن دستگاه

ایراد از پمپ

خراب بودن شیر ماژوله

برد (صدای سوت کوتاه بدهد)

محیط نامناسب نصب پکیج

استفاده از رادیاتور‌های نا مرغوب

خراب بودن برخی از اورینگ‌ها و واشرها

وجود هوا در مدار گرمایش که می‌بایست رادیاتورها و پکیج هواگیری شود

فشار نا مناسب گاز، که در این حالت اگر صدای انفجاری در لحظه تشکیل شعله می‌دهد فشار گاز کم گردد.

شیلنگ های خرطومی استفاده شده زیر پکیج، بیشترین صدا مربوط به اولین لوله که در مسیر پمپ دستگاه قرار گرفته است می باشد که دراین حالت می‌توان با بست‌های کمری شلنگ‌ها را ثابت کرد.

در صورتی که نگرانِ علت صدای زیاد پکیج خود هستید و مشکل برطرف نشد، نیاز است که درخواست تعمیرات پکیج خود را ثبت کنید تا در نزدیک‌ترین زمان تکنسین‌های متخصص گلدیران مراجعه کنند.


آیا پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد؟

از تکنسین‌های متخصص گلدیران راهنمایی بگیرید.

علت روشن نشدن پکیج چیست ؟

روشن نشدن پکیج علل زیادی می‌تواند داشته باشد. اولین قدم برای رفع این مشکل این است که پکیج را مجددا راه اندازی کنید. یعنی پکیج را خاموش نموده و دو شاخه آن را از پریز جدا نموده و مجددا وصل و روشن نمایید. اما اگر با راه اندازی مجدد پکیج درست نشد، ما تمام عللی که منجر به روشن نشدن پکیج می‌شود را دراین‌جا توضیح خواهیم داد. اگر مشکل پکیج جدی باشد، ممکن است نیاز به یک متخصص هم پیدا کنید. اما اکثر مشکلات مربوط به پکیج توسط خودتان و با کارهای ساده‌ای نظیر هواگیری حل خواهد شد. همچنین نسل جدید پکیج‌ها مجهز به نمایشگر خطا هستند و می‌توانید با خواندن خطایی که روی صفحه ظاهر شده مشکل آن را بفهمید.

مواردی که ممکن است سبب روشن نشدن پکیج گردد بصورت زیر می‌باشد:

خرابی سنسور دود

خراب بودن دوشاخه و یا پریز برق

لوله‌ها و رادیاتورها هوا گرفته است

لوله‌ها و مبدل‌های حرارتی پکیج رسوب گرفته است که می‌بایست اقدام به سرویس پکیج گردد

در صورتی که از محافظ برق استفاده می‌شود، ممکن است محافظ دچار ایراد شده باشد که می‌بایست دستگاه بدون محافظ تست شود

عدم وجود آب کافی در مدار گرمایشی که می‌بایست توسط شیر پرکن اقدام به پر کردن سیستم از آب نموده تا به فشار 1.5 بار برسد

گرم شدن بیش از حد پکیج. بنا به دلایل بسیاری ممکن است پکیج بیش از اندازه گرم شود. در این حالت دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود. گرم شدن پکیج یک مشکل پیچیده است و دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد

دودکش پکیج ایراد دارد، اگر به هر علتی گازهای حاصل از محصولات احتراق نتوانند به راحتی به خارج هدایت شوند، ممکن است به علت سایز و یا ارتفاع نامناسب و یا گرفتگی مسیر دودکش باشد. پکیج‌ها مجهز به سنسورهایی هستند که در صورت تجمع دود، دستگاه را فورا خاموش می‌کنند و چنانچه دستگاه را روشن کنید، پس از مدتی کار کردن مجدد به صورت خودکار خاموش می‌شوند

دیگرعلت روشن نشدن پکیج، هوا گرفتن پکیج است که ممکن است مقدار هوای موجود در لوله‌ها و شوفاژهای شما آنقدر زیاد شده باشد که امکان انتقال آب گرم از پکیج به شوفاژها برای دستگاه مقدور نباشد. در این حالت، پکیج به صورت خودکار خاموش می‌شود و با ریست کردن پکیج و تنظیم فشار آب مخزن هم مشکل حل نمی‌شود. ابتدا همه‌ی شوفاژها را هواگیری نماید، اگر مشکل بازهم باقی بود، احتمالا پمپ دستگاه دچار ایراد شده است و به جای آب، هوا را به لوله‌های پکیج پمپاژ می‌کند

الکترود تشخیص شعله یا همان الکترودهای جرقه زن پکیج خوب عمل نمی‌کنند. پکیج برای آنکه بفهمد گاز ورودی به دستگاه به صورت صحیح در حال سوختن است، از یک الکترود استفاده می‌کند. اگر این الکترود دچار مشکل شود یا فاصله‌ی الکترود با شعله‌ی آتش در اثر گرما زیاد شده باشد، پکیج به صورت خودکار خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود. با یک انبر دست کمی الکترود را به آرامی به شعله نزدیک کنید، اگر مشکل حل نشد، یا الکترود خراب شده است و یا مشکل از آن نیست.

برد ویا IC پکیج دچار مشکل شده است. چنان چه همه‌ی حالت‌های فوق را بررسی کردید و علت روشن نشدن پکیج را نیافتید و دستگاه پکیج شما همچنان کار نمی‌کند، احتمال دارد سیستم مرکزی و برد دستگاه دچار ایراد شده باشد .

درصوتیکه ایراد برطرف نشد و ناشی از هر یک موارد بالا باشد احتیاج است کار را به کاردان آن بسپارید و پکیج گلدیران توسط متخصص ما چک شود.


آیا پکیج گلدیران شما نیاز به تعمیرات دارد؟

از تکنسین‌های متخصص گلدیران راهنمایی بگیرید.

راه های جلوگیری از یخ زدن و علل یخ زدگی پکیج در زمستان

گاهی ممکن است در فصل زمستان برای مدت زیادی از پکیج استفاده نکنید. در این حالت ممکن است دستگاه دچار یخ زدگی شود. به خصوص پکیج‌هایی که در فضای خارجی نصب می‌شوند.

یخ‌زدگی پکیج در زمستان می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، ولی می‌توان این مشکل را به دو صورت حل کرد.

شیر گاز را بصورت باز نگهدارید و دوشاخه دستگاه را متصل به پریز برق بگذارید. بیشتر پکیج‌ها دارای یک سیستم اتوماتیک هستند که از یخ زدگی سیستم جلوگیری میکند. با خواندن دفترچه راهنمای پکیج خود می‌توانید از وجود این سیستم در دستگاه خود مطمئن شوید.

به سیستم شوفاژ ماده ضد یخ زدگی مخصوص رادیاتور را اضافه نمائید. برای پرهیز از آسیب دیدن پکیج، از ضد یخ اتومبیل استفاده نکنید.

لازم بذکر است در صورت عدم سکونت در واحد مسکونی می‌بایست آب مدار گرمایشی پکیج را تخلیه نمایید .

 البته برای راه‌اندازی پکیج در فصل سرد زمستان می‌توانید مقاله مرتبط با آن را مطالعه کنید تا بدون دردسر و هزینه خودتان این کار را انجام دهید. 

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که چگونه می‌توان تخلیه را انجام داد؟

در این حالت باید تخلیه آب گرم مصرفی را از سیستم خارج کرد. برای اینکار ابتدا شیر آب سرد ورودی به دستگاه را بسته و یکی از شیرهای آب گرم بهداشتی، ترجیحا پایین ترین شیر (شیر سرویس بهداشتی) را باز نمائید. سپس شیر پرکن آب دستگاه که در زیر پکیج است را باز نموده، تا تمامی آب مدار گرمایشی از طریق پایین‌ترین شیر تخلیه گردد. لوله‌های اتصالات روکار قبل از شیر آب سرد ورودی به دستگاه را عایق کنید.

راه‌های جلوگیری از یخ زدگی لوله های زیر پکیج گلدیران         

در صورتی که پکیج بیرون از منزل در بالکن نصب شده است و دچار یخ زدگی شده، لازم است به وسیله‌ی سشوار شلنگ آب مصرفی ورودی را گرم نمایید تا یخ زدگی لوله برطرف گردد.         

علت استشمام بوی گاز و دود یا خروج بخار از پکیج چیست ؟         

اگر بوی گاز را اطراف پکیج و یا هر جای خانه حس نمودید، گاز پکیج را سریعاً قطع کنید. بوی گاز هشداری برای نشان دادن نشت گاز می‌باشد که سریعاً باید عیب یابی و تعمیر شود .بی‌توجی به نشت گاز می‌تواند منجر به انفجار و آتش‌سوزی شود.

اولین اقدام شما قطع گاز به تمام لوازمی است که از گاز استفاده می‌کنند و دارای شعله باز هستند. پکیج مهم‌ترین آن‌ها است. بعد از آن بایستی درخواست تعمیرات پکیج را ثبت کنید یا با مرکز گلدیران تماس بگیرید تا نسبت به پیدا کردن محل نشتی و تعمیر آن اقدام کنند.

 دقت کنید وقتی اطراف یا داخل پکیج بوی گاز را احساس کردید باید گاز پکیج را قطع کنید. هر نشتی گازی، در هر جای خانه، ممکن است با شعله و جرقه‌ی پکیج منجر به انفجار و آتش‌سوزی شود.

برای قطع کردن گاز پکیج این مراحل را انجام دهید تا این کار با امنیت انجام شود.

فضای اطراف پکیج را خالی کنید تا به شیلنگ و شیر گاز دسترسی داشته باشید.

شیلنگ گازی که به پکیج می‌رود را دنبال کنید تا شیر گاز را پیدا کنید. این شیر روی پکیج قرار ندارد. بلکه در انتهای شیلنگ گاز قرار داشته و مستقل از پکیج است. شیر گاز ممکن است ظاهر متفاوتی بسته به اینکه پکیج کی و توسط چه کسی نصب شده، داشته باشد. شیرهای گاز متداول از نوع اهرمی با دسته نارنجی رنگ هستند که به فاصله کمی با پکیج نصب می‌شوند. دقت کنید که گاهی اوقات اگر پکیج توسط افراد غیرحرفه‌ای نصب شده باشد، شیر گاز ممکن است نصب نشده یا دورتر از پکیج نصب شده باشد. اگر شیر قطع گاز را کلا پیدا نکردید، تنها گزینه برای قطع گاز، شیر اصلی گاز خانه یا شیر گاز کنار کنتور گاز است.

اهرم یا دسته شیر را آنقدر بچرخانید تا متوقف شود. شیر گاز زمانی بسته است که بین دسته و لوله گاز زاویه 90 درجه داشته باشد.

مطمئن شوید که پکیج قطعا خاموش شده است. برای این کار، تنظیمات دمایی را روی جعبه کنترل تغییر دهید و ببینید که شعله‌ایی روشن نمی‌شود.

با شرکت گاز رسانی تماس بگیرید تا برای بررسی نشتی گاز مراجعه کنند.

 اگر همچنان بعد از قطع گاز پکیج بوی گاز را احساس می‌کنید، باید شیر اصلی گاز بعد از کنترل گاز را هم قطع کرده و با شرکت گاز تماس بگیرید. اگر بوی کمی احساس می‌کنید جای نگرانی نیست ولی اگر بو شدید است، پنجره‌ها را باز و شما و خانواده‌تان باید از خانه خارج شوید تا زمانی که تکنسین‌های شرکت گاز رسیده و مساله را برطرف کنند.


اغلب مواقع، تکنسین‌ها به سادگی منشاء نشتی گاز را پیدا می‌کنند. اکثرا این نشتی از اتصالات بین لوله‌ها یا جایی که شیلنگ به لوله گاز وصل می‌شود، است. در این مواقع رفع مشکل چند دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد یعنی فقط باید اتصالات سفت و محکم شود. روش قدیمی برای بررسی نشتی گاز استفاده از محلول آب و صابون است که اتصالات را با آن آغشته می‌کنیم و تشکیل حباب نشان‌دهنده‌ی نشتی گاز است. 



 تعمیر پکیج گلدیران

علت نشت دود از پکیج چیست ؟

نشت دود به داخل منزل به دو صورت باعث آسیب زدن به بهداشت محیط و مصرف کنندگان می‌شود. 

نشت منواکسید کربن که از احتراق ناقص گاز بوجود می‌آید.

 کاهش اکسیژن موجود در محیط اتاق و منزل

به این منظور برای جلوگیری از نشت دود حاصل از احتراق در وسایل گاز سوز ازجمله پکیج دیواری، مقررات و استانداردهایی تعیین می‌شود، که در صورت رعایت آنها خطر نشت دود به فضای اتاق به کمترین مقدار خود می‌رسد. علاوه بر رعایت این قوانین وجود سنسور دود، سیستم ایمنی کنترل خروج صحیح دود و همچنین سیستم کنترل عملکرد صحیح فن وجود دارد.

این سنسورها با تشخیص عملکرد ناصحیح پکیج دیواری، وجود خطا در سیستم را تشخیص داده و ایمنی را برای مصرف کننده پکیج دیواری فراهم می‌آورند.

چرا نباید بابت تعمیر پکیج  گلدیران نگران باشیم ؟

 اگرچه همه‌ی پکیج‌ها ممکن است خراب شوند، اما پکیج گلدیران با برخورداری از پشتیبانی گلدیران یک مزیت بزرگ در اختیار دارد. تمام مشکلات پکیج شما در گلدیران به سادگی تعمیر خواهد شد. فرقی نمی‌کند پکیج شما چه مدلی باشد. 

 ما در مقاله چگونه به بهترین شکل از پکیج گلدیران خود نگهداری کنیم؟ راهکارهایی را برای نگهداری و استفاده بهتر از پکیج شما بیان کرده‌ایم.


 یک توصیه: اگر به فکر خرید پکیج هستید، بهتر است برای مواجه نشدن با چنین مشکلاتی که در این مقاله به آن پرداختیم پکیجتان را از مراکز فروش معتبر، همراه با گارانتی بخرید. هر پکیج ممکن است به هزاران دلیل مختلف دچار اشکال شود؛ اما اگر در هنگام خرید به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحت‌تر است. پس از خرید می توانید برای نصب دستگاهتان در قسمت نصب درخواست خود را به راحتی انجام دهید.

سخن آخر

 بنابر آنچه در این مقاله گفتیم خرابی‌های پکیج در دنیای امروز همیشه پیش می‌آید. اما این خرابی‌ها آخر راه پکیج شما نیستند. تعمیرکاران با تجربه برای تمام این مشکلات و خرابی‌ها راه‌حل‌های مناسبی پیدا کرده‌اند که می‌تواند به سادگی پکیج شما را تعمیر کند.

گلدیران نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین تیم‌های تعمیر پکیج در دسترس شما خواهد بود. پس اگر ناگهان برای پکیج شما مشکلی پیش آمد، می‌توانید به گلدیران اعتماد کنید و برای مراجعه تکنسین متخصص و کاردان درخواست تعمیرات پکیج خود را ثبت کنید و یا با شماره‌ 84733-021 تماس بگیرید.

با تمدید گارانتی مدیریت هزینه ها آسان میشود !

مزایای بیشتر تمدید گارانتی

مطالب کاربردی

دسترسی سریع به پربازدید ترین بخش های سایت

سوالات متداول

جواب سوالات خود را در این قسمت بیابید


خطای دستگاه

ارورهای روی دستگاه نشان دهنده چیست؟


دفترچه راهنما

دفترچه راهنمای محصولتان را دریافت کنید


ویدئو آموزشی

آموزش تصویری استفاده از دستگاه هایتان


سایر خدمات گلدیران

برای دریافت خدمات از گلدیران به هیچ واسطه ای نیازی نیست!

تمدید گارانتی

تمدید گارانتی

با انجام تمدید گارانتی از پرداخت هزینه های احتمالی تعمیرات در آینده جلوگیری کنید.

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی

در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران دستگاه در محل و زمان مورد نظر شما با بهترین کیفیت نصب خواهد شد.

سرویس دوره ای

سرویس دوره ای

افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی های احتمالی آتی هر 6 ماه یک بار با سرویس های دوره ای

منبع: گلدیران

و یا با شماره ۵۴۵۸۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

نصب پکیج گلدیراننصب پکیج گلدیران
سرویس پکیج گلدیرانسرویس پکیج گلدیران
تعمیر پکیج گلدیرانتعمیر پکیج گلدیران
متخصصان باتجربه
تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات  می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های پکیج گلدیران، مناسبترین فرد جهت تعمیر پکیج گلدیران شما می باشند.

 متخصصان حرفه ای و باتجربه
 گارانتی خدمات
گارانتی خدمات
کاراباما بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روزه به عهده میگیرد.

اولویت با تعمیر قطعات
با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

هزینه های منصفانه
تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

سرعت در ارائه خدمات
با توجه به اینکه تکنسین های کاراباما در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

تعمیر پکیج گلدیران
تعمیر پکیج گلدیران کارکرد قابل اعتمادتر پکیج های دیواری در مقایسه با سیستم های گرمایش مرکزی و یا آبگرمکن ها، به علاوه طول عمر مفید بیشتر و هزینه های نگهداری پایین آنها، موجب شده است که پکیج های دیواری از جمله پکیج گلدیران (ال جی) یکی از محبوب ترین سیستم های گرمایشی در اکثر منازل باشند.

با این حال، بدلایل متفاوتی مانند استهلاک کارکرد مداوم پکیج، نگهداری و استفاده های ناصحیح از دستگاه و یا بروز ایرادات فنی در قطعات مختلف سیستم، امکان بوجود آمدن اشکال و از کار افتادن پکیج همواره وجود خواهد داشت. در چنین مواقعی یکی از اولویت های تصمیم گیری در تعمیر پکیج گلدیران، کمک گرفتن از متخصصین حرفه ای تعمیرات پکیج گلدیران است به گونه ای که در سریعترین زمان ممکن بخصوص در فصل سرما، قادر به رفع مشکل و تعمیرات پکیج گلدیران شما به بهترین شکل ممکن باشند.

عیب یابی و رفع مشکلات پکیج گلدیران (ال جی) اعم از روشن نشدن، خاموش شدن، آبریزش یا نشتی، سر و صدای زیاد و… توسط متخصصین مرکز تعمیرات پکیج گلدیران برای مدل های مختلف پکیج گلدیران در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. همچنین این متخصصان با ارائه مشاوره در زمینه نگهداری و استفاده صحیح از پکیج به شما کمک خواهند نمود.

درخواست تعمیر پکیج خود را آنلاین ثبت کنید

خدمات تعمیر و نگهداری
مرکز تعمیر و سرویس پکیج گلدیران (Goldiran) یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر و نگهداری دستگاه های حرارتی است  که توانسته است طی سال‌ها تلاش در تعمیرگاههای متعدد گام بزرگی را در زمینه تعمیر ، سرویس و خدمات تعمیرات این پکیج بردارد.
با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از پکیج های گلدیران تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فنی خدمات پکیج گلدیران به صورت شبانه روز در مراکز خدمات دهی در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.
در صورتی لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی شرکت گلدیران می باشد و اعتبار گارانتی دستگاه تمام نشده است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.

سرویس پکیج گلدیران
سرویس پکیج گلدیرانیکی از کارهایی که اغلب توسط افراد نادیده گرفته میشود، نگهداری و رسیدگی به موقع از پکیج گلدیران است که اصطلاحا سرویس پکیج گلدیران گفته می شود. می دانیم که پکیج دیواری همانند سایر دستگاه هایی که روزانه از آنها استفاده می کنیم، تحت استهلاک زیادی قرار گرفته و گاها با استفاده نابجا و ناصحیح می تواند دچار ایراداتی در عملکرد خود شود.

سرویس پکیج گلدیران (ال جی) که می بایست به صورت سالانه صورت بگیرد، شامل مجموعه مواردیست که باعث اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه خصوصا پیش از رسیدن فصل سرما می شود و به کارکرد پکیج دیواری در بالاترین میزان بازدهی خود کمک می نماید.

متخصصین باتجربه مرکز تعمیرات پکیج گلدیران قادرند تا با بررسی پکیج گلدیران شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اخلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند و یا در میانه یک روز سرد زمستانی منجر به خاموش شدن و از کار افتادن پکیج شما شود، پیشگیری کنند و این ایرادات را به طور کلی رفع نمایند.

ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری گلدیران همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج گلدیران خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین مرکز خدمات پکیج گلدیران برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

درخواست سرویس پکیج خود را آنلاین ثبت کنید
نصب پکیج گلدیران
نصب پکیج گلدیران
نصب پکیج گلدیران به صورت صحیح و اصولی بر عملکرد آن بسیار تاثیرگذار است؛ چرا که فرایند نصب پکیج گلدیران حساسیت ها و جزئیات بسیاری دارد و تنها توسط تکنسین های متخصص نصب پکیج گلدیران قابل انجام است؛ توجه کنید به هیچ وجه نباید نصب این پکیج ها را به افراد غیر حرفه ای سپرد. رعایت نکردن این موارد علاوه بر اینکه در کارکرد پکیج اختلال ایجاد می کند، می تواند منجر به مشکلات آتی برای پکیج نیز گردد.

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن تخصص و آگاهی لازم، پکیج دیواری خود را در محل مناسبی نصب نمی کنند که این امر می تواند ضمن بروز مشکل در عملکرد دستگاه خطرآفرین نیز باشد؛ بنابراین اولین اقدام مهم هر نصاب حرفه ای پکیج گلدیران، بررسی و انتخاب محل مناسب برای نصب پکیج گلدیران است و باید موارد متعددی مانند وجود اکسیژن کافی برای احتراق، عدم جریان شدید باد، استحکام دیوار و مصالح ساختمانی، فضا و ابعاد کافی اتاق نصب و نحوه قرارگیری لوله ها، دودکش و اتصالات پکیج را نیز پیش از نصب پکیج گلدیران بررسی کند.

علاوه بر این، پیچیدگی های فنی مدل های مختلف پکیج های گلدیران (ال جی)، نصب و راه اندازی صحیح آن ها را تنها توسط متخصصین حرفه ای نصب پکیج گلدیران ممکن می سازد. نصب اصولی و صحیح پکیج گلدیران می تواند از برخی مشکلات رایج دستگاه چون خرابی پمپ یا مشکل خاموش شدن مداوم جلوگیری نماید. مرحله بعدی لوله کشی پکیج، اتصال شیلنگ ها و دودکش پکیج است و نهایتا اطمینان از آب بندی صحیح اتصالات انجام شده و در پایان تست پکیج و بازرسی و تایید نهایی نصاب پکیج گلدیران (ال جی) است که این مرحله نیز موارد متعدد دیگری را دربر می گیرد.

درخواست نصب پکیج خود را آنلاین ثبت کنید
عیب یابی و مشکلات رایج پکیج گلدیران
اطمینان از سالم بودن و کارکرد بی عیب و نقص پکیج گلدیران بسیار مهم و حیاتی است. با این حال اگر مشکلی در سیستم پکیج شما وجود داشته باشد، یا ایراداتی جزئی در هنگام کارکرد پکیج تان به چشم میخورد، نگران عیب یابی و رفع مشکل پکیج خود نباشید. متخصصان مرکز تعمیر پکیج گلدیران در کاراباما، در عیب یابی و رفع مشکلات متداول پکیج به کمک شما خواهند آمد.

عیب یابی پکیج گلدیران از چندین جهت بسیار مهم است. روند عیب یابی صحیح دستگاه، پیش از هر چیز به مشکلات و ایرادات پکیج تان پایان می دهد. علاوه بر این، در صورتی که ایرادات جزئی سیستم پکیج خود را شناسایی و عیب یابی نمایید، می توانید از رخ دادن اشکالات بزرگتر و جدی تر دستگاه جلوگیری کنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر پکیج گلدیران نباشد. بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه پکیج گلدیران (ال جی) شهرتان تماس برقرار کرده اند موارد زیر می باشد.

 نمایندگی تعمیرات پکیج
سرویس به موقع پکیج گلدیران
حتی اگر پکیج شما به درستی کار می­ کند، سرویس پکیج گلدیران به صورت منظم و طبق برنامه می­ تواند به کارکرد بهینه و طولانی شدن طول عمر مفید آن بیافزاید. لذا همواره برنامه سرویس کردن پکیج گلدیران خود را توسط سرویسکار ماهر و تعمیرکار پکیج گلدیران در نظر داشته باشید. توصیه می­ شود که این کار را سالانه و در ابتدای شروع فصل سرما انجام دهید تا در میانه زمستان با مشکلات ناخواسته مثل گرم نکردن آب، خاموش شدن ناگهانی  و… مواجه نگردید. در صورتی که به سرویس پکیج دیواری گلدیران خود نیاز دارید می توانید از طریق پر کردن فرم ثبت درخواست و یا تماس تلفنی، ما را از درخواست خود مطلع سازید.

 نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری
چک کردن مشعل پکیج در پکیج های باز
در پکیج­ های قدیمی – معمولا مدل­ هایی که مربوط به ۱۰ سال قبل می­ باشند – پنجره­ایی تعبیه شده که از طریق آن می ­توان مشعل پکیج را مشاهده نمود. اگر پکیج شما به درستی کار کند و احتراق کاملی داشته باشد، رنگ شعله باید آبی باشد. هر زمان که رنگ شعله پکیج به زرد تغییر پیدا کرد، با مرکز تعمیرات پکیج گلدیران تماس بگیرید.

اگر شعله پکیج خاموش شد، با استفاده از دفترچه راهنما از دستورات و مراحل روشن کردن دوباره شعله پیروی کنید. بطور معمول، این کار با گرفتن کلید ریست و سپس فشار دادن دکمه احتراق انجام می ­شود.

بعد از اینکه شعله دوباره روشن شد، احتمالا لازم است که کلید ریست را برای حداقل ۳۰ ثانیه نگه دارید. اگر با چند بار امتحان موفق به راه اندازی آن نشدید، با همکاران ما در کاراباما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل نمایند.

 نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری
عدم گرما و یا علت گرم نشدن آب پکیج (در پکیج های دریچه باز یا قدیمی)
در سیستم ­های دریچه باز، اگر شعله پیلوت روشن بوده اما همچنان گرما یا آب گرمی وجود ندارد، احتمالا مشکل از شیر توپی است. شیر در مخزن تغذیه و انبساط گیر کرده است. نشانه­ های معمول این مشکل سرد بودن رادیاتورهای طبقات بالا و نبودن آب و هوا در داخل رادیاتورها به هنگام هواگیری آن­ها می ­باشد. همچنین پمپ چرخشی نیز ممکن است بسیار پر سرو صدا باشد.

اگر به مخزن تغذیه و انبساط سر بزنید (معمولا در کنار تانک آب سرد است) آن را خالی می ­بینید. در این حالت بالا و پایین کردن شیر توپی را امتحان نمایید. با این کار شیر باید دوباره به کار بیوفتد و مخزن تغذیه و انبساط پر شود.

 نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری
پکیج های جدید (پکیج بسته)
سیستم ­های قدیمی، دریچه باز و غیر چگالشی پکیج، هوا را از محیط داخل خانه می ­گیرند. اما در مدل ­های جدید پکیج دیواری یا همان سیستم­ های بسته و چگالشی، هوای پکیج از بیرون تامین می­ شود. این بدین معنی است که مدل­ های بسته و چگالشی جدید پکیج، معمولا هوای تازه ­تری را استفاده نموده و در بازدهی و مصرف انرژی عملکرد بهتری دارند. سری­ های بسته و چگالشی پکیج حداقل ۲۵% کارآمدتر و بهینه­ تر از سری­ های قدیمی غیر چگالشی عمل می ­کنند.

 نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری
نگهداری و سرویس پکیج های دود کش دار
صاحبان پکیج­ های خانگی دودکش ­دار که بصورت داخلی در خانه نصب می ­شوند، باید از خطرات موجود آگاه و به فکر ایمنی دودکش ­های پکیج خود باشند. این مدل پکیج ­ها از فن و دودکش برای خروج گازهای حاصل از احتراق و تامین هوا و اکسیژن مورد نیاز خود استفاده می­ کنند. دودکش ها معمولا لوله­ های فلزی بوده که از بالای پکیج خارج و گازهای حاصل از احتراق را که عمدتا از CO2 (مونواکسید کربن) تشکیل شده است به خارج هدایت می ­کنند.

 وضعیت نامطلوب یک دودکش به همراه پکیجی که به درستی کار نمی ­کند، می­ تواند شما و خانواده­ تان را در معرض خطر جدی مسمومیت مونواکسید کربن قرار دهد. این امر موجب خطرات مرگ و میر ناشی از خفگی و آسیب ­های جدی می­ گردد.

تعمیرکاران و متخصصان نصب پکیج، باید دودکش ­ها را از لحاظ نشتی و وجود هرگونه سوراخ و عیب و نقص بازرسی نمایند و به درستی و با مهارت در جای خود نصب نمایند. همچنین بازرسی نقاط حساس همچون چفت و بست کردن لوله­ ها در قسمت زانویی نباید فراموش گردد. در معرض دید بودن دودکش­ های پکیج کار بازرسی را توسط متخصص فنی راحت ­تر می ­سازد، لذا در صورت امکان از پنهان کردن دودکش ­ها و تعبیه آنان در پشت دیوارها پرهیز نمایید.

همواره از مسدود نبودن دودکش­ های خود در پشت بام اطمینان حاصل نمایید و هیچگاه پکیج خود را با چیزی نپوشانید و مانع مسدود شدن دریچه­ های هوا نشوید.
به یاد داشته باشید که حل مشکلات مربوط به پکیج پکیج گلدیران می­ تواند پیچیده باشد. لذا در صورتی که برای پکیج شما مشکلی پیش آمده، بهترین کار تماس با افراد فنی و متخصصین باصلاحیت برای عیب یابی پکیج گلدیران و رفع مشکل آن می­ باشد.
در صورت لزوم می ­توانید با ما در کاراباما تماس گرفته و در اسرع وقت مشکل خود را برطرف نمایید.

 نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری
رسوب زدایی پکیج گلدیران و سرویس مدار گرمایش
با مرور زمان رسوبات در سیستم پکیج شما و درون لوله ­ها به وجود آمده و باعث افت فشار و همچنین کاهش میزان گرمایش کلی می­ گردد. در چنین حالتی می ­توانید با کمک  سرویسکار پکیج کار رسوب زدایی پکیج گلدیران خود را انجام دهید. این کار علاوه بر اینکه موجب از بین رفتن رسوبات و جرم­ های موجود در پکیج و رادیاتورها می ­شود، سبب بهبود کارایی پکیج و افزایش عمر مفید آن می­ گردد.

 نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری
قابلیت ضد قفل خودکار پمپ پکیج
امروزه بسیاری از پکیج­ های گازی قابلیت ضد قفل خودکار پمپ دارند. در فصول گرم بدلیل استفاده نکردن از مدار گرمایشی پکیج و جهت جلوگیری از قفل شدن و خشک شدن پمپ، قابلیتی در پمپ پکیج تعبیه شده است که بسیار کارآمد می ­باشد. این قابلیت بصورت خودکار سبب کارکرد پمپ و چرخش آن شده و آب را در لوله­ ها به جریان ­می ­اندازد. این کار سبب جلوگیری از مشکلات در راه اندازی و استارت دوباره پکیج و پمپ در فصول سرد خواهد شد.

در صورتی که پکیج شما از چنین قابلیتی برخوردار نیست، خودتان می ­توانید هر از چند گاهی با روشن نمودن سیستم گرمایش مرکزی حتی در فصول گرم نیز اینکار را انجام دهید. می ­توانید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه پمپ را روشن نموده و بگذارید کار کند، این امر سبب از بین رفتن رسوبات و کارکرد بهینه و بی اشکال پکیج می­ گردد.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید. 

اجازه ندهید که به دلیل مشکلات کوچک پکیج شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون درخواست تعمیر پکیج گلدیران خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با مراکز تعمیرات پکیج گلدیران تماس بگیرید. ما با کمک متخصصین با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری
دفترچه راهنمای پکیج دیواری گلدیران
ممکن است در مواقع ضروری به دفترچه راهنمای پکیج گلدیران خود نیاز داشته باشید. این دفترچه حاوی اطلاعات مهمی در رابطه با نحوه استفاده، اشکالات و خطاهای احتمالی، چگونگی نگهداری و … می ­باشد. لذا سعی کنید دفترچه راهنمای پکیج گلدیران خود را حتی المقدور در مکان مشخص و در دسترسی قرار دهید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده نمایید. خیلی از افراد این دفترچه ­راهنما را گم می­ کنند اما جای نگرانی نیست. بسیاری از شرکت­ های تولیدکننده محصولات پکیج، در وبسایت های خود فایل این دفترچه­ ها را برای دانلود قرار داده ­اند.

 تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
تعمیر لباسشویی ال جی

 تعمیر یخچال ال جی
تعمیر یخچال ال جی

 تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی
تعمیر ظرفشویی ال جی

 تعمیر تلویزیون ال جی
تعمیر تلویزیون ال جی

 تعمیر ماکروفر ال جی
تعمیر ماکروفر ال جی

 تعمیر کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی ال جی

 تعمیر اجاق گاز ال جی
تعمیر اجاق گاز ال جی

 تعمیر جاروبرقی ال جی
تعمیر جاروبرقی ال جی

تعداد کل نظرات: 1
 Avatar
فرخ سلیمی منصوری / پاسخ
سلام ببخشید من پکج آل جی رو حود دو سال است خریدم امسال متاسفانه سیستم گرمایشی آن گویا ضعف عمل میکند و رادیاتور ها گرمای ضعیفی دارن علت چیست لطفآ راهنمایی بفرماید و درجات نمایشگر گرما روی چه درجه ای میباشد
منبع: کارباما



یک دیدگاه بنویس!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد