وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

خدمات تعمیرات پکیج آلزان در تهرانز


امیدوارم روزای خوبی رو سپری کنید و توی هر حرفه ای که هستین بازارتون پررونق باشه و تونسته باشین به نوعی توی این وضعیت بد اقتصادی گلیم خودتونو از آب بیرون بکشین و پیش خودتون و خونوادتون سربلند باشید.


این روزا با این حجم از گرونی  و ثابت موندن و حتی کم شدن درآمدها شاید بفکر ایجاد شغل دوم و حتی سوم افتاده باشید.

خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

مشاغلی که فراگیری اونها نیاز به پرداخت هزینه ی کم و صرف زمان کمی داره و متقابلا درآمد خوبی رو براتون ایجاد کنه.


فرض کنید شغلی رو به عنوان شغل دوم خودتون انتخاب کنید که روزانه با صرف فقط یک ساعت بتونه درآمد خالص ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی به شما برسونه.


با یه محاسبه ساده درآمد ماهانه شما رو به ۳ تا ۶ میلیون تومان افزایش خواهد داد.


اما هدف از نگارش این پست چیه ؟


ما اینجا قصد داریم سرویسی رو برای شما دوستان ارائه بدیم که بتونین براحتی و با کمترین صرف هزینه و وقت شغل دومی رو برای خودتون دست و پا کنید.


آموزش رایگان تعمیرات پکیج


شغلی که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بالارفتن نرخ آپارتمان نشینی بی شک یکی از بهترین و پررونق ترین مشاغل سالهای آینده بازار خواهد بود.


تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری که این روزا از رونق خوبی برخورداره میتونه براحتی شما رو پرداخت هزینه های زندگیتون کمک کنه. اما متاسفانه آموزشگاههای متعدد که تعدادشون هم کم نیست مبالغ بالایی برای آموزش این حرفه از شما دریافت میکنند.

خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

در این تاریخ که این پست نگارش میشه (۲ اردیبهشت ۹۸ ) برای یادگیری آموزش تعمیر پکیج شوفاژ در شهرستانها حداقل می بایست مبلغ ۹۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.


تازه اگر شانس بیارین و آموزشگاه و استاد خوبی گیرتون بیاد.


اما چطور میشه که با پرداخت مبلغی کمتر از یک دهم این مبلغ و یا حتی رایگان تعمیرات پکیج رو یاد بگیرید.


پس اگر نیازمند یادگیری این حرفه هستین فرم زیر رو تکمیل کنید .


امیدوارم روزی برسه و اینکه به رایگان آموزش تعمیرات پکیج رو فرا گرفته اید از ما تشکر کنید.


درخواست آموزش رایگان تعمیر پکیج

در صورتی که تمایل به دریافت سرویسهای آموزش رایگان تعمیرات پکیج و ورود به این بازار کار را دارید این فرم را تکمیل نمائید.

منبع: آنلاین تعمیر


خدمات تعمیرات پکیج آلزان در تهران

چرا تعمیر پکیج خود را به تعمیرتو می‌سپارید؟

استفاده از قطعات اوریجینال با ۱۸۰ روز ضمانت تعویض

تعمیرکاران با تجربه‌ی پکیج دیواری تعمیرتو، بصورت دوره‌ای خود را به سیستم‌های جدید روز دنیا به‌روز می‌کنند.

ضمانت بازگشت ۱۰۰% وجه در صورت نارضایتی شما از خدمات انجام شده

کمترین مبلغ دریافتی نسبت به سرویس‌دهنده‌های مشابه، تا در این شرایط سخت اقتصادی در کنار هم باشیم

انتخاب شما ما را را ارزشمند می کند

چرا ما را انتخاب می کنید؟

هر ساعت در هر روز هفته

“تعمیرتو” با داشتن بیش از ۶۰۰ تعمیرکار متخصص، به شما مشتری ارزشمند این امکان را می‌دهد تا در تمام روزهای هفته “حتی روزهای تعطیل” برای تعمیر وسیله خود ثبت سفارش کنید.


تضمین کیفیت

ما به شما تضمین ۱۰۰% می‌دهیم که در صورت نارضایتی شما از متخصصین ما، تمامی مبلغ شما به صورت کامل بازگشت داده خواهد شد.


با ۱۶ سال مفتخر به خدمت رسانی به شما

تعمیرتو با بیش از ۱۶ سال تجربه در امور تعمیرات کولرگازی و تعمیر تصفیه آب، همواره تلاش می‌کند تا آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورد، چرا که ما در سریع‌ترین زمان، تکنسین‌های متعهد را برای تعمیر دستگاهتان معرفی‌ می‌کنیم.


امکان یادگیری رایگان از تعمیرکاران

حین انجام تعمیر توسط متخصص تعمیرتو می‌توانید از ایشان بخواهید تا تعمیر در حال انجام را به شما به صورت رایگان آموزش دهند و در هزینه کردن دوباره صرفه‌جویی کنید


همین حالا سفارش خود را ثبت کنید

یا تماس بگیرید: خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

نام و نام خانوادگی *

 

شماره همراه*

 

دوست من چه کمکی از ما ساخته است؟


همین حالا برای مشاوره رایگان تعمیر، نصب و سرویس پکیج دیواری تماس بگیرید


تعمیرتو برای تعمیر پکیج دیواری شما

خدمات سریع


درباره تعمیر وسایل منزل، به ویژه تعمیر پکیج دیواری، سرعت در ارائه خدمات بسیار مهم است. خرابی این دستگاه دردسر بزرگی برای خانواده‌ها است. ما در تعمیرتو تدابیری اندیشیده‌ایم که زمان ارائه خدمات تا حد ممکن پایین بیاید. به محض مواجه شدن با مشکل، می‌توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در صورت نیاز بهترین تعمیرکارها در اسرع وقت به منزل‌تان فرستاده خواهند شد. تکنیسین‌های ما حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمت به شما هستند.


هزینه کمتر نسبت به دیگر همکاران


ما تجربه زیادی در تعمیر پکیج دیواری داریم و تمام جزئیات آن را می‌شناسیم. کارشناسان ما در طول سال‌های کاری خود با انواع و اقسام ایرادات فنی پکیج‌های دیواری برخورد داشته‌اند و بهترین روش‌ها را برای تعمیر آن می‌شناسند. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا قطعات را تعمیر کنیم و زمان تعویض قطعه را تا حد ممکن به تاخیر می‌اندازیم. همین مسئله عامل مهمی در کاهش هزینه‌ها خواهد بود.


در نظر داشته باشید که خدمات سرویس سالیانه باعث افزایش عمر مفید دستگاه می‌شوند و از این طریق هزینه‌های شما را کاهش می‌دهند. قیمت خدمات ما کاملا منصفانه و بر اساس دستور‌العمل‌های دستگاه‌های نظراتی تعیین می‌شود.


کارشناسان و تعمیرکاران متخصص پکیج


کارشناسان متخصص سرمایه ما هستند. تمامی تعمیرکارانی که در کنار ما فعالیت می‌کنند مدارک لازم را دریافت کرده‌اند و تجربه کافی دارند. با این حال، ما معتقدیم یادگیری باید همیشه ادامه داشته باشد. به همین دلیل همیشه سعی می‌کنیم دانش خود را به روز نگه داریم. اطلاعات کامل متخصصان ما باعث شده است آن‌ها بهترین گزینه برای تعمیر پکیج دیواری باشند. ما ۱۶سال در زمینه تعمیر وسایل منزل تجربه داریم و بهترین تکنیسین‌ها را به خانه شما می‌فرستیم.

خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

ویژگی‌های کارشناسان متخصص ما


دارای مدارک و تاییدیه‌های قانونی

دارای دانش به‌روز و تخصصی

۱۶سال سابقه کار درت عمیرات

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر پکیج دیواری در تهران

اگر به دنبال متخصصان تعمیر پکیج دیواری در تهران هستید در نظر داشته باشید که در تعمیرگاه مجاز و تخصصی ما چندین تکنیسین باتجربه فعال هستند که با زیر و بم‌های همه پکیج‌ها آشنا هستند. ما در تعمیر پکیج از هر مدل و برندی تخصص داریم. بسته به زمان درخواست شما، نزدیک‌ترین متخصص به محل اعزام می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید دوباره از حرارت و آب گرم پکیج استفاده کنید.


اگر پکیج دیواری شما هریک از مشکلات زیر را دارد حتما با کارشناسان تعمیرتو تماس بگیرید تا تعمیرکاران برای عیب‌یابی ارسال شوند.


روشن نمی‌شود

دودزدگی دارد

آب رابه اندازه کافی گرم نمی‌کند.

چرا می‌توانید به تعمیرکار پکیج تعمیرتو اطمینان کنید؟

حساسیت بالای تعمیر پکیج دیواری

نیاز نداشتن به تعمیر دوباره در صورت استفاده از نیروی متخصص

پرداخت نکردن هزینه‌های گزاف به غیرمتخصصان

پکیج دیواری وسیله حساسی است که سرویس آن باید توسط یک تکنیسین متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است از نظر امنیت دچار مشکل شوید. اگر تعمیر پکیج به درستی انجام نشود وسیله دوباره خراب می‌شود و طبیعتا در این مدت از نظر حرارت منزل و آب گرم دچار مشکل خواهید شد. از این گذشته ممکن است دستگاه آسیب ببیند و ناچار شوید هزینه‌های بسیاری پرداخت کنید. به همین دلیل ضروری است که به کارشناسان متخصص مراجعه کنید. کارشناسان در زمینه انواع پکیج‌های دیواری دانش و اطلاعات کافی دارند و سابقه درخشان ما عاملی اطمینان‌بخش در این زمینه است.

خدمات تعمیر پکیج آلزان تهران

تعمیر پکیج دیواری تمامی برندهای معتبر

مهم نیست پکیج  خود را از کجا خریده اید، ما تمام برندها و مدل های مختلف را تعمیر میکنیم


مهم نیست پکیج‌تان را ازچه برندی خریداری کرده‌اید. نیازی نیست به دنبال تکنسین متبحر برای یک برند خاص بگردید. خدمات ما تمامی مدل‌ها از همه برندها را پوشش می‌دهد. ما در طول سال‌های کاری خود، انواع و اقسام پکیج‌ها را تعمیر کرده‌ایم و با جزییات و ویژگی‌های همه آن‌ها آشنا هستیم.


همین حالا برای مشاوره رایگان پکیج دیواری تماس بگیرید


تفاوت تعمیرتو با دیگر تعمیرگاه‌های کولرگازی چیست؟

خرابی پکیج دیواری چیزی نیست که بتوان آن را تحمل کرد. منبعی که آب گرم و حرارت خانه شما را تامین می‌کند باید به سرعت و با دقت تعمیر شود. ما بیش از ۶۰۰ تعمیرکار متخصص داریم که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند.


نگران کمبود وقت و مشغله‌های کاری نباشید. ساعات کاری ما انعطاف‌پذیر است و کارشناسان ما خدمات تعمیر پکیج را هر زمانی که نیاز داشته باشید در اختیارتان خواهند گذاشت. در تمام طول هفته و حتی روزهای تعطیل، می‌توانید درخواست‌های تعمیر خود را برای ما ارسال کنید. ما به کار خود اطمینان داریم. به همین دلیل، تضمین می‌کنیم که اگر از خدمات دریافتی رضایت نداشتید، هزینه را به صورت کامل به شما برگردانیم. کارشناسان متخصص با دانش به روز، استفاده از لوازم و قطعات اصل و اورجینال و قیمت‌های منصفانه ویژگی‌های مجموعه تعمیرتو هستند. با ما می‌توانید بهترین خدمات را در بهترین زمان و با بهترین نتیجه دریافت کنید.


ویژگی‌های خدمات ما

خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

ساعات کاری انعطاف‌پذیر

بازگشت کامل هزینه درصورت رضایت نداشتن

استفاده از متخصصان به‌روز

استفاده ازلوازم و قطعات اصلی

تعمیرتو در خدمت کارکرد بهینه و بی‌عیب پکیج دیواری شما

پکیج دیواری باید در تمام طول سال به خوبی کار کند. در تمام فصل‌های سال به این وسیله نیاز دارید و خرابی آن باعث ایجاد وقفه در روال و نظم زندگی روزانه خواهد شد. یک راه برای اطمینان از کارکرد بهینه و بی‌عیب پکیج دیواری، بازدید و سرویس سالیانه است. حتی اگر پکیج دیواری منزل‌تان به خوبی کار می‌کند، بهتر است هر سال توسط کارشناسان متخصص بررسی و سرویس شود. این کار باعث افزایش طول عمر مفید پکیج می‌شود و ریسک خرابی آن را کاهش می‌دهد.


سرویس سالیانه و تعمیر پکیج نه تنها باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود، بلکه هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. با تعمیر پکیج به صورت منظم، کمتر نیاز به تعویض قطعه پیدا خواهید کرد.


در تعمیرتو مجموعه‌ای از کارشناسان گرد هم آمده‌اند. کارشناسان ما همگی در حوزه کاری خود متخصص هستند و مدارک لازم را دریافت کرده‌اند. می‌توانید با خیال راحت تعمیر پکیج و سایر وسایل منزل خود را به آن‌ها بسپارید.


با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت، بهترین خدمات تعمیر و سرویس پکیج را دریافت کنید. ضمنا می‌توانید از راهنمایی‌های تعمیرکاران در مورد نحوه نگهداری از پکیج استفاده کنید. آن‌ها اصول نگهداری دستگاه را به صورت رایگان به شما آموزش خواهند داد. به این ترتیب دستگاه شما عملکرد بهتر و عمر مفید بیشتری خواهد داشت.

خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

تعمیرات ما شامل همه‌ی برندهای موجود در بازار می‌شود. اگر به خدماتی در زمینه تعمیر پکیج دیواری نیاز دارید، با شماره خدمات مشتریان تماس بگیرید یا فرم درخواست تعمیرات را تکمیل و ارسال کنید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکل اقدام می‌کنند و گرما را به خانه شما بازمی‌گردانند.


نگهداری از پکیج دیواری

هر وسیله و دستگاهی به مراقبت نیاز دارد. پکیج دیواری هم از این قاعده مستثنی نیست. با رعایت بعضی از نکات و در نظر گرفتن بعضی از مسائل، می‌توانید به خوبی از پکیج خانه خود مراقبت کنید. این کار باعث کم شدن هزینه‌های تعمیر و تعویض می‌شود. اگر تمایل داشته باشید، کارشناسان ما هنگام سرویس دستگاه به صورت رایگان به شما آموزش هم می‌دهند. با این آموزش می‌توانید بسیاری از کارهای لازم را خودتان شخصا انجام دهید. با یاد گرفتن این نکات، تنها هنگامی که رسوب‌زدایی اساسی، تعمیر پکیج یا سرویس کلی آن لازم باشد به ما نیاز خواهید داشت.


سرویس به موقع پکیج

همان طور که می‌دانید، با سرویس و تعمیر پکیج می‌توانید جلوی بروز مشکلات احتمالی را بگیرید و هزینه‌ها و آسیب‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید. معمولا توصیه می‌شود این کار را سالی یک بار و ترجیحا قبل از زمستان انجام دهید. به این ترتیب در فصل سرما دچار مشکل کمبود حرارت و آب گرم نخواهید شد. می‌توانید تاریخ مشخصی را در نظر بگیرید و هر سال در همان محدوده زمانی برای سرویس دستگاه‌تان اقدام کنید.

خدمات تعمیرات پکیج آلزان تهران

اگر به خدمات سرویس پکیج نیاز دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید یا در وب سایت تعمیرتو یک درخواست ثبت کنید.


چک کردن مشعل پکیج در پکیج‌های باز

در پکیج‌های قدیمی شعله قابل مشاهده است. از طریق دریچه روی این پکیج‌ها می‌توانید وضیت شعله را بررسی کنید. اگر شعله آبی بسوزد مشکلی نیست اما اگر رنگ شعه‌ها زرد بود باید با تعمیرکاران تماس بگیرید. اگر شعله خاموش شد طبق دستورالعمل دستگاه آن را روشن کنید. مراحل روشن کردن دستگاه در دفترچه راهنما ذکر شده است. احتمالا باید دکمه ریست را نگه دارید و دکمه احتراق را فشار دهید. پس از روشن شدن باز هم به مدت سی ثانیه دکمه ریست را نگه دارید. در صورتی که نتوانستید شعله را روشن کنید، با ما تماس بگیرید. تعمیرکاران ما به کمک‌تان می‌آیند و مشکل را رفع می‌کنند.


همین حالا برای مشاوره رایگان پکیج دیواری تماس بگیرید


عدم گرما یا علت گرم نشدن آب پکیج (در پکیج‌های دریچه باز یا قدیمی)

گرم نشدن آب در پکیج‌ها یا گرم و سرد شدن مکرر آن‌ها می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

خدمات تعمیر پکیج آلزان تهران

رسوب گرفتگی

نوسان جریان آب

گرم نکردن آب

سرو صدای زیاد پمپ

یک مشکل دیگر هم در پکیج‌های قدیمی ممکن است دیده شود. شرایطی که در آن شعله پیلوت روشن است اما آب و رادیاتورها گرم نمی‌شوند. در چنین وضعیتی اگر بخواهید رادیاتورها را هواگیری کنید متوجه می‌شوید که آب و هوایی درون آن‌ها وجود ندارد. یک نشانه دیگر این است که پمپ چرخشی با سر و صدای زیادی کار می‌کند.


این مشکل احتمالا از شیر توپی سرچشمه می‌گیرد. در این شرایط باید شیر توپی را بالا و پایین کنید تا مخزن تغذیه و انبساط دوباره پر شود.


پکیج‌های جدید (پکیج بسته)

پکیج‌های جدید محفظه احتراق بسته دارند. در این مدل‌ها، تخلیه دود و مکش هوا از طریق یک دودکش دوجداره انجام می‌شود. یک فن هم برای تبادل هوا به داخل و بیرون محفظه تعبیه شده است. اگر خانه شما فضای کوچکی دارد یا به هر دلیلی برای تامین اکسیژن محیط محدودیت دارید، این نوع پکیج‌ها گزینه مناسبی برای شما هستند. این مدل به جریان هوای آزاد نیاز ندارد و باعث کاهش اکسیژن محیط نمی‌شود.

خدمات تعمیرات  پکیج دیواری آلزان در تهران

نگهداری و سرویس پکیج‌های دودکش‌دار

در مورد سرویس و نگهداری از پکیج‌های دودکش‌دار باید به شدت محتاط باشید. در این نوع پکیج‌ها از فن و دودکش برای برای تامین هوا و اکسیژن استفاده می‌شود. همچنین گازهای حاصل از احتراق از طریق دودکش‌ها خارج می‌شوند. اگر پکیج به درستی کار نکند یا دودکش مشکلی داشته باشد، گاز co2 در محیط پخش می‌شود. این گاز می‌تواند باعث مسمومیت‌های جدی، خفگی و مرگ و میر شود.


هنگام نصب و تعمیر، متخصصان باید دودکش‌ها و اتصالات را به دقت بررسی کنند و از نبود حفره و نشتی اطمینان حاصل کنند. دودکش‌ها را در معرض دید قرار دهید تا دسترسی به آن‌ها و بررسی آن‌ها برای تکنیسین‌ها آسان‌تر باشد.


در مورد این مدل، بعضی از احتیاط‌ها را باید شخصا انجام دهید:


مراقب باشید در پشت بام چیزی جلوی خروج هوا از دودکش را نگیرد.

هیچ‌گاه روی پکیج را نپوشانید و جلوی دریچه‌های هوا را نگیرید.

سرویس پکیج کاری تخصصی است. بنابراین برای بهبود عملکرد پکیج دیواری لازم است هر سال از کارشناسان متخصص کمک بگیرید. ضمنا هر گاه مشکلی در عملکرد پکیج دیواری خود دیدید، می‌توانید با تعمیرتو تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. در صورت نیاز همکاران ما در اسرع وقت به منزل شما اعزام خواهند شد.

خدمات تعمیر پکیج دیواری آلزان در تهران

رسوب زدایی پکیج و سرویس مدار گرمایش

یکی از مشکلات رایج در مورد تعمیر پکیج دیواری رسوب آب در قطعات و لوله‌ها است. این مسئله باعث افت فشار آب و کاهش میزان گرما می‌شود. اگر در مورد رسوب زدایی و اسید شویی پکیج اهمال کنید، به مرور زمان کارایی دستگاه کم می‌شود و ناچار می‌شوید هزینه‌های گزافی پرداخت کنید. وجود چنین نشانه‌هایی مشخص می‌کند که دستگاه شما نیاز به رسوب‌زدایی دارد:


فشار آب گرم کاهش پیدا کرده است.

در هنگام روشن شدن، پکیج صدای تق تق شنیده می‌شود.

برای گرم شدن آب زمان زیادی لازم است.

پکیج روشن است اما آب را به خوبی گرم نمی‌کند.

رادیاتورها دیر گرم می‌شوند.

اگر پس از خرید و نصب دستگاه به صورت مرتب سرویس‌های دوره‌ای را انجام دهید، احتمال بروز مشکل و نیاز به تعمیر پکیج بسیار کمتر خواهد بود. اگر مدت زیادی از سرویس دستگاه می‌گذرد، باید تمام قطعات بررسی شوند و رسوب‌زدایی کلی انجام شود. هزینه رسوب‌زدایی با توجه به میزان جرم‌ها و رسوبات موجود و سختی کار تعیین می‌شود. گاهی اوقات با یک اسیدشویی مشکل رفع می‌شود و گاهی کار رسوب‌زدایی سخت و پیچیده است.


 توجه داشته باشید که سرویس و رسوب‌زدایی اساسی، کاری تخصصی است که اگر به درستی انجام نشود می‌تواند عملکرد دستگاه را مختل کند. برای انجام این امور می‌توانید با کارشناسان متخصص تعمیرتو مشورت کنید.


قابلیت ضد قفل خودکار پمپ پکیج

در فصل‌های گرم که مدار گرمایشی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد ممکن است پمپ دستگاه خشک یا قفل شود. این اتفاق راه‌اندازی دوباره سیستم را در فصول سرد دچار مشکل خواهد کرد. برای پیشگیری از چنین مشکلی، بعضی از دستگاه‌ها قابلیت ضد قفل پمپ خودکار دارند. این ویژگی باعث می‌شود هر چند وقت یک بار پمپ به صورت خودکار راه‌اندازی شود و آب درون لوله‌ها جریان پیدا کند تا پمپ خشک نشود. در این حالت سیستم گرمایشی شما همیشه آماده راه‌اندازی است و هر زمان که بخواهید دوباره به خوبی کار می‌کند.

خدمات تعمیرات  پکیج آلزان در تهران

اگر دستگاه شما این قابلیت را ندارد، باید شخصا مراقب قفل نشدن پمپ باشید. کافی است در فصول گرم هر چند وقت یک بار سیستم گرمایش را روشن کنید و بگذارید چند دقیقه کار کند. به این ترتیب آب در مدار گرمایش جریان پیدا می‌کند و مانع تجمع رسوبات می‌شود. به این ترتیب زمانی که نیاز به راه‌اندازی مجدد سیستم باشد، مشکلی به وجود نمی‌آید و نیازی نیست برای تعمیر پکیج اقدام کنید.


دفترچه راهنمای پکیج دیواری

دفترچه راهنمای پکیج دیواری، اطلاعات مهمی را در بر دارد که در طول زمان به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. به همین دلیل باید از این دفترچه مراقبت کنید و آن را در دسترس قرار دهید. اتفاقی که در همه خانه‌ها رخ می‌دهد گم شدن دفترچه راهنمای وسایل منزل است! معمولا این دفترچه‌ها را جایی ته کشوها می‌اندازیم و در مواقع لزوم آن‌ها را پیدا نمی‌کنیم. اگر تازه دستگاه را خریده و نصب کرده‌اید، دفترچه راهنما را در محل مناسبی نگهداری کنید.

خدمات تعمیر پکیج آلزان در تهران

اگر هم دفترچه گم شده است، نگران نباشید. معمولا برندهای مختلف دفترچه راهنمای محصولات را در وب سایت خود قرار می‌دهند. در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره تعمیر پکیج دیواری نیاز داشتید، می‌توانید با تعمیرتو تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما استفاده کنید.

منبع: https://tamireto.com/repair-package/



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد