وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

وبلاگ المیرا

محلی برای تمرین نوشتن

خدمات تعمیر پکیج اکتان در تهران

سرویس و تعمیر پکیج را به متخصصش بسپار

معمولا با مشاهده کوچک‌ترین نقص در عملکرد پکیج، برای تعمیر پکیج و سرویس پکیج اقدام می‌کنیم. آب به خوبی گرم نمی‌شود یا رادیاتورها سرد هستند؟ خدمات تعمیر پکیج اکتان در تهران  شما می‌توانید مشکلات پکیج خود را با یک تعمیرکار پکیج ماهر و متخصص در میان بگذارید. قیمت تعمیرات پکیج یکی از مواردی است که هنگام درخواست سرویسکار از او سوال می‌شود. شما در "خدمت از ما" می‌توانید برای خدماتی مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان را از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید.

خدمات تعمیرات پکیج اکتان در تهران

 در ادامه این نوشته که پیرامون تعمیر پکیج و سرویس پکیج است، راهنمایی در زمینه تعرفه تعمیرات پکیج، هزینه سرویس پکیج، معرفی انواع پکیج و ... را گردآوری کرده‌ایم.

خدمات تعمیرات پکیج اکتان در تهران

هزینه تعمیر پکیج و سرویس پکیج برای تعمیرات انواع پکیج متفاوت است. به عنوان مثال هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج ایران رادیاتور با قیمت سرویس پکیج بوتان یا تعمیر پکیج ایرفو متفاوت است. در کل این اختلاف هزینه، به دلیل نحوه کار و هزینه متفاوت قطعات در برندهای مختلف است. مثلا نحوه تخلیه آب پکیج بوتان با نحوه تخلیه آب پکیج ایران رادیاتور فرق دارد، علاوه بر آن نحوه تخلیه آب پکیج در برندهای دیگر نیز متفاوت است.


 


تعمیر پکیج


 

خدمات تعمیر پکیج اکتان در تهران

سوالات متداول مشتریان در زمینه تعمیر پکیج

قیمت تعمیر پکیج چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت سرویس پکیج چگونه تعیین می‌شود؟

خدمات سرویس پکیج شامل چه مواردی است؟

خدمات تعمیرات پکیج شامل چه مواردی است؟

کدام نوع پکیج برای ما مناسب است؟

ثبت سفارش خدمات سرویس و تعمیر پکیج چگونه است؟

چه زمان باید سرویس پکیج انجام شود؟

چه زمان باید رسوب زدایی پکیج انجام شود؟

 

خدمات تعمیرات پکیج اکتان در تهران

قیمت تعمیر پکیج چگونه تعیین می‌شود؟

تعرفه تعمیرات پکیج متناسب با قطعه‌ای از پکیج که خراب شده است، تعیین می‌شود. تعرفه تعمیرات پکیج و نرخ اتحادیه تعمیر پکیج هر ساله برای تعمیر و تعویض قطعات مختلف تعیین می‌شود. برای تعمیر برخی پکیج‌ها نیاز به تعمیر پمپ سیرکولاسیون است و در پکیجی دیگر نیاز به تعمیر شمعک پکیج هست. این موارد بر قیمت تعمیرات پکیج اثر می‌گذارند. در صورتی که تمایل دارید به صورت رایگان هزینه تعمیر پکیج (متناسب با خرابی دستگاه‌تان) دریافت کنید، سفارش خود را ثبت کنید. متخصصین فعال در "خدمت از ما" قیمت تعمیر پکیج در شهرهای متفاوت از جمله تعمیر پکیج تهران را برای شما برآورد می‌کنند.


 


قیمت سرویس پکیج چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سرویس پکیج نیز متناسب با نوع خدمتی که در سرویس پکیج از سرویسکار پکیج درخواست می‌کنید، متفاوت است. به عنوان مثال قیمت هواگیری پکیج با هزینه رسوب‌گیری پکیج یا دیسکلر پکیج متفاوت است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک سرویسکار پکیج مجرب برای سرویس پکیج خود بهره ببرید. یک سرویسکار ماهر، قطعا با طریقه رسوب گیری پکیج بوتان یا هر نوع پکیج دیگری آشنایی دارد.


 خدمات تعمیر پکیج اکتان در تهران


سرویس پکیج


 


خدمات سرویس پکیج

سرویس پکیج شامل خدمات متفاوتی می‌شود. به صورت معمول پیشنهاد می‌شود سرویس پکیج در فواصل زمانی شش ماهه انجام شود (در ابتدای بهار و پاییز). سرویس پکیج با فواصل زمانی مشخص، موجب کاهش احتمال نیازمندی پکیج شما به تعمیر پکیج می‌شود؛ و در صورتی هم که موردی برای پکیج‌تان روی داده است، می‌توانید به تعمیر پکیج خود بپردازید. این امر موجب کاهش آسیب‌های وارده به پکیج می‌شود. بد نیست بدانید که سرویس پکیج برندهای مختلف با هم تفاوتی ندارند. مثلا روش سرویس پکیج ایران رادیاتور همانند دیگر پکیج‌هاست و تفاوت چندانی با سرویس پکیج برندهای دیگر ندارد.


 خدماتی که در زمینه سرویس پکیج توسط سرویسکار پکیج ارائه می‌شود شامل:


هواگیری پکیج

اسیدشویی پکیج (دیسکلر پکیج)

شستشوی پکیج

 

خدمات تعمیرات پکیج دیواری اکتان در تهران

خدمات تعمیرات پکیج

تعمیر پکیج یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود. متناسب با مدل پکیج، حدود 20 تا 25 قطعه در پکیج به کار برده شده است؛ که در تعمیر پکیج، باتوجه به مشکل به وجود آمده این قطعات بررسی می‌شوند. در واقع متناسب با تبحر تعمیرکار پکیج، خرابی پکیج به راحتی توسط او تشخیص داده می‌شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی می‌کنید. تعمیر پکیج برای انواع برندهای پکیج، به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال تعمیر پکیج ایران رادیاتور متفاوت از تعمیر پکیج دیواری بوش است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای، بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.


تعمیر مبدل پکیج

عیب یابی کد خطای پکیج

تعمیر پکیج دیواری بوتان

شناسایی کد خطای پکیج بوتان

عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

بررسی علت آب دادن پکیج ایران رادیاتور

بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان

 


تعمیرات پکیج


 


چه زمان باید سرویس پکیج انجام شود؟

سرویس پکیج کمک می کند که اگر قطعه ایی دچار مشکل شده، قبل از اینکه به دیگر قطعات آسیب بزند شناسایی شود و در بیشتر مواقع از تعمیر پکیج جلوگیری می شود. همانطور که می دانید هزینه سرویس پکیج کمتر از تعمیر پکیج است. با انجام به موقع سرویس پکیج، عمر مفید دستگاه پکیج شما افزایش پیدا می کند.بهتر است آغاز هر نیم سال سرویس پکیج را انجام دهید.


 

خدمات تعمیر پکیج دیواری اکتان در تهران

 

چه زمان باید رسوب زدایی پکیج انجام شود؟

اگر در هنگام دوش گرفتن، متوجه شدید که آب گرم حمام سرد و بعد از گذشت یک مدت زمان گرم می شود و چندبار این اتفاق تکرار شد، نشانه رسوب در مخازن حرارتی و رسوب لوله های پکیج است و شما به رسوب گیری پکیج و رسوب زدایی رادیاتورها نیاز دارید. رسوب لوله های پکیج سبب تنگ شدن مسیر آب می شود، در نتیجه آب با سرعت و فشار کمتری در لوله ها جریان دارد و همین باعث سرد شدن آب می شود.

رسوب مخازن حرارتی باعث سوراخ شدن منبع آب می شود. بنابراین با رسوب زدایی پکیج، از بروز این مشکلات پیشگیری نمایید.

خدمات تعمیرات پکیج اکتان در تهران

اسید شویی پکیج و رسوب گیری پکیج از اقدامات ضروری و مهم هستند که اگر درست انجام نشود باعث حرکت رسوب به قسمت های دیگر می شود و دوباره باید هزینه رسوب زدایی پکیج انجام شود. بنابراین خیلی مهم است که رسوب زدایی پکیج و رسوب گیری رادیاتورها توسط فرد متخصص و باتجربه انجام شود.

 


 

معرفی انواع پکیج

پکیج‌های دیواری با کمترین میزان صدا و مصرف برق، آب گرم مصرفی برای رادیاتور شوفاژها، شستشو و حمام تولید می‌کند و همین باعث محبوبیت این سیستم گرمایشی شده است و به دلیل راندمان بالا و اشغال فضای کم به مرور زمان شاهد این بوده‌ایم که موتورخانه‌ها جای خود را به پکیج‌ها داده‌اند اما دستگاه پکیج نیز دچار مشکلاتی می‌شود. اگر به نصب و تعمیر پکیج احتیاج دارید "خدمت از ما" در کنار شماست. پکیج‌ها را می‌توان از چند منظر دسته بندی نمود. ما در ادامه به سه دسته بندی رایج انواع پکیج خواهیم پرداخت.


از منظر فضای موردنیاز برای نصب: پکیج دیواری؛ پکیج زمینی؛ پکیج ایستاده (معادل پکیج زمینی)

از منظر سوخت مصرفی پکیج: پکیج گازسوز؛ پکیج برقی؛ پکیج دوگانه سوز؛ پکیج گازوئیلی

از منظر ساختار پکیج: پکیج تک مبدل بدون فن؛ پکیج تک مبدل با فن (فن دار)؛ پکیج دو مبدل بدون فن؛ پکیج دو مبدل با فن

 


انتخاب نوع پکیج

پکیج یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های گرمایشی است. پکیج را می‌توان جایگزین موتورخانه در آپارتمان‌ها یا منازل تک واحدی (ویلایی) دانست. یکی از تصمیماتی که افراد معمولا باید آن را اتخاذ کنند، انتخاب میان پکیج یا موتورخانه است. به صورت کلی برای آپارتمان‌های کم واحد (حدود 5 تا 10) پیشنهاد می‌شود از پکیج استفاده کنید. از سوی دیگر، موتورخانه برای منازل بسیار بزرگ و یا مجمتع‌های مسکونی به کار می‌رود که بیش از 15 واحد هستند.


یکی دیگر از سوالاتی که پیرامون پکیج مطرح می‌شود، بهترین پکیج موجود در بازار است. باید به این مورد توجه کنیم که انتخاب بهترین پکیج به عوامل متفاوتی بستگی دارد.از جمله موارد اثر گذار بر انتخاب بهترین پکیج، عبارت هستند از:

خدمات تعمیر پکیج اکتان در تهران

متراژ محیط

تعداد اتاق‌ها و پنجره‌های محیط

بودجه مدنظر شما برای خرید پکیج

پکیج مناسب برای محل نصب (پکیج زمینی، پکیج دیواری از جمله پکیج دیواری بوش و پکیج ایستاده)

 


ثبت درخواست تعمیر پکیج و سرویس پکیج

در صورتی که شما عزیزان تمایل به درخواست قیمت و هزینه سرویس پکیج، قیمت سرویس پکیج بوتان، هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور و ... دارید، می‌توانید درخواست خود را برای برترین متخصصان ثبت کنید.

منبع: https://khedmatazma.com/subservice/boiler-repair


خدمات تعمیرات پکیج اکتان تهران


 تعمیرات پکیج

پکیج یک دستگاه است که دارای کارایی بسیار زیادی بوده و در بیشتر خانه ها و ساختمان ها پیدا می شود. این دستگاه گرمایشی ممکن است به دلایل مختلفی با مشکل روبرو شود. در این صورت چون حساسیت و پیچیدگی این دستگاه بالاست لازم است که برای تعمیر آن از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرد. قبل از تعمیر دستگاه پکیج باید آن را به خوبی عیب یابی کرد. اگر قطعه ای از آن دچار نقص شده است باید آن را با یک قطعه اصلی تعویض کرد.  برای تعریف پکیج می توان گفت که پکیج یک دستگاه گرمایشی می باشد که دارای کاربرد بسیار زیادی است. این روزها در بیشتر خانه ها، ادارات و ...از پکیج استفاده می شود. چون سیستم پکیج ها دارای حساسیت زیادی است معمولا دچار مشکلات زیادی می شوند. همچنین به علت پیچیدگی هایی که دستگاه پکیج دارد، برای تعمیرات پکیج بهتر است 

از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته شود. متخصصان برای تعمیر پکیج ابتدا به سراغ پیدا کردن عیب دستگاه رفته و سپس برای برطرف کردن عیب آن وارد عمل می شوند. متخصصانی که در واحد تعمیر پکیج هستند، چون دارای کلیه ابزارآلات و قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج هستند، بنابراین این کار را با سطح کیفی بالایی انجام می دهند تا مشکل پکیج به خوبی بر طرف شود. یکی از انواع پکیج های معروف در بازار، پکیج برند ایران رادیاتور است. متخصصانی که در واحد وی آی پی مشغول فعالیت هستند، چون با کلیه قسمت های این دستگاه آشنا هستند، به خوبی و در زمان کوتاهی می توانند مشکل پکیج را برطرف کرده و آن را تعمیر کنند.


یکی از شرکت های معتبر که برای تعمیرات پکیج به ویژه تعمیر پکیج ایران رادیاتور، شرکت خدمات وی آی پی است که در اقدامی جدید برای تعمیرات و سرویس این دستگاه به صورت مجازی فعالیت می کند. این شرکت از نیروهای متخصصی برخوردار است که تعمیرات را با کیفیت بسیار خوب، قیمت پایین و سرعت عمل بالا انجام می دهند.


جهت مشاوره رایگان برای خرید نصب سرویس و رفع عیب انواع پکیج و یا انواع تعمیرات پکیج خود می توانید با تاسیسات vip تهران تماس گرفته تا دراسرع وقت به کمک کارشناسان متخصص ما به مشکل شما رسیدگی گردد.


خدمات تعمیر پکیج اکتان در تهران

مشکلات مربوط به دستگاه پکیج

لازم به ذکر است که نکات مختلفی جهت تعمیرات پکیج باید در نظر گرفته شود. هنگامی که برای عملیات سوختن پکیج ایران رادیاتور مشکل ایجاد شود، ممکن است گاز سمی مونوکسید کربن در فضا انتشار پیدا کند. چون این گاز بی رنگ و بی بو است اگر کارایی پکیج با مشکل روبرو شود نمی توان این گاز را تشخیص داد، لذا لازم است پکیج مرتبا سرویس شود و مشکلات و ایرادات آن برطرف شود. در برخی موارد نیز ممکن است پس از گذشت زمان در قطعات پکیج گرفتگی یا فرسودگی به وجود بیاید که در این صورت نیز کارایی پکیج کم می شود و لازم است به سراغ تعمیرات آن رفت. هنگامی که پکیج را با کمک نیروهای متخصص به صورت مرتب و سالیانه سرویس می کنید، آن ها به بررسی ایرادات، تعویض قطعات آسیب دیده و پاکیزه کردن پکیج می پردازند تا از ایجاد خرابی های جدی جلوگیری شود. پکیج ها نیز مثل وسایل مکانیکی دیگر ممکن است به مرور زمان مستهلک شوند، پس قبل از اینکه پکیج از کار بیفتد باید به سراغ مهندسان فعال در زمینه تعمیرات پکیج رفت تا از عملکرد درست پکیج اطمینان حاصل کرد. چون در فصل زمستان کارایی پکیج ها بسیار بیشتر می شود، در این فصل فشار بیشتری روی این دستگاه است، پس قبل از رسیدن این فصل باید برای تعمیرات و سرویس پکیج اقدام کرد.



تاسیسات وی آی پی - تعمیرات پکیج وی آی پی فروش و تعمیر پکیج ایران رادیاتور 

نکات مهم در تعمیر پکیج

از اساسی ترین مواردی که در زمینه تعمیرات پکیج باید به آن توجه داشت این است که برای تعمیرات لازم است که از تعمیرکاران حرفه ای و نیروهای متخصص استفاده شود. چون متخصصان حرفه ای دارای تسلط کافی در همه ترفندهای تعمیراتی پکیج هستند، مشکلات مربوط به پکیج را با سرعت بالایی حل کرده و زمان را برای تعمیر بیهوده از دست نمی دهند. پس مشتری اگر با مشکلات پکیج مواجه شد با خیال آسوده با کمک گرفتن از متخصصان حرفه ای می توان خیلی زود دستگاه تعمیر شده خود را تحویل بگیرد. یکی دیگر از نکاتی که در مورد تعمیرات پکیج از اهمیت زیادی برخوردار می باشد موضوع تعویض کردن قطعات آسیب دیده با نمونه های اصلی آن است. چون در صورتی که در تعمیرات پکیج از قطعات تقلبی استفاده شود، در مدت زمان کوتاهی مجددا دستگاه با مشکل روبرو می شود و باز به تعمیر نیاز خواهد داشت. در برخی موارد بعضی از تعمیرکاران به دلیل ارزان قیمت بودن، در تعویض قطعات آسیب دیده قطعات تقلبی به کار می برند. پس بهتر است برای تعمیرات پکیج به مراکز معتبر مراجعه کرد تا مشکلات این چنینی برای تعمیر به وجود نیاید.


عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری

همانطور که گفته شد، عیب یابی یکی از موارد بسیار مهم در تعمیرات پکیج است. مهندسانی که در واحد تعمیرات هستند پس از بررسی دقیق دستگاه عیب آن را پیدا کرده و برای اعمال تعمیرات به سراغ دستگاه می روند. عیب یابی از آن جهت دارای اهمیت است که اگر قطعه معیوب به خوبی شناسایی شود، تعمیرات پکیج دارای نتیجه مساعدی خواهد بود. همچنین اگر در زمینه عیب یابی مشکل مربوط به پکیج به خوبی پیدا نشود، دستگاه همچنان دچار مشکل خواهد بود و اختلالات آن باقی می ماند. از مهمترین مشکلاتی که برای پکیج پیش می آید، هواگیری نادرست دستگاه است. از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه پکیج ایجاد شود نشت آب از پکیج است. این مشکل از جمله مشکلات رایج برای پکیج ها است. اگر این مشکلات در دستگاه پکیج به وجود آمد بهترین راهی که می توان با کمک آن این مشکلات را برطرف کرد مراجعه کردن به مراکزی با نیروهای متخصص در زمینه تعمیرات پکیج می باشد.



خدمات تعمیر پکیج دیورای اکتان تهران

تعمیرات پکیج و اهمیت آن

در فصل زمستان چون کارایی پکیج دیواری از بقیه وسایل در تمام طول سال بیشتر است، تعمیر پکیج دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. اگر دستگاه پکیج با مشکل روبرو شود، سیستم گرمایشی نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد و دسترسی به آب گرم نیز با اختلال همراه خواهد بود. پس برای اینکه بتوان دوباره به آب گرم دسترسی داشت یا سیستم گرمایشی کار خود را به خوبی انجام دهد، لازم است تعمیرات پکیج را به خوبی انجام داد. اگر تعمیرات پکیج مهم تلقی نشود و این موضوع را به تعویق بیاندازید، دستگاه ممکن است دچار مشکلات جدی دیگری شود که بروز این مشکلات و حل نکردن مشکل تعمیر پکیج موجب می شود که کیفیت و کارایی دستگاه با افت شدیدی روبرو شود. اگر دستگاه پکیج به موقع تعمیر نشود، گاهی مواقع این موضوع باعث می شود که دیگر دستگاه را نتوان تعمیر کرد. پس تعمیر پکیج یک موضوع بسیار مهم است که اگر به موقع صورت نگیرد، موجب تأثیر بسیار زیاد روی کارایی و کیفیت پکیج خواهد بود.


خدمات تعمیرات پکیج اکتان در تهران


تعمیرات پکیج با سرویس VIP

یکی از مراکز معتبری که می توان برای تعمیرات پکیج به آن مراجعه کرد، مرکز خدمات وی آی پی است. این مرکز بیشتر از ده سال است که در این زمینه فعالیت می کند و سابقه بسیار خوبی در امور فنی دارد و دارای یک کادر حرفه ای است که با آموزش های خوبی که دیده اند در سراسر تهران به حل مشکلات مربوط به دستگاه پکیج مشتریان می پردازند. این مرکز در تلاش است که برای اموری مربوط به تعمیرات، سرویس و امور خدماتی مختلف برای ساختمان های اداری و منازل فعالیت خود را به صورت مجازی انجام دهد تا مشتریان به راحتی بتوانند برای تعمیرات پکیج خود با این شرکت در ارتباط باشند. با ارائه خدمات مجازی در شرکت وی آی پی تعمیرکاران سودجو برای ارائه خدمات نادرست، گرفتن هزینه های اضافی و زیاد محدود خواهند شد و رضایت مندی مشتریان از این طریق افزایش بیشتری پیدا می کند. این شرکت امور مربوط به تعمیرات پکیج را با کیفیت بسیار بالا، قیمت کم و در مدت زمان کوتاه انجام می دهد. کارشناسانی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند دوره های آموزشی تخصصی جهت تعمیر پکیج را گذرانده اند.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه نصب یا تعمیر پکیچ می توانید با شماره تماس ما 655-5353-0912 | 593-6440-0990 ارتباط داشته باشید تا ضمن راهنمایی توصیه های ایمنی ورود به فصل زمستان را برای تعمیر یا تعویض پکیج ساختمان شما اقدام نمایند کارشناسان ما همراه شما هستند برای داشتن ایامی گرم.


خدمات تعمیر پکیج اکتان در تهران


تعمیرات پکیج در تهران و کرج 


ما برای اینکه شما آموزش سطحی ببینید دوره های کوتاه آموزشی را در محل کار داریم شما می توانید با مراجعه به آدرس پستی ما که در بخش تماس با ما قید شده است بصورت حضوری سوالات خود را ارائه و پاسخ های آن را دریافت کنید دانستن برخی از امور اولیه می تواند برایسودمند بوده و در هزینه های شما تاثیر گذارد.


نکاتی درباره تعمیر و نگهداری از دستگاه پکیج دیواری ایران رادیاتور:

یک سری نکات مربوط به تعمیر و نگهداری پکیج است که اگر یاد بگیریم به ما در بهره برداری از دستگاه پکیج خانه ما کمک می کند.


1. اولین نکته ای که باید دقت داشته باشیم این است که پکیج از دمای عادی و معمول خارج نشود.


2. دومین نکته این است بهیچ وجه زیر پکیج وسایل گازسوز استفاده و یا روشن نشود.


3. سومین نکته اینکه هرگاه مشکلی برای دستگاه پکیج خانه ما پیش امد قبل از هر چیز با متخصص مربوطه مشورت کرده و از او کمک بگیریم.


4. نکته بعدی اینست که اگر برای دستگاه پکیج خانه خود رسوب گیر استفاده میکنیم برای جلوگیری از املاح در بوجود آمدن رسوب در قطعات دستگاه پکیج هر چند ماه یکبار آنرا تعویض کنیم.


5. بعد اینکه فشار هوایی که دستگاه پکیج ما در آن قرار دارد نباید منفی شود و دستگاهها یا فن هایی قوی و با قدرت زیاد مانند کولر و ... که هوای فضای داخل را میگیرند و به بیرون آن محیط میدهند نباید در فضای نصب دستگاه نصب شوند.

خدمات تعمیرات پکیج اکتان در تهران

6. دقت داشته باشید که نشتی آب در مسیر لوله آب یا همان مدار رادیاتورها به دور خانه و داخل رادیاتورها و شوفاژ وجود داشته باشد.


7. باید مراقب بود که هیچوقت پکیج بدون آب کار نکند چون برای پکیج بسیار زیانبار میباشد.


8. نباید اجازه دهیم فشار آب سیستم مداربسته به کمتراز یک برسد و اگر این مشکل پیش آمد شیر پرکن را باز کرده تا فشار بالا بیاید پس از آن شیر پرکن را میبندیم.

منبع: https://www.tasisatvip.ir/2019-07-03-07-58-41/package-repair-services



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد